Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

"Halterung für GoPro Kameras zum Einschrauben in die Aufnahme der Abschleppöse"

Waar komt die GoPro mount dan?

" in die Aufnahme der Abschleppöse"

Geplaatst:

lees: in het gat van de sleephaak

Geplaatst:

Op vlak van prijs 50k tov. 80k in basistrim

:roll:

12k verschil in basistrim.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

"Halterung für GoPro Kameras zum Einschrauben in die Aufnahme der Abschleppöse"

Waar komt die GoPro mount dan?

Vooraan in de bumpet komt een sleepoog ding met daarop een houder gemonteerd. Stond voorgesteld op een x6 op de iaa.

Geplaatst:

Fotosoepje met de ///M stijl spiegels, maakt het imo 100% af.

attachment.php?attachmentid=1301933&d=14

attachment.php?attachmentid=1301934&d=14

Geplaatst:

En achterkant zonder reflectoren...

o1NnP00.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Geen verbetering. Ik vind 'm perfect zoals hij is. Eerste BMW in jaren waar ik echt excuses voor kan verzinnen waarom ik 'm nooit zelf zou kopen.

Geplaatst:

Twijfels... Heb hier een offerte liggen voor quaife diff, billstein B16, m4 draagarmen etc... Of een M2, waar ik best veel korting op krijg...

Ik ben niet wild van de M2, maar dat kan groeien. En gaat pakken beter zijn waarden behouden..

Geplaatst:

Ik zou dan gaan voor de M2. Je start dan al van een ander niveau. En zal zijn prijs idd beter houden !

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Twijfels... Heb hier een offerte liggen voor quaife diff, billstein B16, m4 draagarmen etc... Of een M2, waar ik best veel korting op krijg...

Ik ben niet wild van de M2, maar dat kan groeien. En gaat pakken beter zijn waarden behouden..

IMO: wacht tot de cayman (GT)S wat zakt in waarde
Geplaatst:

Klopt. Prijs is gewoon bekend bij de dealer.. Ik neig idd naar andere ophanging, draagarmen en sper... Zondag eens gaan bespreken bij de dealer ..

Geplaatst:

Gij hebt al ne prijs gekregen van uw garage @@Alexx?

Tuurlijk, prijzen zijn al ff bekend, offertes kunnen gemaakt worden en de bestellingen komen al binnen :)

Geplaatst:

Als waardebehoud een issue is, zoek dan een CSL?

Geplaatst:

Als waardebehoud een issue is, zoek dan een CSL?

Dan spreken we helaas wel over een heel andere prijsklasse.

Niet enkel in aankoop, maar ook qua inschrijving,

onderhoud. En zo een csl is een beetje jammer om als daily te gebruiken vind ik.

Geplaatst:

Als je het kan, de M2 natuurlijk. Nieuw model en toch wel wat exclusiever/bruter dan uw weliswaar zeer knappe 135i.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dan spreken we helaas wel over een heel andere prijsklasse.

Niet enkel in aankoop, maar ook qua inschrijving,

onderhoud. En zo een csl is een beetje jammer om als daily te gebruiken vind ik.

Sorry, had niet door dat het over een daily ging.

Lijkt me wel (nog) in dezelfde prijsklasse als een nieuwe M2 te zitten?

Geplaatst:

Al die mods zijn gewoon weggesmeten geld op lange termijn. Uw kar heeft ook al wat kilometers he. Als ge de betere versie van de uwe wilt zou ik inruilen en opleggen voor de M2.

Waarom M4 draagarmen steken trouwens?

Geplaatst:

Sorry, had niet door dat het over een daily ging.

Lijkt me wel (nog) in dezelfde prijsklasse als een nieuwe M2 te zitten?

M2 begint vanaf 56k... Gps, xenon, etc allemaal standaard.

Csl gaat richting de 85-90k beginprijs...

Ik neig eerder naar men huidige auto aanpassen en deze binnen 3 jaar te vervangen door iets cayman gts-achtig.

Ik ben niet wild van een stock M2, maar dat kan groeien en hij zal ontgetwijfeld schitterend rijden.

Ik zou het enkel doen omdat mijn auto nu nog wel "wat" waard is.

@ir_fuel: meer stuurgevoel, directer insturen, meer frontgrip en mogelijkheid tot camber zetten.

Blijkbaar een veel gedane mod op 1 en 3 reeksen.

Geplaatst:

Shit zeg, kosten die CSL's al zoveel?

en die heeft dan 78000km's....

De andere heeft 58.000km's, wat ik eigenlijk iets teveel km's vind om te kopen, kost 99k!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid