Ga naar inhoud

BMW M2


Gast

Aanbevolen berichten

't Is een vreemde kleur. Is dat hetzelfde blauw als op de X5M/X6M, ja zeker? Paar keer live gezien: bij vuil weer / slecht licht is 't me een tik te groen maar in volle zon of bij valavond of in 't donker is 't yum. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lichtinval doet inderdaad veel. Maar het verschil tussen beide is dus wel heel groot. Raar...

 

 

DSC04255.jpg

 

user2400_pic51802_1448058160.jpg

vlKbX0l.jpg

Op de eerste foto vind ik 't nu weer minder, middelste vind ik awesome, onderaan is zo-zo.

 

Zeeer vreemde kleur. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lichtinval doet inderdaad veel. Maar het verschil tussen beide is dus wel heel groot. Raar...

 

 

 

 

 

vlKbX0l.jpg

 

Shit zeg die kont, dat "gat" tussen koffer en bumper (aka nummerplaat strook)..........toch raar zicht zo op de foto.  Precies een opblaasbaar sumo worstel pak....

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit zeg die kont, dat "gat" tussen koffer en bumper (aka nummerplaat strook)..........toch raar zicht zo op de foto.  Precies een opblaasbaar sumo worstel pak....

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En met poetsdoekjes van dezelfde kleur, 't moet dus in orde zijn...

Da's de lak die af gaat op de (oorspronkelijk) witte doekskes. Verf op waterbasis, hé.

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid