Ga naar inhoud

BMW M2


Gast

Aanbevolen berichten

'T is vooral bizar dat ze de demo aangepast hebben, die was namelijk al een maand of 2 eerder te bestellen en was niet meer wijzigbaar :D

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is maar één Mayo!

En maar één mayo met kleine letter.

 

AM, making newcomers feel as welcome as fluid diarrhea since 2012!

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

En maar één mayo met kleine letter.

 

AM, making newcomers feel as welcome as fluid diarrhea since 2012!

 

Wou ook net zeggen, er is inderdaad maar 1 mayo want elke nickname is uniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brengt me weer al bij de volgende vraag: waarom bij de 1 ze hem 1M noemen en bij de 2 de M2. Omdat er in het verleden al eens een M1 was?

 

2qtz49c.jpg

 

Exactly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een bmw hoort dat zo.

Stiletto's en korte rokjes zijn ook ordinair, maar laten we eerlijk zijn, het is fucking geil.

Haal je kort rokje bij Armani en je laarsjes bij Gucci en daar is niks ordinair aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal je kort rokje bij Armani en je laarsjes bij Gucci en daar is niks ordinair aan.

Helaas is dat de fout die zovelen maken. Het zijn niet de kleren die de vrouw ordinair maken, of net niet ... maar de vrouw zelf.

Een kermistaart met rokje van Armani, laarsjes van Gussi, handtas van Hermès, of wat dan ook ... blijft een kermistaart. :D

Veel kermistaarten hopen met dure spullen zichzelf minder taarterig te maken, maar daar trappen enkel loempe bakkers in. :D

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, 't is hier een gezellige boel, hoor, met veel leden die elkaar redelijk goed kennen en de forumhumor of -aard is een beetje pikant en bij momenten wat plagerig; da's alles. ;-)  Je zal de sappige leden snel genoeg leren kennen. Welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, 't is hier een gezellige boel, hoor, met veel leden die elkaar redelijk goed kennen en de forumhumor of -aard is een beetje pikant en bij momenten wat plagerig; da's alles. ;-)  Je zal de sappige leden snel genoeg leren kennen. Welkom!

 

Het enige onderscheid dat er dan nog moet gemaakt worden is dat er enkel voor nieuwe leden met pk-zwangere "aanwinsten" in de bres gesprongen wordt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine gemeenschapjes zoals dit hier lijden soms een beetje aan inteelt-gerelateerde nukkigheden, zeg maar. ;-)  Ik vind 't alvast super dat er leden zijn zoals mayo die hun 135i vervangen door een M2 en ons daarin laten delen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine gemeenschapjes zoals dit hier lijden soms een beetje aan inteelt-gerelateerde nukkigheden, zeg maar. ;-)  Ik vind 't alvast super dat er leden zijn zoals mayo die hun 135i vervangen door een M2 en ons daarin laten delen.

 

uw streekgenoot zo verloochenen  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grijs op een M2 is zoals grijs op een M5... Niemand die door heeft dat je met een bommetje rijdt. Als dat je plan was, goed, maar er gaat heel wat verloren aan "imago".

 

 

Dus voor jou is het belangrijk dat mensen vanop een afstand al zien dat het gaat om een M2? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grijs op een M2 is zoals grijs op een M5... Niemand die door heeft dat je met een bommetje rijdt. Als dat je plan was, goed, maar er gaat heel wat verloren aan "imago".

 

...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid