Ga naar inhoud

Vervanger M4


wabe

  

94 leden hebben gestemd

  1. 1. Vervanger M4

    • M4
      5
    • M3
      10
    • C63 AMG
      33
    • Jaguar XE 3.0
      6
    • Porsche Cayman GT4
      50
    • Andere
      5


Aanbevolen berichten

Conti's die half versleten zijn zijn al voor de vuilbak

Je ziet dat niet maar je voelt dat enorm

Nieuw is dat super maar ze degraderen enorm rap

Ik had wel enorm veel grip met pssen op mijn auto en dit was ook het geval op een coupe waar ik dit weekend als Co meereed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan ik wel goed begrijpen..

 

Maar zoals ik eerder zei, het totaal pakket ligt me zo niet. Of misschien nog beter, op de korte tijd dat ik ermee gereden heb, heeft de auto me niet weten overtuigen.

 

Waar ik wel zeker van ben is dat M3 of M4 lichtvoetiger stuurt en minder muscle car is dan de mercedes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Conti's die half versleten zijn zijn al voor de vuilbak

Je ziet dat niet maar je voelt dat enorm

Nieuw is dat super maar ze degraderen enorm rap

Ik had wel enorm veel grip met pssen op mijn auto en dit was ook het geval op een coupe waar ik dit weekend als Co meereed

 

Er liggen op mijn M3 ook conti's...

Ik ben wel zeker dat ik bij vervangen eens ga omschakelen naar Michelin...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan ik wel goed begrijpen..

 

Maar zoals ik eerder zei, het totaal pakket ligt me zo niet. Of misschien nog beter, op de korte tijd dat ik ermee gereden heb, heeft de auto me niet weten overtuigen.

 

Waar ik wel zeker van ben is dat M3 of M4 lichtvoetiger stuurt en minder muscle car is dan de mercedes.

Als zware AMG fanboy was ik 1 van de weinige die terug op de M4 had gestemd 

Bij de ene rijder past een AMG en de andere een M en dat is maar goed ook en je aanpassen is zo moeilijk omdat het ene karakter van een auto je beter past dan een andere 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als zware AMG fanboy was ik 1 van de weinige die terug op de M4 had gestemd 

Bij de ene rijder past een AMG en de andere een M en dat is maar goed ook en je aanpassen is zo moeilijk omdat het ene karakter van een auto je beter past dan een andere 

Inderdaad... 100% gelijk

 

en weet je wat ook speelt.. De m4 ken ik redelijk goed. Ik heb welgeteld 1,5 uur gereden met de AMG. Misschien heeft de AMG niet de kans gehad om hem te bewijzen maar het gevoel, de klik was er niet.

 

Maar laat mij duidelijk zijn de C63s is een geweldige auto.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer veel eigenlijk, op hoe 't rijdt na. Prijs is gekend, specs, uitrusting, afwerking, enz. Ding is echt puik. Mag zonder verpinken naast een M3 staan qua look&feel en materialen.

 

Dat 't geen Benz is qua betrouwbaarheid, mogen we ook voorzichtig aannemen. Maar slechter dan BMW kan moeilijk, denk ik. ;-)

 

Hoe 't rijdt is natuurlijk het belangrijkst. Die blitztijd op de NS geloof ik niet echt, 't is wel héél erg snel. Als het klopt, moet dat ding wel wat potentieel hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Alfa kan imo, qua looks,  toch ook zijn voet naast de BMW zetten hoor ! Ik vind het wel leuk: de uitdager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op papier mss een bom maar ik vind de M4 toch knapper dan de Alfa  :oops:

Ik ook. Op papier. Als je die kar in 't echt ziet, valt het verschil weg, vind ik.

De Alfa is op 2 dimensies niet zo super, en je focust hard op elementen die wat minder zijn.

IRL klopt die auto écht hard, qua looks. Er zit niks verkeerds aan en 'ie heeft nóg meer stance dan een M3. Absoluut bonkers.

 

Binnenin: als je een M3 zonder het uitgebreid leder ziet... 't is toch maar brol. Ruwe plastics, weinig speciaal.

De Alfa doet ook op dat vlak (vind ik) beter. Al weet ik niet hoe 'ie in standaardtrim zal zijn, ik zag enkel de launch editions live, binnenin en die kunnen wel eens optionele bekleding gehad hebben (no idea).

 

Alleen al 't feit dat het eens géén 3-reeks is, maakt 'm voor mij meteen al 2 keer zo lekker.

En dat 't Alfa is. Met weer éindelijk eens een dikke motor en achterwielaandrijving.

 

Geef me de keuze en ik moet geen nanoseconde nadenken.

Plus: er komt van de Giulia een Sportwagon en ook de QV komt! :party:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook. Op papier. Als je die kar in 't echt ziet, valt het verschil weg, vind ik.

De Alfa is op 2 dimensies niet zo super, en je focust hard op elementen die wat minder zijn.

IRL klopt die auto écht hard, qua looks. Er zit niks verkeerds aan en 'ie heeft nóg meer stance dan een M3. Absoluut bonkers.

 

Binnenin: als je een M3 zonder het uitgebreid leder ziet... 't is toch maar brol. Ruwe plastics, weinig speciaal.

De Alfa doet ook op dat vlak (vind ik) beter. Al weet ik niet hoe 'ie in standaardtrim zal zijn, ik zag enkel de launch editions live, binnenin en die kunnen wel eens optionele bekleding gehad hebben (no idea).

 

Alleen al 't feit dat het eens géén 3-reeks is, maakt 'm voor mij meteen al 2 keer zo lekker.

En dat 't Alfa is. Met weer éindelijk eens een dikke motor en achterwielaandrijving.

 

Geef me de keuze en ik moet geen nanoseconde nadenken.

Plus: er komt van de Giulia een Sportwagon en ook de QV komt! :party:

multi

like

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen. De peet die ik op de IAA z'n kleren van z'n lijf vroeg, zei altijd "... maar ik mag niet bevestigen dat de Sportwagon van de Giulia komt" (terwijl 'ie knikte en z'n ogen fonkelden) en "... maar ik mag niet bevestigen dat ook de QV-versie er van komt" (idem).

 

Dus neen, 't is niet 100% zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenin: als je een M3 zonder het uitgebreid leder ziet... 't is toch maar brol. Ruwe plastics, weinig speciaal.

De Alfa doet ook op dat vlak (vind ik) beter. Al weet ik niet hoe 'ie in standaardtrim zal zijn, ik zag enkel de launch editions live, binnenin en die kunnen wel eens optionele bekleding gehad hebben (no idea).

Lijkt me logisch dat ze daar full full full zijn gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel ja, ... ja. Maar op z'n Italiaans. Beter dan bij Maserati is het niet. Dus verwacht geen Audi-precisie of Bentley-materialen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er al een paar zien rijden in basistrim, en ze zijn van hetzelfde bedje ziek zoals de C, pover in saaie kleuren en kleine velgjes.

Mjah, welke wagen niet?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid