Ga naar inhoud

Vervanger M4


wabe

  

94 leden hebben gestemd

  1. 1. Vervanger M4

    • M4
      5
    • M3
      10
    • C63 AMG
      33
    • Jaguar XE 3.0
      6
    • Porsche Cayman GT4
      50
    • Andere
      5


Aanbevolen berichten

Gisteren een rode XE gezien in de vlucht die dik uitgerust was, maar niet overtuigd...

Ik van de week een witte, en ook niet overtuigd. Op foto ziet hij er veel beter uit dan irl.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ICM de kleur bedoeld.. ik ga mij hier populair maken se... ik heb wel iets voor wit deze keer, het carbon dak komt er mooi op uit

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ICM de kleur bedoeld.. ik ga mij hier populair maken se... ik heb wel iets voor wit deze keer, het carbon dak komt er mooi op uit

Daarom heb ik ook een blekere kleur, terwijl de andere en vorige auto's allemaal zwart waren.

Plus, den lijnen komen veel beter uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shakir!

Ben niet overtuigd van het carbon dak, een open dakje heeft zoveel meer voordelen: meer licht die invalt, verfrissing zonder je ruiten open te draaien want die wind klappert toch maar binnen, meer sound van de uitlaat maar betwijfel of dat de sound generator kan overstemmen.

En als het je niet aanstaat kan je het altijd dicht doen [emoji14] En je kan er een dakkoffer opzetten :D Of je het verschil in zwaartepunt zal merken? Geen idee...

Heeft @@dragonfly een open dakje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwart past niet voor een M3/M4, je verpest de lijnen volledig dus ben blij met m'n oranje. Wit niet mijn ding maar is eens iets anders na je zwarte.

 

Neen geen open dak want dan verlies je het carbondak. Naish is zot maar ik niet hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wel maar ligt in de lijn van de zwarte. Dewelke ik zeer mooi vond. Ik denk persoonlijk aan wit of het grijs van icm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bleker in het echt dan op deze foto's.

 

Idd, de foto van bmwmb toont het veel beter...

 

Misschien wel maar ligt in de lijn van de zwarte. Dewelke ik zeer mooi vond. Ik denk persoonlijk aan wit of het grijs van icm

 

Grijs van ICM was ook mijn tweede keuze... Past wel beter op een M4 dan een M3?

 

Ik heb met zo'n miniral white m3 gereden en dat vond ik toch ook wel een dik kleurtje, maar helaas is dat een beetje marginaal.

 

Dat lichtblauwe, maar dan wel op een M3?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwart past niet voor een M3/M4, je verpest de lijnen volledig dus ben blij met m'n oranje. Wit niet mijn ding maar is eens iets anders na je zwarte.

 

Neen geen open dak want dan verlies je het carbondak. Naish is zot maar ik niet hoor :D

Je raaskalt man, straks ga je nog vertellen dat een M3/M4 te oncomfortabel is voor dagelijks gebruik.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid