Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W213 E-Klasse


Phil

Aanbevolen berichten

Idem!

$_20.jpg

$_20.jpg

Maar ik denk dat makkelijk 97% van de kopers daar anders over denkt, aan de aantallen te zien.
@William Blake hoeveel % van de verkochte E zijn Exclusives? 1 op de 50 ofzo?

En bij de C is men zelfs in België al gestopt met de klassieke uitvoering (met chroom radiatorrooster en ster op de motorkap) te importeren, wegens niemand wil dat.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Phil zei:

Och ge zijt nog jong, later zult ge dat wel snappen :D

4 uren geleden, rouquin zei:

fa67cb3d454a04396cb54f5b08c716af.jpg

Idd, heeft tijd geduurd eer mijn exclusive verkocht was...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Wow, helemaal hoe ik hem zou configureren! Veel meer stijl dan het zoveelste AMG-pakket en de ster draagt enorm bij tot het Benz-gevoel. Vandaag toevallig nog in zo'n Exclusive met een streep (zeg maar een heel bos) bleek hout gezeten, die ster waarop je kijkt geeft zo'n sereen gevoel en dat hout was eigenlijk lelijk maar past toch goed bij het karakter op één of andere manier, ik zou het wel weten!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gTa zei:

@William Blake hoeveel % van de verkochte E zijn Exclusives? 1 op de 50 ofzo?

En bij de C is men zelfs in België al gestopt met de klassieke uitvoering (met chroom radiatorrooster en ster op de motorkap) te importeren, wegens niemand wil dat.

Een handvol.... zeer zeldzaam

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, rouquin zei:

fa67cb3d454a04396cb54f5b08c716af.jpg

Idd, heeft tijd geduurd eer mijn exclusive verkocht was...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prachtig dit! Ik zou hem direct willen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/10/2020 om 14:13, zwoemba zei:

Tijdelijk met deze onderweg, toch wel een geslaagde facelift imo. 'Pakt' wel niet op foto.
Het nieuwe stuur vond ik op foto ook maar speciaal, in de praktijk vind ik het wel gebruiksvriendelijker dan het vorige

Wel fan van de auto in het algemeen eigenlijk, gaf me meteen een 'Dit is Benz' gevoel

AhmqUL1.jpg

Hoe voelde het aan om met touch buttons de cruise control te manipuleren? Lijkt mij iets waarmee ik liever met meer tastbare, non-touch knoppen zou werken 🙂 

@William Blake jij ook dat stuur al in je handjes gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, Phil said:

Zo een ster in het midden van het rooster is voor paupers die "wel willen maar niet kunnen", zoals BMWMB dat zo schoon kan zeggen. 

De ster in het midden van het rooster was voorbehouden normaal voor de exclusieve modellen (SEC, SL,... ). En dan moest elke kwakkel dat ook hebben. :fp:

Gewoon in achter het stuur van een Benz zitten en die ster daar vooraan op de kap zien staan, blijft het echte Benzgevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal een kwestie van proberen en wennen zijn - as usual zeker?

Nu, met de commentaren van @gTa te lezen hier ben ik wel benieuwd naar zijn weggedrag. Ga eens werk maken van een testdagje als ik wat tijd heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
8 minuten geleden, gTa zei:

WTF @ kofferruimte E300de (4matic) break!

image.png.3977d8062ddc7e3f219dbbee3bbc6192.png

Dat is al n ende zo wi Gerard 😛 De C300de heeft dit ook.

Bizar dat ze dit niet weggewerkt krijgen bij Benz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, The Swede zei:

Da's dik onpractisch voor een break 😕 

Ik denk dat het meer zoiets van was: ok ne vlakke laadvloer is beter, maar we kunnen die vloert toch geen 20cm hoger leggen over de ganse lijn (Een beetje zoals ze met de GLE500e ), want dan schiet er niks meer over

Mercedes GLE500e plug-in hybrid (2015) review | CAR Magazine

Das echt alsof ze op Mercedes R&D zeiden van " Rudy, legt die batterijen in de koffer, sluit ze aan, en vraagt aan Heinrich dat hij er een kasse voor ontwerpt " 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Rabbit zei:

Dat is al n ende zo wi Gerard 😛 De C300de heeft dit ook.

Bizar dat ze dit niet weggewerkt krijgen bij Benz.

Didn't know!

Had al foto's gezien van de trunk van een C berline, maar niet van een E break.
Dit is toch compleet onnozel? Valt niks langs meer in te laden (door te schuiven).

32 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik denk dat het meer zoiets van was: ok ne vlakke laadvloer is beter, maar we kunnen die vloert toch geen 20cm hoger leggen over de ganse lijn (Een beetje zoals ze met de GLE500e ), want dan schiet er niks meer over

Mercedes GLE500e plug-in hybrid (2015) review | CAR Magazine

Das echt alsof ze op Mercedes R&D zeiden van " Rudy, legt die batterijen in de koffer, sluit ze aan, en vraagt aan Heinrich dat hij er een kasse voor ontwerpt " 

Die heb ik al 'es live gezien, maar toen ook de achterzetels niet neergeklapt dus no idea wat dat dan oplevert.

29 minuten geleden, Marvin zei:

Heb je ook een foto met de rugleuning neergeklapt?

Nope, helaas.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even gegoogeld en begot niet te ver van huis gevonden op de site van Autowereld. 

Dit is wel een PFL maar denk niet dat het een verschil maakt. Ziet er niet goed uit: zetels plat, en dan komt die hump daartussen tot voorbij de wielkasten. Dus 't is niet dat het aan de andere kant van de hump bij de achterbank wél vlak is en netjes doorloopt. Niet geheel verrassend, maar toch, 'k wou het eens zien. Jammer.

Mercedes E 300 de Break (2019) #9

Bron hiere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Rabbit zei:

Dat is al n ende zo wi Gerard 😛 De C300de heeft dit ook.

Bizar dat ze dit niet weggewerkt krijgen bij Benz.

owv gewichtverdeling oid, had een technische reden ongetwijfeld

wel doodzonde

alle nieuwe PHEV's zijn perfect weggewerkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/2/2020 at 2:13 PM, zwoemba said:

SSdSZuf.jpg

Lijkt me ook een @Bompa bak :)

Blijf het zot vinden hoe kil dat interieur is en basic lijkt. 

Die stoelen zouden eens echt zwart mogen zijn van kleur in plaats dit zwart/grijzige. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Timo said:

Blijf het zot vinden hoe kil dat interieur is en basic lijkt. 

Die stoelen zouden eens echt zwart mogen zijn van kleur in plaats dit zwart/grijzige. 

Welke vind je niet kil of basic? Waarom vind je dat bij dit interieur wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minutes ago, Marvin said:

Welke vind je niet kil of basic? Waarom vind je dat bij dit interieur wel?

Heb dat bij de vorige generaties ook altijd gevonden, komt heel steriel over. Ik denk dat als je het hout al zou aanpassen het al een wereld van verschil zou zijn maar dat is te oubollig blijkbaar vandaag de dag. De verlichting in het interieur helpt ook al niet.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=309455589&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&interiorColors=BEIGE&interiorColors=OTHER_INTERIOR_COLOR&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelGroupId=11&minFirstRegistrationDate=2020-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=4459bc6c-b5cf-ff75-8739-76567855beb3

Maar als ik dit zie vind ik het ook niet zo wauw.

$_20.jpg

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=305559992&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&interiorColors=BEIGE&interiorColors=OTHER_INTERIOR_COLOR&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelGroupId=11&minFirstRegistrationDate=2020-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=4459bc6c-b5cf-ff75-8739-76567855beb3

$_20.jpg

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=308555467&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&interiorColors=BEIGE&interiorColors=OTHER_INTERIOR_COLOR&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelGroupId=11&minFirstRegistrationDate=2020-01-01&pageNumber=3&scopeId=C&sfmr=false&searchId=5582fa01-72df-97f3-055d-bff1d46ccc6a

$_20.jpg

Dit is ook niet veel beter hoor.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=307760938&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&interiorColors=BEIGE&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=2020-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=bd9c8426-5098-8d16-04ec-798a970aa365

$_20.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Timo said:

Blijf het zot vinden hoe kil dat interieur is en basic lijkt. 

Die stoelen zouden eens echt zwart mogen zijn van kleur in plaats dit zwart/grijzige. 

Alle Duitse autos zijn spijtig genoeg in hetzelfde bedje ziek. Triestheid troef. 

Waar zijn ze het verleerd? Hier een standaard E klasse interieur van destijds. En toen vond men dat ook al triest. :huh: 

Dit was echt het basis interieur destijds. :inlove: 

s124200tess_150b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik heb een vraag. Kan je in combinatie met het AMG-pakket een Exclusive interieur verkrijgen? De Belgische configurator laat deze combinatie niet toe, maar de Duitse wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BMWMB zei:

Ik heb een vraag. Kan je in combinatie met het AMG-pakket een Exclusive interieur verkrijgen? De Belgische configurator laat deze combinatie niet toe, maar de Duitse wel. 

Het kan in ieder geval wel volgens onze mercedes verkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid