Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W213 E-Klasse


Phil

Aanbevolen berichten

Ik kijk uit naar deze nieuwe motor in de E klasse...

mercedes-gas-i6.jpg?resize=610,458

3 liter, 6 in lijn, biturbo, 429pk, gekoppeld aan een elektromotor die ook nog eens 67pk zou leveren. In totaal dus 496 paardjes. 

E53 AMG!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zo moet een W213 zijn. Luchtvering kan je middels een speciale module gemakkelijk verlagen. http://www.renntechmercedes.com/index.php/products/mb/e-class/e-213-2017-present/e43-amg/hsm-213-e-class-detail Je kan dus de vering per mm instellen, meerdere settings instellen, en 'm ook altijd terug in de originele stand terugzetten. Hoe perfect is dat!

En dan natuurlijk een veel dikkere velg dan de 13 in een dozijn, supersaaie, op elk model dezelfde qua styling, wielen die je OEM Mercedes kan kopen.

18161965_461922154147062_163590377977151

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-4-2017 om 00:02 zei Baiden:

'Als je maar 110k wil spenderen'.
Autominded :inlove:

echt zot wat voor een bedragen hier soms gezet worden. in het RRs topic ook 120K

ik verschoot mij vroeger al een bult als ik prijzen van 2milj (50K) zag voor een auto. en ik dacht steeds in mijzelf, meer dan 1milj geef ik toch nooit.

en nu zit je zelf te configureren aan 60K :wacko:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2017 om 07:17 zei BMWMB:

Ja, dat bestaat. Dan krijg je links en rechts dubbele ronde uitlaattips.

lorinser-eclass-e50-7.jpg

Ik had dit al gevonden, maar dat is het toch ook niet 100%. Gewoon op hetzelfde niveau en zwart zou mooier zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Erg knap ook met die nieuwe aero wielen

hier geen twin-blade grill omdat de 63 ook nog niet de panamericana grill heeft, om verwarring te vermijden

facelift 2020 wordt drastisch anders heb ik opgevangen btw

Bij MY2019 zou men ook die chromé lat tussen de achterlichten in het zwart steken bij nightpack, ofwel was dat enkel bij Avantgarde

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, William Blake zei:

facelift 2020 wordt drastisch anders heb ik opgevangen btw

Wat is drastisch? Facelift C klasse is maar een lichte facelift. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Thebiemerke zei:

Wat is drastisch? Facelift C klasse is maar een lichte facelift. 

Ze gaan hem los trekken van de C en S qua designtaal

nieuwe S (2020) wordt ook zot qua looks

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 25/4/2018 at 10:06 PM, William Blake said:

Bij MY2019 zou men ook die chromé lat tussen de achterlichten in het zwart steken bij nightpack, ofwel was dat enkel bij Avantgarde

Goed idee, is eigenlijk het enige wat me nu een beetje stoort en wat ik nog zou willen veranderen. Hopelijk is dit makkelijk achteraf na te plaatsen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, ma: zei:

Goed idee, is eigenlijk het enige wat me nu een beetje stoort en wat ik nog zou willen veranderen. Hopelijk is dit makkelijk achteraf na te plaatsen...

Gewoon laten wrappen. Is goedkoper en een pak simpeler

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er rijdt in de buurt een zwarte C63S kombi rond waarvan die lat in het zwart is gezet. Mèh, er is precies iets tekort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ma: zei:

Goed idee, is eigenlijk het enige wat me nu een beetje stoort en wat ik nog zou willen veranderen. Hopelijk is dit makkelijk achteraf na te plaatsen...

Ik weet niet of dat zo mooi gaat zijn eigenlijk.

6 uren geleden, Carlito zei:

Gewoon laten wrappen. Is goedkoper en een pak simpeler

Klopt.

6 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Er rijdt in de buurt een zwarte C63S kombi rond waarvan die lat in het zwart is gezet. Mèh, er is precies iets tekort.

Idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25 april 2018 om 22:06, William Blake zei:

Bij MY2019 zou men ook die chromé lat tussen de achterlichten in het zwart steken bij nightpack, ofwel was dat enkel bij Avantgarde

Stuk tussen de uitlaten dus, foutje van MBBel en hun communicatie naar dealer toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid