Liquid Li0n 978 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 (aangepast) mooi verslag Veel minder helpers??? Dat zullen we nog wel zien Tot volgende week, ik ben benieuwd en heb nog niet al te veel spoilers gelezen dus dat komt wel goed. Ik kijk er naar uit en hoop op gelijkaardig weer! 20 juni 2016 aangepast door Liquid Li0n Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 veel goesting om volgende week weer te starten eigenlijk 1 Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Knap wat je presteert @PJH heel veel respect hiervoor ! 1 Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Merci aan PJH ,Tom en Melissa voor de aangename dag en het vele voorbereidende werk Merci aan ir fuel om me op sleeptouw te nemen Merci aan wax-it om het vlees zeer goed af te bakken Wij waren al vroeg weg om geen debacles tegen te komen nadat er 50 auto's gepasseerd waren GTA verdient het om ook even in de aandacht te komen want die heeft de rit op de moto afgelegd en ik ben daar eigenlijk wel jaloers op Op naar de volgende Btw ik ben ook geflitst aan een kleine 58 km/h 2 Quote
s13 23 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 4 uur geleden zei Ceke: Dat waren @///NFSThunder en Ik , @gTa. T spel klinkt en rijdt echt super, Patrick kan miss meer info geven over de spec's. Wij hebben het relatief rustig aangedaan, geen zin in brokken. Eventjes aangepikt bij de Golf R en Z4, maar dat tempo lag echt te hoog. Op een bepaald moment eventjes gestopt voor een plaspauze, kwamen daar 2 s2000 naar omhoog gescheurd. Heel cool om te zien. Ook efkes achter jullie gezeten op het einde van de dag. M50 klonk wel lekker luid. Ik was die gast met de blauwe civic die een beetje last had van bodyroll 1 Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 4 minutes ago, Brunault said: Merci aan PJH ,Tom en Melissa voor de aangename dag en het vele voorbereidende werk Merci aan ir fuel om me op sleeptouw te nemen Merci aan wax-it om het vlees zeer goed af te bakken Wij waren al vroeg weg om geen debacles tegen te komen nadat er 50 auto's gepasseerd waren GTA verdient het om ook even in de aandacht te komen want die heeft de rit op de moto afgelegd en ik ben daar eigenlijk wel jaloers op Op naar de volgende Btw ik ben ook geflitst aan een kleine 58 km/h Spijtig dat ik u gemist heb ... graag kennis gemaakt... volgende keer Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 t Was dik in orde. @PJH, ge hebt daar echt massaal veel tijd in gestoken eigenlijk. Zot zijn doet geen zeer zeker? En wij kunnen er maar van profiteren Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Voilà. Much appreciated! Bij deze is mijn overschrijving voor de inschrijving van editie 2017 volbracht. Ik hield rekening met al dan niet inflatoire prijsstijgingen! Quote
Ceke 2.729 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 49 minutes ago, s13 said: Ook efkes achter jullie gezeten op het einde van de dag. M50 klonk wel lekker luid. Ik was die gast met de blauwe civic die een beetje last had van bodyroll dat was zalig om die ketel te zien wiebelen Quote
Gast wooter Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 1 hour ago, gTa said: Voilà. Much appreciated! Bij deze is mijn overschrijving voor de inschrijving van editie 2017 volbracht. Ik hield rekening met al dan niet inflatoire prijsstijgingen! Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 4 uur geleden zei MalinwaForever: Het was voor mij niet de eerste Ardennenrit, maar wel enkele jaren geleden (steeds te laat om in te schrijven de voorbije jaren) Ik vond het een zeer mooie route dit jaar, met uitzondering van de zeer slechte kwaliteit van asfalt/beton in het begin. Doorgaans een goed tempo kunnen aanhouden, de enkele kilometers op drukkere wegen waren een goed moment om even rustig te cruisen, uit te blazen en alles wat te laten afkoelen. Ik weet niet waar je telkens die prachtige haarspelden weet boven te halen, maar dikke thumbs up daarvoor. Ik kon het niet laten om enkele keren wat dwars te gaan in zo'n bocht (wanneer het veilig kon uiteraard), maar ik moet daar dan ook niet veel moeite voor doen met mijn wagen. (Laat ons zeggen dat de wagen veel beter kan driften dan het mannetje achter het stuur....die het daarom ook meestal vermijdt) Enkele keren kleine stukjes verkeerd gereden waardoor ik steeds in het gezelschap van anderen heb rondgereden (enkele oldtimer BMW's , een Impreza, de caterham die ik wijselijk heb laten passeren, ...) Ik heb bovendien ook het geluk gehad dat mijn gps mij langs die prachtige weg naar de E25 stuurde, waar één van de S2000 's duidelijk ook fun had en mij tegen een mooie snelheid voorbijkwam ;-) Kortom een prachtige dag, volgende keer ben ik hopelijk weer van de partij. @Alexis Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 6 hours ago, Jerred said: Twas weer super leuk! Super organisatie, leuke wegen en lekker eten. Spijtig dat ik vroeger door moest door andere verplichtingen... Ook weer heerlijk treintje gereden met mede s2k's. De laatste keer ik met de s2k gereden heb ( buiten naar de keuring en voor wat sleutelen ) was in hetzelfde groepje en alweer 10 maand geleden :-( Op JerreD kan ik rekenen om een mooi tempo te zetten! @Avantus je hebt wat gemist jong! 5 hours ago, MalinwaForever said: Ik heb bovendien ook het geluk gehad dat mijn gps mij langs die prachtige weg naar de E25 stuurde, waar één van de S2000 's duidelijk ook fun had en mij tegen een mooie snelheid voorbijkwam ;-) Normaal gezien rij ik via Spa, maar waze stuurde me ook langs de E25. Wat was me dat zeg! Heerlijke baan, weinig verkeer en de mensen die ik toch tegenkwam aan een vlot tempo kunnen voorbijgaan. Mogelijks zelfs het zaligste stuk van de hele dag voor mij. +-15 minuten ongestoord raggen à fond. Op de totale terugreis ook 27 minuten van de Waze ETA gereden, hopelijk krijg ik er geen nieuwe portretfoto van de S2000 voor in ruil 2 Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Zeer tevreden dat ik überlastminute nog besloot om af te komen. @Beau wakker gebeld en opgepikt, S2000 gaan halen die sinds de Zeeland Classic niet meer was buiten gekomen en daar de (modder)sporen nog van droeg en meteen vertrokken! Merci @s13 om niet meer op mijn PM te reageren, anders was ik waarschijnlijk niet afgekomen Niet zoveel foto's genomen, je kan er hier enkele terugvinden: http://s1357.photobucket.com/user/AlexisM42/library/Ardennenrit 19 juni 2016?sort=3&page=1 Quote
fille001 23 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Zeer toffe Ardennenrit (was al paar jaar geleden , wegens vorige edities al volzet). Een 600km gereden en na bqq net op tijd thuis om te gaan werken. Veel knappe auto's gezien en tof volk Cayman GT4 en Boxster Spyder Thx aan iedereen van de organisatie , die zoals vroegere edities perfect was. En aan de mensen die de lekkere bbq klaarmaakte. Zeker aanwezig volgende keer 1 Quote
stijn b 14 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Gisteren voor de eerste keer de Ardennenrit meegereden. Chapeau om dergelijk roadbook in elkaar te boksen en bedankt voor de lekkere bbq... 1 Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 8 uur geleden zei Jupke: Gisteren precies telkens ik uit de auto was met mensen aan het babbelen geweest, nu ik hier lees heb ik het idee dat ik nog kei veel mensen gemist heb. Bedankt voor het jupke @Jupke 1 Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 26 minuten geleden zei flupke73: wie reed met de witte 911 3.2? Deze? Is een 3.0 en dat was ik. 5 Quote
///NFSThunder 208 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 @PJH @TomT: Bij deze ook even m'n appreciatie uitdrukken voor de organisatie van dit event. De wegen waren op en top uitgezocht. heb me op bepaalde stukken echt mateloos geamuseerd. Het evenwicht tussen bergwegen en cruize stukken lijkt me dit jaar beter dan anders. Ook de bbq was goed geregeld. @Mayonaise: echt dikke ketel die caterham. 9 uur geleden zei Ceke: Dat waren @///NFSThunder en Ik , @gTa. T spel klinkt en rijdt echt super, Patrick kan miss meer info geven over de spec's. Wij hebben het relatief rustig aangedaan, geen zin in brokken. Eventjes aangepikt bij de Golf R en Z4, maar dat tempo lag echt te hoog. Op een bepaald moment eventjes gestopt voor een plaspauze, kwamen daar 2 s2000 naar omhoog gescheurd. Heel cool om te zien. @gTa we waren je inderdaad gepasseerd op de E42. geen id dat ik te snel zou gereden hebben tussen de werken. Ben echt blij dat ik m'n e36 hok nog eens heb kunnen uitlaten. Het komt er tegenwoordig te weinig van om er een stevig potje mee te gaan knallen. Die golf R en Z4 waren inderdaad wel tegen ijltempo aan het gaan. 2 Quote
///NFSThunder 208 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 5 uur geleden zei s13: Ook efkes achter jullie gezeten op het einde van de dag. M50 klonk wel lekker luid. Ik was die gast met de blauwe civic die een beetje last had van bodyroll Was echt schitterend om te zien hoe jullie reden alsof jullie leven ervan af hing. e36 is inderdaad niet van de stilste nochtans steekt de poes er nog onder. Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 11 uur geleden zei Ceke: Dat waren @///NFSThunder en Ik , @gTa. T spel klinkt en rijdt echt super, Patrick kan miss meer info geven over de spec's. Wij hebben het relatief rustig aangedaan, geen zin in brokken. Eventjes aangepikt bij de Golf R en Z4, maar dat tempo lag echt te hoog. Op een bepaald moment eventjes gestopt voor een plaspauze, kwamen daar 2 s2000 naar omhoog gescheurd. Heel cool om te zien. Das geire gedoan mateke. Nog even die gasklep wat verder open gedraaid toen ik jullie zag staan ^^ Quote
Phil 12.490 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Dikke merci @PJH & co. Het was weer top! En ook merci aan de weergoden. Volgende keer misschien wel iets meer klaptafels voorzien bij de BBQ, mogen gerust hoge tafels zijn om aan te staan. Na een lang dagje op de grond moeten eten is toch iets minder vind ik. Verder geen enkele kritiek. 1 Quote
Ian 511 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Als ik de foto's van Mayonaise bekijk, was ik onderweg mss beter ook een paar keer gestopt. Maar we moesten op tijd zijn voor de BBQ natuurlijk. Was voor m'n co de eerste keer bolleke-pijl, en hij zei dat hij zeker terug co wil zijn op een volgende rit! Al denk ik dat een deel van z'n enthousiasme ook kwam omdat hij zelf ook eens met m'n E30 heeft mogen rijden. Een eye-opener wellicht als je een E61 520d gewoon bent... Hierbij wat foto's van mijn kant... (met dank aan m'n co voor de rolling pics) 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.