Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 30-1-2018 om 13:44, dragonfly zei:

Heb nu 5 afleveringen gezien en niveau is stukken beter dan vorig jaar. Alleen dat celebrity gedoe spel ik nog door.

Ik ben Prime member dus kan ook kijken naar Amazon Video maar blijft een drama. Geen Chromecast support en ook geen nederlandstalige ondertiteling. Dat laatste is voor mij geen probleem maar als ze voet aan de grond willen krijgen in BE/NL gaan ze daar toch eens werk moeten van maken.

Ik heb me ook een Prime account aangeschaft. Al was het maar voor de gratis verzending op amazon.de

Maar inderdaad... Ik wilde gisteren een film kijken en koos eentje uit de categorie 'Dutch subtitled movies' en zelfs daar was geen ondertiteling :lol: De app op mijn tv werkt wel goed,

Het aanbod is mager maar voor 48€/jaar kan ik er best mee leven ;)

Geplaatst:

vond de laatste minder tov de andere van de latere reeks, maar wel nog altijd zeer vermakelijk :)

Geplaatst:
2 uren geleden, Jochen zei:

Het aanbod is mager maar voor 48€/jaar kan ik er best mee leven

Ik ook, die gratis verzending haal je eruit. Maar in amerika betalen ze 100 dollar en dan hoeft het niet meer hoor

Geplaatst:

Kon de aflevering best wel smaken. 

Geplaatst:

Was inderdaad leuk, laatste afleveringen zijn terug op het TG niveau. Precies minder Amerikaans dan vorig jaar ;) 

Geplaatst:
1 hour ago, dragonfly said:

Precies minder Amerikaans dan vorig jaar ;) 

Die is er dan ook niet meer bij he :P 

Geplaatst:

Vond de laatste aflevering prima.
Maar is zo'n XJ220 echt sneller op de 400m dan een Huracan?
Dat zou me verwonderen...

Geplaatst:

Ik vond het één van de mindere maar hij feit dat de XJ220 erin zat heeft het goed gemaakt.

Die kar is aan een serieuze revival bezig trouwens. Krijgt plots veel aandacht :inlove:

Geplaatst:

Iets minder deze week of komt het door diene Tesla ???

Geplaatst:

Euhm, hallo, Paris Hilton :inlove:

is echt gruwelijk lekker hier @Tommie @RRD

grand-tour-paris-hilton-celeb-2.jpg

celebrity ding was veel te kort

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
9 uren geleden, Phil zei:

Lakker.

Leuke Speedmaster ook. :ninja:

Die wordt gesponsord door Omega. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 2/9/2018 om 12:16, dane zei:

Iets minder deze week of komt het door diene Tesla ???

Was inderdaad een mindere aflevering. Opnieuw wel goeie reclame voor de F-150 van Ford.

"Review" van de Model X vond ik toch maar een klucht dus Jokke moet niets bekijken :D 

Auto van £156.000 en ze hebben de gimmicks getoond die iedereen al kent. Rijeigenschappen 0,0 en zoals verwacht was het inderdaad de Tesla Model X die problemen gaf op de snelweg.

https://www.autoevolution.com/news/clarkson-reviews-the-tesla-model-x-under-strict-lawyer-supervision-123397.html

https://www.express.co.uk/news/uk/881725/Jeremy-Clarkson-driverless-car-warning-almost-died-dangerous

Geplaatst:

7 hours ago, dragonfly said:

Rijeigenschappen 0,0

Dat is niet wat JC zei.

"The car feels nimble and agile. Feels good."

Het spel gaf een Audi R8 V10 op zijn kloten in rechte lijn in quarter mile, en was even snel als de Ford Mustang GT of Lexus GS F op hun circuit.

Geplaatst:

Dat was de X P100DL zeker ? Qua prijspunt hadden ze beter de gewone 100D genomen.. maar die was dan wel trager geweest... ach ja.. afweging zeker [emoji4]

Vond de review inderdaad (verrassend ) positief.. geen geneuzel over gebrek aan beleving en dergelijke..

Behalve toen het over range ging.. daar mocht hij blijkbaar niet veel over zeggen.. net zomin als over het AP systeem en zijn onvolkomenheden.

Heb ook testgereden met een X en die voerde die automatische lane-change niet uit.. de verkoper wist ook niet goed waarom en begon dan maar wat te lullen over een software-update.

Op het stuk A12 richting Antwerpen als je daar aan Aartselaar ‘terug naar boven rijdt’ maakt de rijbaan daar een knikje naar rechts.. auto begon daar ook te piepen dat je moest overnemen..

Ach op dat vlak heb ik het niet zo voor technologie in een auto want aan het einde van de rit ben je zelf verantwoordelijk !

Zal de eerste niet zijn die blindelings op AP vertrouwt en dan crashed..

Blind op parkeersensoren vertrouwen is bovendien ook een slecht idee ( spreek uit ervaring ) maar de gevolgen zijn wel minder.

Geplaatst:
13 uren geleden, wooter zei:

Het spel gaf een Audi R8 V10 op zijn kloten in rechte lijn in quarter mile, en was even snel als de Ford Mustang GT of Lexus GS F op hun circuit.

Dat eerste kan een moto ook en die zal langer met een volle tank kunnen rijden aan die snelheid dan jouw X. 0-100 zegt dus niets.

Klopt maar wel jammer dat er geen beelden van zijn, zou ik toch graag eens gezien hebben :D 

Ze hadden inderdaad beter een 100D genomen, pak goedkoper alleszins maar dan zou de Audi gewonnen hebben

Geplaatst:
6 minutes ago, dragonfly said:

Dat eerste kan een moto ook en die zal langer met een volle tank kunnen rijden aan die snelheid dan jouw X. 0-100 zegt dus niets.

Op mijn motorfiets kan ik mijn familie niet meenemen.

Dit was een 2,5 ton zware SUV.

Allez nu, wat voor een excuus is dat nu... "Jamaar een moto had die er ook uit getrokken"... WTF kerel, natuurlijk! Een Audi R8 doet de 0-100 in 3,5 seconden tot 3,2 seconden, afhankelijk van versie, en weegt 1,6 ton; de Model X P100D doet 0-100 in 3,1 seconden en weegt 2,5 ton. 

Geplaatst:
2 hours ago, Germinal said:

Behalve toen het over range ging.. daar mocht hij blijkbaar niet veel over zeggen.. net zomin als over het AP systeem en zijn onvolkomenheden.

Heb ook testgereden met een X en die voerde die automatische lane-change niet uit.. de verkoper wist ook niet goed waarom en begon dan maar wat te lullen over een software-update.

Ik vond dat ie wel positief was over AP. Het probleem bij van rijstrook wisselen bij sneller naderend verkeer is dat het systeem momenteel enkel op de sensoren werkt en dus eigenlijk niet dat sneller verkeer kan zien, zolang de andere camera's niet geactiveerd worden.

Die automatische lane change, ik kon die tijdens de testrit ook niet correct gebruiken. De truuk is dat je net voor of na het aanzetten van de richtingsaanwijzer, even aan het stuur leunt zoals je even aan het stuur leunt als hij de melding geeft dat je je stuur moet vasthouden. Wat de auto wil is dat hij, vooraleer hij met de lane change begint, heeft kunnen detecteren dat er iemand het stuur vast houdt. In de VS is dat niet nodig, in Europa wel.

Geplaatst:

Wat ik daarmee wilde aantonen is dat die test en jouw argumenten geen steek houden.

Auto kostte 176.000 EURO, hij kan een Audi aftroefen van 0-150 en met z'n deuren flapperen. Goeie koop hoor! :fp: 

Rijbereik, opladen, weggedrag, ... zijn veel belangrijker maar daar hebben we niets van gezien en we weten allemaal waarom :) 

Geplaatst:
Just now, dragonfly said:

Wat ik daarmee wilde aantonen is dat die test en jouw argumenten geen steek houden.

Auto kostte 176.000 EURO, hij kan een Audi aftroefen van 0-150 en met z'n deuren flapperen. Goeie koop hoor! :fp: 

Rijbereik, opladen, weggedrag, ... zijn veel belangrijker maar daar hebben we niets van gezien

Dit was 10 minuten Grand Tour in dezelfde lijn als al hun vorige Top Gear "testen"... Veel entertainment maar net zoals toen met de Roadster eigenlijk erg weinig inhoud. Maar ze zijn er wel met over hun circuit gegaan en die tijd staat, JC vond het ding nimble en agile, en was positief over AP (ook al insinueer je iets anders over een bepaalde zelfrijdende auto).

En rijbereik, opladen... Denk je dat ik daar erg wakker van lag toen ik de auto koos? Ga jij klagen bij BMW als je de cijfers erbij neemt en je auto maar 60% van zijn beloofde bereik haalt? Als JC dat niet belangrijk vond om te vermelden, kan het goed zijn dat hij dat niet als problematisch heeft ervaren. Een X is al lang geen Roadster meer...

Just now, dragonfly said:

en we weten allemaal waarom :) 

Als ik jou hoor in dit en andere Tesla topics, weet je juist niks, maar verkondig je graag dat Tesla brol is.

Geplaatst:

Gelieve in het betreffende topic verder te lullen!

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Ik heb vooral de decolleté van Paris Hilton onthouden, amai, wat een lekker ding is me dat

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 hours ago, Challazer said:

Ik heb vooral de decolleté van Paris Hilton onthouden, amai, wat een lekker ding is me dat

Ja, dat was om voor afleiding te zorgen. Het kind kan duidelijk nog altijd geen 5 coherente zinnen na mekaar zeggen. Dat viel me nogal hard op.

Ik zou zot KOMEN na een halve dag denk ik :fp: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid