Ga naar inhoud

BENTLEY Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, TCT zei:

Hoe doet gij u deuren zo anders dan mijne config? Ik kan er precies wa extra hout inproppen vanachter en that's it.

Waar moet ik "u" config dan vinden? Staat hier nergens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gTa zei:

Waar moet ik "u" config dan vinden? Staat hier nergens.

Bijkomende auto topic. Hou u maar al vast voor de enorm gewaagde config!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf zeker ook wel eens een specialere confituur maken. Maar als ze voor mezelf zouden zijn, herval ik toch in de klassieke combo's. Ze zijn immers klassiek mét reden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die is imo zeer braaf, bijna beetje saai. De zoveelste, lijkt 't wel. Een S-klasse met beige leder en bruine bovenkant dashboard/deuren ziet er net zo uit.
Als je dan in dat segment kan shoppen en echt helemaal ad personam kan gaan, vind ik het jammer dat men dan toch zo safe blijft speccen.
Ik houd zeker ook van warmere kleuren en combo's met veel natuurlijke tinten in, maar het mag wel wat meer outspoken en minder "voorgekauwd".
Ledertinten zoals donkergroen, donkerpaars (zoals dat damson), blauw, enz. vind je anders quasi nergens ... laat echt héél leuke, verrassende creaties toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier, zwart met een groene schijn en een homogeen donker interieur, oak/cumbrian. Ik kan 't smaken, maar ni voor elke dag, denk ik. Een licht interieur voelt gwn aangenamer. Mss het saddle in de eerste config nog vervangen door cumbrian, zou ook nog kunnen.

Bentley Brochure (1).pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn boekhouder is met deze bezig als vervanger voor zijn Buick oldtimer ..

https://www.autoscout24.de/angebote/bentley-arnage-6-8-v8-turbo-red-label-benzin-blau-a8351c65-ff98-4428-9930-abe8ed1e58b0?cldtidx=15&cldtsrc=listPage

Interieur is ook al wat meer afwijkend van standaard met het blauwe tapijt (al weet ik nog niet of het mijn smaak is).

(foto’s maken lijkt me overigens niet de meest sterke kant van de handelaar als je het verschil ziet in leerkleur)

F06AC1DE-78D6-4DB0-B3A2-6527421A13B1.jpeg

706AC6B4-18DD-43DD-897E-C93D61B686D9.jpeg

F2E207B9-BF43-49DF-B566-867FF0D1A26F.jpeg

9D10E7D6-E85A-4F23-9567-5E767B45E8E1.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, TCT zei:

Hier, zwart met een groene schijn en een homogeen donker interieur, oak/cumbrian. Ik kan 't smaken, maar ni voor elke dag, denk ik. Een licht interieur voelt gwn aangenamer. Mss het saddle in de eerste config nog vervangen door cumbrian, zou ook nog kunnen.

Bentley Brochure (1).pdf 3 MB · 1 download

Niet mijn ding. As a whole véél te donker. Combo oak/cumbrian zie ik ook nauwelijks (lijd wel aan daltonisme i.e. rood/groen-stoornis, weliswaar in zeer milde mate waarbij 't enkel/voornamelijk donkere kleuren zijn die ik moeilijk van elkaar kan onderscheiden), voor mij is dat één quasi-zwart interieur. Midnight emerald vind ik ook (voor een metallic kleur) plat en helemaal niet zo fris/modern. Zit weinig leven in.

Mag voor mij regelrecht naar de kom van Fikkie, die.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, abtler zei:

Mijn boekhouder is met deze bezig als vervanger voor zijn Buick oldtimer ..

https://www.autoscout24.de/angebote/bentley-arnage-6-8-v8-turbo-red-label-benzin-blau-a8351c65-ff98-4428-9930-abe8ed1e58b0?cldtidx=15&cldtsrc=listPage

Interieur is ook al wat meer afwijkend van standaard met het blauwe tapijt (al weet ik nog niet of het mijn smaak is)

F06AC1DE-78D6-4DB0-B3A2-6527421A13B1.jpeg

706AC6B4-18DD-43DD-897E-C93D61B686D9.jpeg

F2E207B9-BF43-49DF-B566-867FF0D1A26F.jpeg

9D10E7D6-E85A-4F23-9567-5E767B45E8E1.jpeg

Best knap! Laatste foto is (zeer) fel overbelicht dus zowel het tan als het blauw komen daar véél lichter/feller over dan in realiteit.
Dat wordt nog vaak gedaan, die combo: blauwe buitenkleur binnenin afcombineren met donkerblauw tapijt. Vind ik in de regel wel knap.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, gTa zei:

Niet mijn ding. As a whole véél te donker. Combo oak/cumbrian zie ik ook nauwelijks (lijd wel aan daltonisme i.e. rood/groen-stoornis, weliswaar in zeer milde mate waarbij 't enkel/voornamelijk donkere kleuren zijn die ik moeilijk van elkaar kan onderscheiden), voor mij is dat één quasi-zwart interieur. Midnight emerald vind ik ook (voor een metallic kleur) plat en helemaal niet zo fris/modern. Zit weinig leven in.

Mag voor mij regelrecht naar de kom van Fikkie, die.

Dan schieten er nog twee combo's over voor mij.

Een bordeaux, pak maar dat Red Dragon II, daar zit nog wa meer rood in. En een magnolia/cricket interieur

En dan yachting style. Donkerblauw, magnolia/navy en licht hout, gelijk mijnen Dawn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist niet van die PDF-exportmogelijkheid. Leuk! Ook eens gedaan; zit in bijlage.

Klein toegevingske gedaan en het newmarket tan vervangen door saddle.
Kan er voor mij nog door qua contrast (is nog voldoende).
Ik blijf gek van de inverted color combo binnenin :inlove: en idd, vooral zo ziet dat achterste deurpaneel er nog ok uit.
Leuke bijkomstigheid is dat het groen automatisch doorgetrokken wordt in de interieurhemel, maat 't nog wat sportiever.

 

fs2_01.jpg

fs2_02.jpg

fs2_03.jpg

Flying Spur gTa mk 1.pdf

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, gTa zei:

Wist niet van die PDF-exportmogelijkheid. Leuk! Ook eens gedaan; zit in bijlage.

Klein toegevingske gedaan en het newmarket tan vervangen door saddle.
Kan er voor mij nog door qua contrast (is nog voldoende).
Ik blijf gek van de inverted color combo binnenin :inlove: en idd, vooral zo ziet dat achterste deurpaneel er nog ok uit.
Leuke bijkomstigheid is dat het groen automatisch doorgetrokken wordt in de interieurhemel, maat 't nog wat sportiever.

 

fs2_01.jpg

fs2_02.jpg

fs2_03.jpg

Flying Spur gTa mk 1.pdf 4 MB · 0 downloads

Da's al een pak aangenamer, op scherm alleszins.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, TCT zei:

Bijgevoegd mijne Red Dragon en Yachtline. Bij die laatste ben ik voor het bleekste interieur gegaan, beetje koeler, past wel.

Bentley Brochure (2).pdf 4 MB · 0 downloads Bentley Brochure (3).pdf 4 MB · 0 downloads

Dieje red dragon is nice. (Al is rood/bordeaux een kleur die ik op papier of foto vaak knap vind, maar in realiteit nooit zou (durven) kopen.)
Steek die zwart plastic roosterkes eens in 't chroom; in zwart plastic zijn die cheap (dixit Harry), dat wil je toch niet op zo'n slee, man.
Waarom nu geen fully polished wheels? Vergetelheidje of bewust?
Geen fan van dat liquid amber hout; zou dat eens in 't echt moeten zien, denk ik.

Die andere is very generic, eigenlijk. Helemaal niet lelijk, allerminst.
Niet zo zot van crown cut wortelnotenhout ... ik snap niet waarom je dat dwars zou gaan snijden en zo dus de noten erin niet meer ziet - strikes me as odd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fully polished, vaneigens. En nieje, ni teveel chrome vanvoor. Dan lijk je mental te zijn gegaan met zo'n chrome rol van de auto5 ofzo. Of zo van die kippengaas. Nah, laat da maar sober.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan we eens full mental @gTa? Kleuren die enkel op papier iets of wat matchen, maar die je geenzins ooit in't echt zou nemen? Ben nekeer voor de GT gegaan, kwestie van eens een ander model te hebben.

Old english wite met cricket/damson interieur. Ofte beige met purper en rood. 😁

Bentley Brochure (4).pdf

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt nuts maar gaat verrassend goed! :inlove: Leuke creatie.
Upon 2nd look: het is gewoonweg beestig, vent. :inlove: 

Weet wel niet goed of damson en bordeaux irl goed matchen. Damson is idd purper hé...
Cricket ball nog nooit IRL gezien dus ik kan niet inschatten hoe donker/licht dat is.
Ik zou dat interieur full damson nemen, met wat accentjes in crèmewit. Piping zetels en contrast stitch die buitenkleur matchen.

Zie, da's wat ik bedoel. Als ge het kunt, waarom nog dan die brave sets kiezen? Dit is tenminste volop "personaliseren". Heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dezelfde trant ... ik zou een Conti GT durven nemen in 't rose gold.
Heb onlangs een Mulsanne gezien in die tint, live ... i was blown away.
OK, 't is in your face en mogelijks "girly" (enkel als je 't niet live gezien hebt)...
... maar 't is absoluut stunning. Bijna nooit een kleur gezien die zo diep was...

Wel geen idee hoe dat leuk te combineren binnenin.
Ik zou bijna denken dat dat zwart mag zijn, met een luttel beige of goudkleurig accentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Den achterkant van de stoelen moet ook wel cricket. Vloekt te neig nu. Maar in andere colour splits ging de hemel dan in twee kleuren of verviel de waterval van de achterbank. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gTa zei:

In dezelfde trant ... ik zou een Conti GT durven nemen in 't rose gold.
Heb onlangs een Mulsanne gezien in die tint, live ... i was blown away.
OK, 't is in your face en mogelijks "girly" (enkel als je 't niet live gezien hebt)...
... maar 't is absoluut stunning. Bijna nooit een kleur gezien die zo diep was...

Wel geen idee hoe dat leuk te combineren binnenin.
Ik zou bijna denken dat dat zwart mag zijn, met een luttel beige of goudkleurig accentje.

Rosé goud met blauw interieur en lichte accenten. Klinkt gek. Wacht, keer door de molen draaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, TCT zei:

Rosé goud met blauw interieur en lichte accenten. Klinkt gek. Wacht, keer door de molen draaien

Zit net hetzelfde te configgen. Imperial Blue (color split D, dus één kleur maar) met camel contrast stitching.

Vind alleen niks van houtfineer dat er nog maar een béétje bij past. Zou een zacht camelkleurig hout moeten zijn.
Gelijk dat birds eye maple, dat je op de Mulsanne kan krijgen. (Tamo ash is me te gelig.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Gerelateerde inhoud

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid