Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
9 uur geleden zei BMWMB:

Ik heb in Frankfurt dit interieur gezien, en was op slag verliefd. Een zwarte, zonder chroom lijsten, en dan dit interieur. emoji7.png

Ik heb wel niet gekeken hoe deze kleur heet. Het is heel licht beige, met het dashboard zwart met diezelfde beige stikking.

eefc64878883aa7cafc3d7cdb5c465bf.jpg

Deze kleur heet Crayon. Afgaande op de configurator is het lichtgrijs, maar in werkelijkheid is er toch een beige tint in deze kleur, net als de kleur die ik nu in mijn C heb. Zeer knap!!!

Geplaatst:
Wie steekt er nu een bleek interieur in zijn kar :roll:[emoji5]

Ik ook eigenlijk.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Geplaatst:
We zullen hier rap weten wie daar de broek aan heeft. default_laugh.png

Volgende topic 2018 Porsche cay.....

Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
19 uur geleden zei Jokke_vlo:

Idd mooi, maar met mijn hobby's lijkt me zo een licht interieur niet echt een optie :D

Het wordt niet vuiler dan zwart, het ziet er gewoon vuiler uit. Goeie incentive om regelmatig te poetsen!

Geplaatst:

Zo denk ik er ook over. Zwart leder is even vuil, enkel zie je het niet. Daarom heb ik liever een licht interieur, dan zie je dat het proper is. Onze Range is een werkpaard, en ziet ook af met de hobby's van de kids en mezelf. Toch is dat beige leder telkens kraakproper nadat ik 'm gepoetst heb.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

De allerbeste combinatie vind ik GT silver met de zwarte 21 inch sport design wielen, panoramisch dak, getint glas, Sport design pack in hoogglans zwart, donkere achterlichten en hoogglans zwarte spiegelkappen. De binnenkant mag dan voor mij het volleder zwart zijn. 

Tevens vind ik Agaatgrijs erg mooi, maar ik vraag mij wel af hoe deze kleur in het echt gaat zijn. 

Geplaatst:

Wat ik mij overigens echt afvraag: hoe groot is het verschil tussen de standaard LED koplampen en de Matrix LEDs? Zijn deze ook veel mooier, zoals de Icon adaptieve LEDs bij BMW? Heb geen duidelijk vergelijk eigenlijk.

Geplaatst:
Zo denk ik er ook over. Zwart leder is even vuil, enkel zie je het niet. Daarom heb ik liever een licht interieur, dan zie je dat het proper is. Onze Range is een werkpaard, en ziet ook af met de hobby's van de kids en mezelf. Toch is dat beige leder telkens kraakproper nadat ik 'm gepoetst heb.

93c5f8470b4a5a2e2e4afe290d4ac64b.jpg

f79060884110a4d3da5697af99bddc41.jpg

4903492135602d1a62ce299082c1c201.jpg
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:
18 minuten geleden zei iRicky:

Wat ik mij overigens echt afvraag: hoe groot is het verschil tussen de standaard LED koplampen en de Matrix LEDs? Zijn deze ook veel mooier, zoals de Icon adaptieve LEDs bij BMW? Heb geen duidelijk vergelijk eigenlijk.

Bovenaan standaard LEDs, onderaan matrix LEDs, met een close-up. Ik vind het z'n geld niet waard.

IMG_8346.JPG

IMG_8511.JPG

IMG_8513.JPG

Geplaatst:

Het verschil is idd erg klein. Ik vind de Matrix ietsje knapper. De vraag is natuurlijk vooral, ga je het qua lichtopbrengst merkt...

Geplaatst:

Als je last hebt van regen/nachtblindheid en je twijfelt om het te nemen, zou ik het doen. Anders niet.

Geplaatst:
15 minutes ago, Alexanderr said:

Als je last hebt van regen/nachtblindheid en je twijfelt om het te nemen, zou ik het doen. Anders niet.

Het lijkt mij idd een beetje overbodig te zijn! Die 4 zone-airco, is dat in jouw optiek nog van meerwaarde? Dat schermpje achterin ziet er wel echt een stuk mooier/ luxer uit vind ik..

Geplaatst:

Absoluut. Je kunt er van achter ook GPS en media mee bedienen. 

Ik denk (maar ben niet zeker) dat je igv Pana ST je 5de zitplaats verliest door die optie te nemen, maar zou moeten dubbelchecken

Geplaatst:

Ja je verliest die optie.

Net terug van een rondje garage bezoeken.

De dames des huizes zijn unaniem . Volcano grey - zwarte hooglans raamomlijstlng en zwart leder interieur . Alleen de velgen zijn een twijfel. Sportdesign zwart zit je met dat lelijke randje en antraciet gaat mogelijk te flets geheel vormen icm volcano.

Ik blijf GT zilver of rhodium wat agressiever vinden

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Neem dat dan toch gewoon. Het is toch uw auto!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik kan wel met volcano leven eerlijk gezegd. Is stijlvol

Geplaatst:

Dat gepolierd randje kunnen we oplossen Jokke ;)

zie bovenstaande foto's, is telkens in house gedaan.

Geplaatst:

Niets dat plastidip niet kan oplossen [emoji6]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst:
23 uur geleden zei Jokke_vlo:

Nog een @GTA interieur tegengekomen ook

gta.jpg

Waarom link je dat aan mij?

(gewoon eerlijk benieuwd)

Ik vind dat, op die foto, niet meteen knap. Absoluut geen idee welke interieurkleur het betreft (ik zie dat niet, met mijn kleurenzin, op zo'n donkere foto's) maar dat hout ligt me geen béétje.

Ik zou in een Pana Sport Turismo waarschijnlijk voor het bicolor zwart/beige of voor monotoon donkerbruin gaan. Het eerste met dat donker hout, dat tweede met carbon of met antraciet hout.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 minuten geleden zei Alexanderr:

Antraciet hout bestaat niet in een G2

Toch wel, antraciet berkenhout.

2017-09-16 23_14_28-Porsche Car Configurator.jpg

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid