Ga naar inhoud

Porsche Panamera II


BMWMB

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Bart:

Zouden er hier in België al panamera turbo hybrides verkocht zijn?

90% aftrekbaar en 680pk, wat denk je zelf? :P 

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol::lol:, spreken we van enkele stuks of een paar 100? kwestie  da ik binnen een jaar een leuke tweedehands kan vinden^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei DDé:

De diesel is fenomenaal. 

Ik vind het één van de beste auto's waar ik ooit mee gereden heb, qua totaalconcept. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Concreet aan het denken aan de sport turismo. Maar FUCK dat is duur.

E-Hybrid

Voor de kenners: de config code: PJTMQUP2

Ik wil eigenlijk max 140.000 incl btw uitgeven, en dan sneuvelt het bicolor interieur voor gewoon zwart. 

sport turismo 1.jpg

sport turismo 3.jpg

sport turismo2.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had je net proberen te bellen :D

Je kunt niet geloven wat voor een geschift goede auto het is! Zal 200% jouw ding zijn, ik ben er zeker van. Chassis, aandrijving, boite, sound, motor, comfort ... gewoon het einde.

Om te cutten in opties:

- 8IS (adaptieve LED) er uit, gewone LEDs zijn standaard met hetzelfde dagrijlicht. 1.040,60 EUR winst.

- KB2 (OB charger 7.2kW) er uit, de standaard 3.6kW voldoet want wanneer laad je dat op? Ik veronderstel zoals de meeste mensen enkel 's avonds / 's nachts en wat maakt het dan uit of hij op 4 of 6 of 8 uren opgeladen is? KB2 heeft trouwens enkel nut als je met 3 fases oplaadt, anders maakt het geen verschil. 786,50 EUR winst.

Voor de rest zie ik inderdaad niet veel dat ik zou schrappen. Dat geborsteld alu kun je weglaten en vervangen door standaard pianolak, zal mooi zijn op Zwart/Saddle.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Alexanderr:

Je kunt niet geloven wat voor een geschift goede auto het is! Zal 200% jouw ding zijn, ik ben er zeker van. Chassis, aandrijving, boite, sound, motor, comfort ... gewoon het einde.

Klant van mij heeft de nieuwe Hybrid V6. Niet normaal hoe goed dat rijdt!

Zou mijn keuze zijn in het segment.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik ging eerst voor zwarte raamlijsten gaan, maar in zilver lijkt me dit knapper (op zilver). Twijfel ook om de gele klauwen misschien toch maar te houden. 

pan zilver yellow brake velg.jpg

st grijs 04.jpg

st grijs 05.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdomme@porker je doet me twijfelen met die donker grijze. Maar denk dat hij in zilver met al die zwarte accenten echt wel bruut moet zijn . En veel makkelijker in onderhoud. Ik herinner me de irritatie van elk krasje of wat dan ook op mijn eerste. Het feit dat zilver makkelijker "mooi" te houden is en op deze kar echt "kan" geeft het voorlopig een kleine voorsprong.

Ik ben zeer zeer karig met opties want verdorie dat telt enorm door !!! Ni normaal. Dingen die op een middenklasse auto standaard zijn betaal je hier de prijs van een dikke Carbon mountain of race bike :)

Van die optie prijzen word ik wel mottig

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het kunnen, en als het lukt dan spaar je een zak geld uit. Da's de "sterkte" van Porsche, hé. Hun klanten een hele som extra uit hun zakken troggelen via de optielijst.

Van wat je voorstelt vind ik de zilvergrijze duidelijk de mooiere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=145]GTA[/mention] je mag eens een echte stijloefening maken voor mij.

 

Maak me de knapst mogelijke en leuke sport turismo E hybrid.

 

Je maximum bedrag is 149.000 euro catalogus prijs en ik wil zeker de sportuitlaat [emoji4]

 

Met dank.

Succes met de real life opdracht [emoji4]

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid