Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 8 minuten geleden zei ir_fuel: Bruin is tricky. Donker is dat knap, maar 1 tint te licht en ..... Exact ! Quote
ir_fuel 58.278 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 6 minutes ago, iRicky said: Stoelverwarming moet er sowieso op komen. We hebben nog nooit een auto gehad met stoelventilatie. Hier zouden we eens over moeten nadenken. in Nederland is het nu ook weer niet zo heel vaak warm... Het argument dat velen (met minder middelen ) gebruiken/gebruikten om geen geld te geven aan een optionele airco. Tot je daar zit in je dikke 140+K euro bak, met je hemd inclusief gratis ruggemeer nadat de auto een paar uur in de zon heeft gestaan op de middag. Het hoeft heus geen 30 graden te zijn om (te) warme lederen zetels te hebben. Quote
iRicky 299 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 2 minutes ago, ir_fuel said: Het argument dat velen (met minder middelen ) gebruiken/gebruikten om geen geld te geven aan een optionele airco. Tot je daar zit in je dikke 140+K euro bak, met je hemd inclusief gratis ruggemeer nadat de auto een paar uur in de zon heeft gestaan op de middag. Het hoeft heus geen 30 graden te zijn om (te) warme lederen zetels te hebben. Ja ik volg je daarin wel idd. Goed dan gaat het niet door. Geld op. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 16 minuten geleden zei iRicky: Is dat zadelbruin?? Vergeet niet dat dat onder de felle lichten op zo'n beurs heel anders toont dan bij gewoon daglicht... Volgens mij is dat niet saddle brown..... ben dat gaan zien in Mechelen, vond ik niet zo geslaagd. Truffle? Quote
ir_fuel 58.278 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 1 minute ago, iRicky said: Ja ik volg je daarin wel idd. Goed dan gaat het niet door. Geld op. Nee ik bedoel dat je beter daar geld aan geeft dan aan een fancy schermpje achteraan voor je 4 zone airco die je nooit gebruikt. 2 Quote
iRicky 299 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 Just now, ir_fuel said: Nee ik bedoel dat je beter daar geld aan geeft dan aan een fancy schermpje achteraan voor je 4 zone airco die je nooit gebruikt. Dat begrijp ik en daar ben ik het eveneens mee eens. Quote
Soundstorm 2.632 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 Wie heeft dit trouwens bedacht? Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 50 minuten geleden zei iRicky: Die donkere achterlichten vind ik alleen knap op een zilveren. Bij een donker exterieur vind ik dit geen meerwaarde bieden. Jij wel? Vind ik idd altijd mooier Quote
iRicky 299 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 29 minutes ago, Jokke_vlo said: Vind ik idd altijd mooier Ik ben er nog niet over uit wat ik mooier vind. Ik denk de normale heldere lichten bij een donkere buitenkleur en de donkere lichten bij een lichte buitenkleur. Quote
Davidk 338 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 Voor mij zo'n Sport Turismo graag. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 Is toch allebei donker ? Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 2 hours ago, ir_fuel said: Nee ik bedoel dat je beter daar geld aan geeft dan aan een fancy schermpje achteraan voor je 4 zone airco die je nooit gebruikt. Als je het niet hebt, en je wil het toch, kan je het naplaatsen! Quote
iRicky 299 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 5 minutes ago, Jokke_vlo said: Is toch allebei donker ? Ja was even als voorbeeld hoe dat op een donkere staat. It's growing on me moet ik zeggen. Zeker icm alle zwarte hoogglans accenten misschien de knappere optie. Quote
Alexanderr 36.223 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 2 uur geleden zei Jokke_vlo: Volgens mij is dat niet saddle brown..... ben dat gaan zien in Mechelen, vond ik niet zo geslaagd. Truffle? Die IAA macan van de vorige blz is inderdaad saddle brown. Ik ben er niet wild van tenzij in bicolor. Maar liever idd Truffle of Cohiba Ik zou durven GT Silver met Cohiba doen, denk ik. Heb zo eentje besteld in demo maar dan in Turbo S e-Hybrid. Quote
iRicky 299 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 Zo zie ik hem het liefst. Maar denk dat mijn pa hier niet voor zal willen gaan. Is dit GT silver of Rhodium? Wat is het verschil eigenlijk? Buiten de extreme prijs Quote
iRicky 299 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 Gevonden. Oeh GT zilver is zo veel mooier. Maar dat gaat hem sowieso niet worden ivm de prijs 2 Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 4 uur geleden zei iRicky: Vindt je? - Sport design pack vind ik echt een stuk mooier op een Panamera (beetje zoals een M pack op een BMW) - Led Koplampen met matrix: agreed. Wellicht dat dit ook niet aangevinkt gaat worden. - Park Assist met surround view: echt wel een must voor mijn vader. Die raakt anders alles - Sportuitlaatsysteem: Is dat niet wat je juist wilt op een Porsche? Heb daar echt goede dingen over gehoord. - Automatische 4 zone airco: ik zag dat je bij de 4 zone airco een mooi schermpje tussen de achterstoelen krijgt. Ziet er veel luxer uit imo. - Lane change assist: ook een must voor mijn vader. Die kijkt vaak niet over zijn schouder - Verwarmbaar stuurwiel: agreed. - DAB radio: half agreed. Maar toch wel een fijne optie vind ik. Veel show, weinig go dus. Hij kijkt niet over zijn schouder *sick* Hij raakt anders alles *tjah* Laat hem lekker in zijn 5 blijven rijden 1 Quote
Alexanderr 36.223 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 31 minuten geleden zei iRicky: Gevonden. Oeh GT zilver is zo veel mooier. Maar dat gaat hem sowieso niet worden ivm de prijs Dat is zelfs die van @Jokke_vlo Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 Ok vergeef me : smeerlap Mocht het budget het toelaten : no brainer dat GT zilverIk vind dat ge door deze harde confrontatie als verontschuldiging een gratis upgrade naar GT zilver kunt voorzien Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 15 september 2017 Auteur Geplaatst: 15 september 2017 Ik heb destijds ook getwijfeld tussen Rhodium en GT. Rhodium is lichter, scherper, met een klein vleugje blauw. GT is donkerder, met een wat bruine tint. Mede door de forse meerprijs heb ik gekozen voor Rhodium. Eigenlijk vind ik geen van beide echt super. Zonde en ook onbegrijpelijk dat Porsche geen gewoon zilver aanbiedt. Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 6 hours ago, BMWMB said: Ik heb in Frankfurt dit interieur gezien, en was op slag verliefd. Een zwarte, zonder chroom lijsten, en dan dit interieur. Ik heb wel niet gekeken hoe deze kleur heet. Het is heel licht beige, met het dashboard zwart met diezelfde beige stikking. Op het eerste zicht heel knap Quote
ir_fuel 58.278 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 1 hour ago, wabe said: Op het eerste zicht heel knap Wie steekt er nu een bleek interieur in zijn kar 1 Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 Fuckerdefuck. Madamme haar idee gevraagd. Indien Panamera: Vulcano grey en zwart interieur Maar ze ziet liever de Cayenne................ fuck ! Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 15 september 2017 Auteur Geplaatst: 15 september 2017 We zullen hier rap weten wie daar de broek aan heeft. 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.