bud wijzer 274 Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 Op 9-2-2018 om 13:46, Jokke_vlo zei: Sportstoelen Machtige foto Quote
Germinal 464 Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 Vandaag toch weer een ergernis.. 150k voor een auto vragen maar dan aan zoiets simpel als het feit dat de zon “schijnt” wordt niet gedacht ?? Moeilijk vast te leggen op beeld maar de bovenkant van het stuur is een spiegel.. ok.. ik kan er zwarte tape op plakken.. but really????? Quote
Alexanderr 36.223 Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 East 17, moet al ne keer kunnen 1 Quote
Jupke 11.083 Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 Volgens mij heb ik die cd nog liggen. Quote
Germinal 464 Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 Haha.. ik wist dat daar een opmerking over ging komen..Al wist ik niet dat dat east 17 was.. nostalgie 90’s spotify listje Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 5 minutes ago, Germinal said: Haha.. ik wist dat daar een opmerking over ging komen.. Nee, dan had je het wel op wat anders gezet ME DUNKT Quote
Gast wooter Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 58 minutes ago, ir_fuel said: WTF Dat jij die kent op basis van liedjesnaam of album cover? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 AM, waar een gebrek vakkundig genegeerd wordt door je muziekkeuze Quote
Gast wooter Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 Juiste optie in het optiepakket kiezen. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 49 minuten geleden, wooter zei: Dat jij die kent op basis van liedjesnaam of album cover? Ik zie alleen 4 koppen dus een boysband. Quote
Germinal 464 Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 Of een tesla kopen en je bent van al die brol vanaf ? Quote
Germinal 464 Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 Nee, dan had je het wel op wat anders gezet ME DUNKTOver smaken en kleuren.... ? Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 Compleet geen last van je ergernis daar. Heb er vandaag op gelet. Trouwens ergeren ..... heb nu toch al echt veel auto’s mogen rijden. Deze kar is toch waanzinnig plezant ? Ik voel me elke dag oprecht gelukkig dat ik daar “mag” mee rijden. Met dit ding “mogen” rijden maakt (hoe raar het ook klinkt) van mij een gelukkiger mens. Misschien filosofeer ik te veel, maar zo voelt het. 1 Quote
Alexanderr 36.223 Geplaatst: 17 februari 2018 Geplaatst: 17 februari 2018 Het is vergelijkbaar met hoe ik me vereerd voel om te hebben mogen leveren aan DE Jokke vlo Quote
toere 16.927 Geplaatst: 17 februari 2018 Geplaatst: 17 februari 2018 Met dit ding “mogen” rijden maakt (hoe raar het ook klinkt) van mij een gelukkiger mens. Is toch altijd een beetje zo he als je met iets specialer "mag" rijden[emoji3] Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 17 februari 2018 Geplaatst: 17 februari 2018 Het is vergelijkbaar met hoe ik me vereerd voel om te hebben mogen leveren aan DE Jokke vlo [emoji42]Beuzze Quote
Germinal 464 Geplaatst: 18 februari 2018 Geplaatst: 18 februari 2018 Compleet geen last van je ergernis daar. Heb er vandaag op gelet. Trouwens ergeren ..... heb nu toch al echt veel auto’s mogen rijden. Deze kar is toch waanzinnig plezant ? Ik voel me elke dag oprecht gelukkig dat ik daar “mag” mee rijden. Met dit ding “mogen” rijden maakt (hoe raar het ook klinkt) van mij een gelukkiger mens. Misschien filosofeer ik te veel, maar zo voelt het. Vandaag inderdaad enorm genoten.. van koblenz eerst door een nationaal parkje gereden met zalige binnenwegen en nog wat sneeuw langs de kant van de baan.. gelukkig was er goed gestrooid, was het zonnetje lekker aan t schijnen de bomen nog helemaal wit.. amper verkeer en dan maar gaan met die banaan [emoji4] Eerst in sport+ gezet maar al snel in manueel gezet en zelf schakelen met de paddels is toch veruit het leukste, zalig [emoji6] Dan via de A3 naar huis en beetje teveel traag verkeer gehad. Vooral veel ollanders en Belgen die maar “in de weg” bleven rijden. Hier en daar toch eens goed kunnen doorjakkeren maar ben niet tot aan vmax geraakt.. toch wel 282 op de teller kunnen krijgen. Ahhh daar is die auto toch echt voor gemaakt.. [emoji4] Enig puntje van kritiek waren de remmen.. als je zo van 230 moet remmen naar 130.. dat vonden de remmen precies niet zo aangenaam.. begonnen dan een bizar geluid te maken ? Voor het overige top top top [emoji4] Oh ja verbruik was een 15 liter van koblenz naar Antwerpen. 1 Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 18 februari 2018 Geplaatst: 18 februari 2018 On 16/02/2018 at 5:09 PM, wooter said: Dat jij die kent op basis van liedjesnaam of album cover? 4 koppen + die kop met dat klakske veel te hoog op zijn hoofd deed me vermoeden. Effe de naam in Google en het werd bevestigd Quote
iRicky 299 Geplaatst: 18 februari 2018 Geplaatst: 18 februari 2018 Vandaag inderdaad enorm genoten.. van koblenz eerst door een nationaal parkje gereden met zalige binnenwegen en nog wat sneeuw langs de kant van de baan.. gelukkig was er goed gestrooid, was het zonnetje lekker aan t schijnen de bomen nog helemaal wit.. amper verkeer en dan maar gaan met die banaan [emoji4] Eerst in sport+ gezet maar al snel in manueel gezet en zelf schakelen met de paddels is toch veruit het leukste, zalig [emoji6] Dan via de A3 naar huis en beetje teveel traag verkeer gehad. Vooral veel ollanders en Belgen die maar “in de weg” bleven rijden. Hier en daar toch eens goed kunnen doorjakkeren maar ben niet tot aan vmax geraakt.. toch wel 282 op de teller kunnen krijgen. Ahhh daar is die auto toch echt voor gemaakt.. [emoji4] Enig puntje van kritiek waren de remmen.. als je zo van 230 moet remmen naar 130.. dat vonden de remmen precies niet zo aangenaam.. begonnen dan een bizar geluid te maken ? Voor het overige top top top [emoji4] Oh ja verbruik was een 15 liter van koblenz naar Antwerpen.In sport plus Kun je toch ook manueel schakelen neem ik aan? Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 18 februari 2018 Geplaatst: 18 februari 2018 Nee er zit geen manuele bak in ! Niet in zonde beginnen praten he Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 18 februari 2018 Geplaatst: 18 februari 2018 Een versnellingsbak? Wat is dat? Is dat zo een archaïsch ding zoals een uitlaat dat enkel voor verlies van energie zorgt? 2 Quote
Germinal 464 Geplaatst: 1 maart 2018 Geplaatst: 1 maart 2018 Vandaag toch weer een beetje teleurgesteld.. auto had een dag stilgestaan maar batterij was wel gisteren nog volledig opgeladen.. 31 km range.. 20 minuten voor vertrek laat ik hem voorverwarmen.. kom ik in een warme auto met 23km range, 8 km verdampt dus.. ok dan.. Ik start de wagen en springt ineens de ICE aan (???) ik zet hem terug af en probeer nog eens.. ICE springt terug aan.. blijkbaar te koud voor de batterij ?? Paar km verder wil hij dan toch op batterij rijden maar er is amper vermogen ! Ik geef dan maar amper gas om hem toch op batterij te laten rijden ( stadscentrum) na 6 km is de batterij gedaald tot onder de 50%.. range nog 9km.. Ik stap uit en na een uurtje vertek ik terug.. range zakt quasi onmiddellijk naar 6km.. vermogen zakt nog en ICE springt aan. Na 8km zit batterij aan 20-25%. Met andere woorden 8 km elektrisch en batterij (14kw) van 100% naar 20 a 25% en hij weigert veder elektrisch te rijden... LOL Volgens de boordcomputer was verbruik 650wh/km, dat is ongeveer 5kw.. wat er dan met die andere 10kw is gebeurd.. Joost mag het weten Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 1 maart 2018 Geplaatst: 1 maart 2018 Lijkt me bij deze temperaturen en de grootte van de batterij niet echt uitzonderlijk. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 1 maart 2018 Geplaatst: 1 maart 2018 47 minuten geleden, Germinal zei: Ik start de wagen en springt ineens de ICE aan (???) ik zet hem terug af en probeer nog eens.. ICE springt terug aan.. blijkbaar te koud voor de batterij ? Zal eigen zijn aan hybride neem ik aan, BMW hybride heeft daar ook soms last van. Wat ze dan in Zweden doen, ook Joost mag het hier weten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.