Ga naar inhoud

Porsche Panamera II


BMWMB

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, ICM zei:

Koperoxidatie

Chipboer had de afdichtingsrubber vergeten terugsteken vóór 't dichtvijzen? :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, gTa zei:

Ik denk eigenlijk van wel :ninja: maar niet door de tuning. 🗯️

Neenee, de 1tjes en 0ekes zijn nooit kapot gegaan, bedoel ik! :D 

Die 1tjes haken nogal gemakkelijk in elkaar en stoppen dan de boel op wanneer de kabel wat geklemd zit. Daarom gebruik ik alleen chips die een kleine 'l' gebruiken ipv 1tjes en strek ik regelmatig de kabels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, gTa said:

Chipboer had de afdichtingsrubber vergeten terugsteken vóór 't dichtvijzen? :D

Mogelijks. Dat waren ook van die speciale schroeven waarvan je de kop moest afkraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben, mag ik toch zeggen, wel wat gewoon............... het is echt stevig tegenover er voor. En dan vooral in "rolling" situaties. Van 80 naar xxxx bv is dat echt, tja, indrukwekkend. Ik vind geen andere woorden. Toen ik de eerste keer doorduwde (geen dubbele bodem :D) toen de vrouw er in zat wist ze echt niet wat er gebeurde........ ze is wel gewoon dat ik al eens gas geef maar hier was ze wel van haar jartellen geblazen. 


Je hebt van de gewone hybrid een soort Turbo S met 2 cilinders minder gemaakt..
@jokke_vlo : post één van de weken eens een 0-200 run [emoji120][emoji1]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn nu wel de dingen die ik vermijd, enorm belastend voor de auto. Je mag me geloven op mijn woord dat dat ding niet ver van een Hybrid Turbo S zit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
31 minuten geleden, gTa zei:

Wat is er veranderd? :oops: 

Batterij 🔋 wat groter voor de fake hybrid en een tussen hybrid 4s

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Bart said:

Batterij 🔋 wat groter voor de fake hybrid en een tussen hybrid 4s

De huidige zit wel redelijk veel over de bovengrens, het zal volgens mij nipt worden om op een max van 50 te geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
2 uren geleden, Bart zei:

Voldoet hem nu als echte hybrid?

Hardly. Als ge 'm op 195/85R17'tjes zet wel, ja. :D 

image.thumb.png.df4bef555b9047816f64036b4bcc69cb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vandaar mijn lolletje dat je 'm op fietswieltjes moet zetten, als je 21" aanvinkt ben je er vermoedelijk aan voor de moeite. :D
Ik ben er onvoldoende in thuis ... maar spelen batterijgrootte en voertuiggewicht ook geen rol?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel een mooie facelift. Bij de vorige had ik toch altijd het gevoel dat het onderste deel van de neus niet volledig afgestyled was, wat nu toch ferm verbeterd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Alexanderr zei:

NEDC2.0 47g (Max 20”)

WLTP idd boven 50g - fake Hybrid dus

Is dit ook van toepassing op de 4 hybrid ?  Of zijn de wltp cijfers gelijk voor de 4s hybrid.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer subtiele facelift, best knap, maar de vorige had het - vind ik - absoluut niet nodig.
Mooie bijkomende velg ook, die "turbo II"-velg. Not sure if die aurumvarianten van alle velgen gewild gaan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid