Ga naar inhoud

24h Zolder


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

58 minuten geleden zei Brunault:

Op de bgdc doet fsa de pitstops en is emg daar ter ondersteuning
Juist de omgekeerde situatie
Ik nodig iedereen uit om een keer ons te bezoeken op een bgdc race
Het is bij ons wel geen 24h en geen belcar maar wel plezant en leuk om mee te maken

Doe ik. Uitnodiging aanvaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei HIM-250:

Ik zit in de tankzone.
Tanken voor nr 3, 33, 333, 15 en 66.

Maar 15 (bmw m3) is uitgevallen, ontsnapte Piston :-)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
 

Allee ... dan heb je onze wagen #3 getankt en zitten we dus (bijna) bij hetzelfde team :o

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allee ... dan heb je onze wagen #3 getankt en zitten we dus (bijna) bij hetzelfde team [emoji33]

 


Dan hebben we elkaar waarschijnlijk wel ergens gepasseerd het afgelopen weekend zonder dat we het wisten.
Het was wel een weekend met veel pech voor de #3 #33 #333 had ik de indruk.
Ik was toevallig juist in de Pits toen de #3 binnen kwam na de crash, amai er werd daar gevlogen met onderdelen... :-)

Het was voor mij de eerste keer, maar wat een super ervaring om dit mee te maken, ook al was het 'maar' als tanker, de spanning... Heel die sfeer die er hangt...
Ik ben wakker geweest van zaterdag 7u30 tot zondag avond 20u, en toch heb ik 99% van de tijd met een smile rond gelopen :-).

En nu vandaag wat bekomen van een nachtje overslaan :-)
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem, ben precies paar keer overreden door een vrachtwagen :blink:

Onze ambitie was gewoon om te finishen bij onze eerste deelname en zonder al te veel pech zou het resultaat wel volgen. Tweede algemeen overtreft gewoon alle verwachtingen, quasi iedereen stond te huilen bij de finish... Verdiende winnaars ook, volledig foutloos!

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de race helaas totaal niet kunnen volgen.

Was het een spannende koers?
Is het weer meegevallen? Indien jullie gisteren in zolder hetzelfde weer hebben gehad gelijk wij, dan moet het een hel geweest zijn voor bandenkeuzes etc...

Hoeveel wagens zijn gefinished en wie won uiteindelijk?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei zwoemba:

Onze ambitie was gewoon om te finishen bij onze eerste deelname en zonder al te veel pech zou het resultaat wel volgen. Tweede algemeen overtreft gewoon alle verwachtingen, quasi iedereen stond te huilen bij de finish... Verdiende winnaars ook, volledig foutloos!

Ah gij reed dan met Nicolas, alé proficiat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is zo'n auto na 24h race? Moet je daar een hoop nu aan gaan vervangen voor je die terug kan inzetten in een race?

Hoe zit dat motorisch? Alles werkt dan nog netjes of is dat nu een oliezuiper die revisie nodig heeft? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jokke_vlo:

Zeer leuke ervaring wel, me kostelijk geamuseerd na de race maar nog meer aan het stuur in de regen...........naar niets gekeken gewoon safe rondgereden en dan uitstappen en al die complementjes krijgen........... zalig. 

Al de passsie is dan toch voor iets goed.

Hopelijk later tijd om iets uitgebreider reageren.

Heb wel een plannetje voor volgend jaar. Ik hoop een budget bij mekaar te krijgen met enkel bedrijven van autominded leden die dan ook allemaal nog eens akkoord zijn om het AM logo op de auto te krijgen.......bij voorkeur 3 bedrijven, indien nodig 4

Zoiets kan je best nu beginnnen plannen....... 

Over welk budget gaat dat dan ongeveer?

Ik was er op uitnodiging van een firma waar we vaak mee werken die de Saker van VGL sponsort, dat vond ik al een vrij hoog bedrag eigenlijk. 

Maar wel een top idee, ben benieuwd naar hoe je dat uit wil werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid