Ga naar inhoud

24h Zolder


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Beeldverslag

Dik in orde

6fc6a1689b0f7dd8b6d6b35b7cf29492.jpg

Trackwalk met echte pro's :)

49c52feabc7815e967a24b634e4377c9.jpg

Tja

8c7708704d3908538052fa4fa7d51690.jpg

Steve onze tanker

dc1858915889175e9788ce193582d50d.jpg

Gridwalk posing style

539c3a907a0394a97d907a9f883265ca.jpg

Schema voor de wachtdienst van de tankers

7f6f9ba6bcb3a6ee2de65dd7cc3f6376.jpg

Het vrouwtje kwam ook supporteren

4045b97f5a66ce822229f33c31263c85.jpg

Bijna finish

4d07b623c57dafea1ffc3fd62aa7fe25.jpg

Prijsje

3f349813dd0a53dd1d064638545d1690.jpg

De hele equippe van de twee wagens

0fc6662399f957f2a9493fd6bd264767.jpg

Nagenieten met een deel van de FSA crew

f3f0e8e2d031de47595a322114536fdc.jpg

Battlescars (na de finish)

c092154e7d3c0e81a731914cbd7bb173.jpg

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jokke_vlo:

 

Zoiets kan je best nu beginnnen plannen....... 

Ik ben niet zelfstandig maar wil wel helpen met een paar contacten, indien je dat wenst. Ik stuur desnoods een  lijst door naar Dimitri om te zien hoe best aan te pakken. 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

In ware AM stijl moeten we dan toch met een 120D aan de start verschijnen :D 

Als je die prepareert zoals die van Beliën valt er mee te winnen. Elke 3 uur eens stoppen om te tanken en van piloot te wisselen (en dan nog eens sneller tanken dan de benzinerijders aan de pomp), met een kar die in het droge 1:43 kan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/21/2016 at 10:29 AM, utah said:

Wat het team betreft, even mijn ongezouten mening:

  • Er loopt daar veel volk rond dat niet weet wat het aan het doen is.
  • Daarbij dan nog een deel dat daar rondloopt om er enkel bij te horen. Mas tu vu volk.

 

Ge hebt toch in dezelfde box gestaan mag ik hopen? Ik vind dit toch een ferme overdrijving en vrij respectloos naar de mensen toe die de boel daar van donderdag draaiende hebben gehouden tot zondagavond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, dragonfly said:

Ik kan anders mijn 120D verkopen aan AM :D 

Probleem is dat ge wschl nog eens minstens de prijs van die 120D nodig hebt aan preparatiekost, als ge er mee gaat toekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Jokke_vlo:

Battlescars (na de finish)

c092154e7d3c0e81a731914cbd7bb173.jpg

Willen de sponsors een stuk van hun geld terug op't eind voor elke sticker die is verdwenen? :D

Zalig afgeragd! Super om te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei dragonfly:

De piloot die het moet betalen zal wel minder blij zijn ;) 

Is dat zo? (heb daar geen idee van).

Zo'n auto krijgt gedurende 24h waarschijnlijk wel her en der een duw of een veeg...wat reken je aan wie aan? Je kan dat toch niet bijhouden? (denk ik?)

Wat is nu de toekomst van die auto? Puur technisch gezien interesseert me dat enorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei DéGioke:

Zo'n auto krijgt gedurende 24h waarschijnlijk wel her en der een duw of een veeg...wat reken je aan wie aan? Je kan dat toch niet bijhouden? (denk ik?)

Ik kan niet voor Jokke spreken maar in de fun cup houden ze dat bij als je binnenkomt ja :D 

Ook al kan je er niet aan doen, dokken ga je :( :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt? Dus jij bent aan't rijden, in de hitte van de strijd zit je bumper op bumper. De andere tikt je wat te hard aan en je bumper is kapot (of je hebt een deuk of wat dan ook), dan mag jij zelf betalen voor de koetswerk herstellingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei DéGioke:

Echt? Dus jij bent aan't rijden, in de hitte van de strijd zit je bumper op bumper. De andere tikt je wat te hard aan en je bumper is kapot (of je hebt een deuk of wat dan ook), dan mag jij zelf betalen voor de koetswerk herstellingen?

Klopt, al 2x meegemaakt door één of andere idioot die niet kan rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ir_fuel:

In ware AM stijl moeten we dan toch met een 120D aan de start verschijnen :D 

Als je die prepareert zoals die van Beliën valt er mee te winnen. Elke 3 uur eens stoppen om te tanken en van piloot te wisselen (en dan nog eens sneller tanken dan de benzinerijders aan de pomp), met een kar die in het droge 1:43 kan.

 

Kan je dat eens uitleggen @ir_fuel? Ik had het daar zaterdag met @Daann nog over. Als je diesel (voor particulieren maar ik veronderstel dat dit hetzelfde is als voor motorsport) tankt schuimt dat toch enorm hard? Brengt dat geen tijdsverlies teweeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benzinewagens moeten aan de pomp van circuit Zolder tanken. Dat is dus zoals jij met je auto aan een gewone benzinepomp.

Er is geen dieselpomp in de pitlane van circuit Zolder, dus de dieselrijders moeten zelf tanken. Dat doen ze met jerrycans en een handpomp (waar je aan moet draaien). Dat gaat sneller dan met een gewone pomp.

 

$_84.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond die 120d's eigenlijk best geestig klinken voor diesels te zijn.

Maar toch jammer dat er niet meer Focus V8'en tussen rijden, voor mij is de helft van de beleving V8 gebulder en dat mankeert er wel aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei brjefs:

Ik vond die 120d's eigenlijk best geestig klinken voor diesels te zijn.

Maar toch jammer dat er niet meer Focus V8'en tussen rijden, voor mij is de helft van de beleving V8 gebulder en dat mankeert er wel aan

En vlammen spuwen :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid