Ga naar inhoud

24h Zolder


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei ir_fuel:

GPS BUDDY

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Ook GPS-Buddy probeert zijn steentje bij te dragen aan een groene en duurzame samenleving! We streven steeds naar een zo milieuvriendelijke oplossing, zodat uw brandstofverbruik wordt gereduceerd en de CO2-uitstoot verminderd. Een groene maatschappij gaat gepaard met groener rijden en ook hiervoor bieden wij u via een hiervoor speciaal ontworpen programma de kans om een duurzame samenwerking aan te gaan met het oog op een gezondere en betere leefomgeving.

 

En dan bovenstaande foto :lolz: 

Je weet toch dat er helemaal niks klopt aan gelijk welke reclame. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, utah said:

Right, dan liever op Zolder dan op Francorchamps. Zolder is met zijn relatief kort circuit beperkende factor om te grote verschillen te hebben.

En grote snelheidsverschillen zijn soms veiliger dan kleine.

Kijk maar naar de WEC. GT vs LMP1 is veel gemakkelijker te managen dan LMP2 vs GT, want de LMP2s hebben niet die enorme hoeveelheid vermogen aan boord om de GT's gemakkelijk rechtdoor voorbij te gaan, maar moeten het hebben van aero. Dat maakt het dubbelen veel lastiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei ir_fuel:

En grote snelheidsverschillen zijn soms veiliger dan kleine.

Soms ja maar in de WEC zo ook al een paar crashes gezien met LMP1 & GT wagens en dan zijn ze goed stuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt? Dus jij bent aan't rijden, in de hitte van de strijd zit je bumper op bumper. De andere tikt je wat te hard aan en je bumper is kapot (of je hebt een deuk of wat dan ook), dan mag jij zelf betalen voor de koetswerk herstellingen?


Yup...... Nu goed je hebt het zelf ook wat in de hand ....... Ik moet 0 euro BV
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, dragonfly said:

Soms ja maar in de WEC zo ook al een paar crashes gezien met LMP1 & GT wagens en dan zijn ze goed stuk

Meestal met crashes eh ... :) 

Ik heb in het WTCC ook al crashes gezien en dan zijn ze ook goed stuk. Nochtans allemaal dezelfde auto's :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, DéGioke said:

Echt? Dus jij bent aan't rijden, in de hitte van de strijd zit je bumper op bumper. De andere tikt je wat te hard aan en je bumper is kapot (of je hebt een deuk of wat dan ook), dan mag jij zelf betalen voor de koetswerk herstellingen?

Normaal gezien heb je een franchise. Afhankelijk van de auto waar je mee rijdt en de afspraken is dat ergens van 2K tot 10K. En 2K ga je niet krijgen op een 991 Cup :D 

Alle schade die gebeurt met jou aan het stuur (behalve als het duidelijk een mechanische panne is) is voor jouw rekening tot maximaal het bedrag van de franchise. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei ir_fuel:

Meestal met crashes eh ... :) 

Ik heb in het WTCC ook al crashes gezien en dan zijn ze ook goed stuk. Nochtans allemaal dezelfde auto's :P 

Je verstaat me wel :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch hoe jullie dat hok hebbeb afgeragd, Jokke :thumbsup: :lol:  En congrats met het resultaat, impressive!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke 150K dacht ik, nieuw. Dat is toch wat @Jokke_vlo me wist te vertellen.

Daar heb je bij lange geen 991 Cup voor.




152.000 en er is een nieuwe op komst met een BMW body ........ Alleen al voor de sound ......
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei ir_fuel:

Normaal gezien heb je een franchise. Afhankelijk van de auto waar je mee rijdt en de afspraken is dat ergens van 2K tot 10K. En 2K ga je niet krijgen op een 991 Cup :D 

Alle schade die gebeurt met jou aan het stuur (behalve als het duidelijk een mechanische panne is) is voor jouw rekening tot maximaal het bedrag van de franchise. 

Ah bon interessant!
En concreet, wat gebeurt er nu met die auto? Die wordt terug volledig raceklaar gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Polygoon:

Als je volgende keer een AM-sponsored team wilt doen moet @ir_fuel maar een live video fixen. Op YT en FB en zo meer exposure voor de wagen en zijn sponsors fixen :)

Alé wie gaat het hem zeggen? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je het ook draait of keert, Jokke is er in geslaagd om op ( in racemiddens) zeer korte termijn op te klimmen van speelvogel ( met zijn Lotus en P), naar circuit amateur, om vervolgens met de BGDC te starten en nu al aan een 24u race mee te doen. Waarbij zijn naam tussen andere groten staat van het racewereldje in België.

Je moet centen hebben om naar boven te raken, akkoord. Maar zonder talent raak je nergens. En dat hij dat heeft, is nu wel bewezen dacht ik. 

Dus Jokke, dikke proficiat met je reeds afgelegde weg. En uiteraard heel veel succes in wat nog komen zal. 

Wel gemeend. 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei utah:

Je moet centen hebben om naar boven te raken, akkoord. Maar zonder talent raak je nergens. En dat hij dat heeft, is nu wel bewezen dacht ik.

En er heel intensief mee bezig zijn. Ik vermoed dat iemand met gemiddeld talent en veel - doordachte - inzet, en dan nog centen, toch ook een eind raakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Polygoon said:

Als je volgende keer een AM-sponsored team wilt doen moet @ir_fuel maar een live video fixen. Op YT en FB en zo meer exposure voor de wagen en zijn sponsors fixen :)

Ik heb geen connecties bij Proximus/Base/Mobistar. Daar loopt 30.000 man rond. Succes van continu 2-3Mbit upstream te krijgen op de GSM masten ginder.

 

En misschien eerst eens horen bij @Maverick hoe het nu zit met die brakke computer :closed:(7 september wil ik dat testen op Spa, FYI :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei ir_fuel:

Ik heb geen connecties bij Proximus/Base/Mobistar. Daar loopt 30.000 man rond. Succes van continu 2-3Mbit upstream te krijgen op de GSM masten ginder.

 

En misschien eerst eens horen bij @Maverick hoe het nu zit met die brakke computer :closed:(7 september wil ik dat testen op Spa, FYI :P )

Deze week beginnen we daar aan :ninja:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Le Capri Mauve:

En er heel intensief mee bezig zijn. Ik vermoed dat iemand met gemiddeld talent en veel - doordachte - inzet, en dan nog centen, toch ook een eind raakt.

Ola ik lees hier al, op autosport niveau, genuanceeerde meningen :)

 

Meestal zit autosport zo in mekaar (aan den toog)

1. Iedereen "kan" dat en is "zeer snel"

2. Maar men heeft het geld niet

 

Wat ik al moeten horen heb, is alleen maar een motivator geweest.

Ooit heeft een zekere (ik denk dat Claessens de naam was) man gezegd: de Jokke, ikke met dezelfde wagen rijd daar een toerke rond voor hij aan Combes instuurt en andere uitspraken als "met gelijke wapens" zet ik die op een ronde etc.......

Dat is ook de reden geweest dat ik een kart gestapt ben, einde verhaal over "budget", nu is "als ik zoveel moest trainen als hem............."

Soit autosport is de enige sport waar iedereen met heel veel talent lijkt geboren ..............

 

In elke sport, hobby, discipline is karakter en doorzetting even belangrijk of belangrijker dan talent..............  aan den toog wordt het hardst gereden en de grootste vissen gevangen. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit stond ik op pole voor de grote Jokke [emoji3]

Vrees dat em sindsdien wat bijgeleerd heeft :-(

 

;-)


In karting ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid