Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
53 minuten geleden, Thebiemerke zei:

2018-BMW-8er-Coupe-G15-Teaser-Erlkoenig-

2018-BMW-8er-Coupe-G15-Teaser-Erlkoenig-

En huppaaa, we hebben nog geen definitieve foto's ('t zijn nog camo-pics) en we zijn al de mooie, diepliggende velgen kwijt en krijgen er een stel vlakke, inspiratieloze zwart/poli Quashqai-velgskes voor in de plaats. :angry::roll::cry:   Stance = nul.

Straks gaan we allemaal te rade moeten gaan bij BMWMB voor een stel prairiehondjes!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Mooie lijn, lelijke wielen, en lelijke sound.

Geplaatst:

Van schuinsachter/opzij gezien zie je daar toch geen BMW-lijn in? Zelfs de Hofmeister kink moest eraan geloven. :(

Geplaatst:

Er zit nog wel wat camouflage op. :supercool:

En van schuin achter gezien is het toch juist een gigantische Hofmeister knik? Zeker in vergelijking met de vorige '8.

Geplaatst:
14 uren geleden, gTa zei:

En huppaaa, we hebben nog geen definitieve foto's ('t zijn nog camo-pics) en we zijn al de mooie, diepliggende velgen kwijt en krijgen er een stel vlakke, inspiratieloze zwart/poli Quashqai-velgskes voor in de plaats. :angry::roll::cry:   Stance = nul.

Straks gaan we allemaal te rade moeten gaan bij BMWMB voor een stel prairiehondjes!

Noem één recent nieuw model van BMW met mooie velgen (met wat diepte).

Ik heb op de nieuwe 5 nog geen enkele deftige velg gezien.
Op de X3 ook niet... 

Geplaatst:

Deze beelden geven me toch nog steeds voldoende vertrouwen op een goede afloop :yes:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Uitlaattips evolueren toch ook richting Mercedes/Audi... en da's geen pluspunt.

Geplaatst:

Ik snap eigenlijk niet waarom men nog altijd zo misterieus doet over deze auto? 

De M8 GTE is toch al 2 maand voorgesteld. Qua 'algemene' lijnen en look van de lichten enzo is alles toch al bekend...? 

bmw_m8_gte_05.jpg

bmw_m8_gte_08.jpg

Achterlichten vind ik, net als bij de 5, opnieuw behoorlijk Koreaans... En dat is niet positief!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
Ik snap eigenlijk niet waarom men nog altijd zo misterieus doet over deze auto? 
De M8 GTE is toch al 2 maand voorgesteld. Qua 'algemene' lijnen en look van de lichten enzo is alles toch al bekend...? 
bmw_m8_gte_05.jpg&key=72dd0284ab29a71bebac10df0cb89125a15e90aaca06a7cda3182a8226482eba
bmw_m8_gte_08.jpg&key=e9aeaeb853a66d5560b8ef7f876dbd03d7a4648c71324d06f5a33a3139196478

Achterlichten vind ik, net als bij de 5, opnieuw behoorlijk Koreaans... En dat is niet positief!

Doet mee aan de 24 uren van Daytona dit weekend, maar de wagen staat nog nergens. Moet blijkbaar nog heel wat aan gefinetuned worden alvorens dat dat ding competitief is. Maar wel gek dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed, want wist tot gisteren niet eens dat deze M8 GTE meedeed.
Geplaatst:

Geen fan van die mega uitlaten en blauwe accenten in koplampen.

Geplaatst:

Een niveau (of 2) onder de S-coupe en wie zou er een 991 (S/GTS) voor laten staan? 

Geplaatst:

Dat is hetzelfde als zeggen over een 4 coupé. Een niveau (of 2) onder de E coupé en wie zou er een Cayman voor laten staan.

Geplaatst:

Is aan het rondrijden in Daytona nu. Ziet er goed uit. Beter dan de M6 GT3 iig! En klinkt ook een pak beter. 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
16 hours ago, BMWMB said:

Dat is hetzelfde als zeggen over een 4 coupé. Een niveau (of 2) onder de E coupé en wie zou er een Cayman voor laten staan.

Ik hoor hier anders wel andere dingen qua positionering. 

• 5 weken later...
Geplaatst:

Die "camo" foto's.... het wordt een beetje belachelijk :roll:

• Vind ik leuk 4
  • Thanks Friendly 2
Geplaatst:

velgen :sick:

Geplaatst:
Die "camo" foto's.... het wordt een beetje belachelijk :roll:

4d475af8b3ce2b9ad87ac90399cbdb9d.jpg
Geplaatst:
2 uren geleden, Thebiemerke zei:

dat is een GC?

Geplaatst:
1 uur geleden, tuscani zei:

dat is een GC?

Klopt

Geplaatst:

Genéve wordt een 'Coupé' salon... AMG GT4, CLS53, 8/8GC/Panamera Coupé...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid