Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Fak, da's dik :o. Zeer knap kleurtje, ook! De velgen vind ik 't grootste minpunt.

Geplaatst:

Ik vraag me af wat er groter is, de nieren of de uitlaten. :huh:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
imageproxy.php?img=&key=d4fdafa3d32b3e6c96da19ae4b32801b58c32d5b76ee4b4094d47c65cb6f326d31939571_611048682606276_9140945008784834560_n.png.e30ec1ee574dead3ef2b9f4458ee86bc.png
31890860_611048699272941_6518736628398161920_n.png.29c49f27b541b9cc0fb8bd6f5f1e456f.png

Lap.. Ze gaan die omgekeerde nieren van de X2 precies doortrekken naar de andere modellen. :sick:
Geplaatst:

Wat een slechte fotoshops. Die achterwielen staan a. veel te ver naar binnen en b. die zijn kleiner dan de voorwielen. Trekt op niks zo.

Ofwel heeft bmw een flater gemaakt met t formaat van de achterste wielkasten.

Geplaatst:
Op 7-5-2018 om 17:33, ir_fuel zei:

En dan maar lachen met Ford hun knoppenwinkel :tct: 

BMW zou misschien een systeem kunnen bedenken met bijvoorbeeld -ik zeg maar iets- een centrale draaiknop, waarmee je alle functies van de wagen kunt bedienen, en waardoor al die knoppen vervangen zouden kunnen worden. Zou dat geen gedacht zijn?

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Wat is het verschil tussen een 6 en een 8? :s

Geplaatst:
14 uren geleden, PJH zei:

Wat is het verschil tussen een 6 en een 8? :s

Een 6 (Coupé,Cabrio,GC) bestaat niet meer he, is vervangen door een 8.

Geplaatst:

Wat eigenlijk zonde is, als je die nieuwe 8 dan bekijkt...
Geplaatst:
1 minuut geleden, Ian zei:

Wat eigenlijk zonde is, als je die nieuwe 8 dan bekijkt...

't Is toch maar een nummer? 8-reeks Coupé, Cabrio en GranCoupé zit er ook allemaal aan te komen he :) Interieur zal pak meer luxe zijn en aanvoelen tov. de 6-reeks.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
't Is toch maar een nummer? 8-reeks Coupé, Cabrio en GranCoupé zit er ook allemaal aan te komen he [emoji4] Interieur zal pak meer luxe zijn en aanvoelen tov. de 6-reeks.

Dus met de 6 is het (voorlopig, en op papier dan toch) gedaan? Een 8 cabrio ok, maar daar ook een GC van maken is toch een beetje van de pot gerukt?

Ze creëren dus een hele hype rond een nieuwe 8, maar eigenlijk is 't gewoon de nieuwe 6, dus dan staat die eigenlijk onder de 7? En over een paar jaar doen ze dan mss hetzelfde met de 6. [emoji38]

Wie heeft de 6 GC destijds eigenlijk ontworpen? Nog altijd dezelfde ontwerper(s) die de nieuwe 8 ontworpen hebben? Want ik vond/vind de 6GC echt prachtig, in tegenstelling tot de nieuwe 8 en het grootste deel van het huidige gamma.
Geplaatst:
1 uur terug, Ian zei:

Dus met de 6 is het (voorlopig, en op papier dan toch) gedaan? Een 8 cabrio ok, maar daar ook een GC van maken is toch een beetje van de pot gerukt?

Ze creëren dus een hele hype rond een nieuwe 8, maar eigenlijk is 't gewoon de nieuwe 6, dus dan staat die eigenlijk onder de 7? En over een paar jaar doen ze dan mss hetzelfde met de 6. emoji38.png

Wie heeft de 6 GC destijds eigenlijk ontworpen? Nog altijd dezelfde ontwerper(s) die de nieuwe 8 ontworpen hebben? Want ik vond/vind de 6GC echt prachtig, in tegenstelling tot de nieuwe 8 en het grootste deel van het huidige gamma.

Ik snap je point niet echt :huh:

De 6-reeks is done, enkel nog de 6 Gran Turismo en daar stopt het mee. De 6-reeks wordt de 8-reeks die wel degelijk zal worden gepositioneerd bij BMW. Zoals de Mercedes S-klasse een S Coupé heeft.

6-reeks is luxewagen met interieurkenmerken van de 5-reeks
8-reeks is luxewagen met interieur en techniek van de 7-reeks

Geplaatst:
2 uren geleden, Stancke zei:

De 6-reeks is done, enkel nog de 6 Gran Turismo en daar stopt het mee. De 6-reeks wordt de 8-reeks die wel degelijk zal worden gepositioneerd bij BMW. Zoals de Mercedes S-klasse een S Coupé heeft.

maar dan hebben ze geen concurrentie meer voor de E-coupe. (wat vroeger toch de 6 was? ) Dus zal er mettertijd nog een E-coupé rivaal komen?

voor een S-coupé rivaal ziet hij er mij trouwens iets te klein uit?

Geplaatst:

2 uren geleden, Stancke zei:

En de 6-reeks (GT) staat toch ook op het onderstel van de 7-reeks? 

Geplaatst:

Dat het dus eigenlijk weinig te zien heeft met een langverwachte opvolger van de E31, aangezien dit dus eigenlijk gewoon een 6 is met een 8 badge (wat voor veel gehype zorgt). Dan had ik liever gehad dat er geen nieuwe 8 kwam.

De 6 was ook altijd een coupé. Wat is het nut dan van enkel nog een 4-deurs 6GT te hebben als enige 6-reeks.
Geplaatst:

Waarom zou de nieuwe '8 (zelfs al is dat gewoon de opvolger van de vorige 2 generaties '6 met een groter nummertje als voornaam) geen "opvolger" kunnen zijn van de E31? Dat er nu sterke (technische) links zijn met de '5 en dat dat vroeger niet zo was, heeft niks te maken met het wel of niet elkaars opvolger zijn, maar heeft alles te maken met het rentabiliseren (of platformstrategie, liever 3 uitgangsbasissen creëren waarop 15 modellen kunnen worden gebaseerd dan 7 aparte auto's ontwikkelen). Een '8 toen (E31) was een coupé 2+2 met GT-karakter (gran turismo), potente motoren, een prijskaartje van dat van een '7, relatief kleine productie-aantallen, een auto voor liefhebbers, enz. De huidige '6 en de nieuwe '8 zijn dat toch ook? Er kunnen wel nuanceverschillen zijn, maar de huidige '6 is ook véél meer GT dan sportauto en valt volgens mij wel redelijk goed als opvolger van de E31 te typeren, los van het feit dat de V12 niet beschikbaar was (maar dat is door de downsizing en drukvulling ook niet zo verwonderlijk). De nieuwe komt wel met V12, lijkt me de perfecte "opvolger" van de E31 en daar zal dus die naamsverandering niet vreemd aan zijn.

Geplaatst:

Succes voor deze nieuwe 8 om in de buurt te komen van een gevestigde waarde zoals een S coupe. 

Kijk naar een uitgeruste S (sedan/coupe) zoals het moet. Dus fatsoenlijke velgen, kleur, interieur enzovoort en BMW kan daar niet aan tippen zelfs niet met deze 8. En als het dan over een AMG gaat is het sowieso game over. Ik kan mij de laatste jaren geen M versie herinneren die een AMG overklast qua looks, motor en sowieso sound. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
14 hours ago, Tommie said:

Handig dat ze dat dan gebruikt hebben voor hun M6 GT3.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid