Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Was het deze die je gezien hebt dan?

BMW-M8-GTE-Le-Mans-results-09-830x553.jp

 

:lol: 

Ook. Knappe race-auto, vind ik. Klinkt erg mooi, bijna on-racy: melodieuze warme V8-sound, zeer sterk gedempt. Als de wegversie (M5/M8) ook zo zou klinken: sterke verbetering dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, gTa said:

Zou er niet in gezien willen worden, zo'n patserbak datte, zeg. :sick: 

Beetje overdreven niet?

Wanneer je een S coupe ziet rijden dan heeft ook iedereen het gezien, ook de mensen die helemaal niets met auto's hebben die draaien hun hoofd. ''Wat was da?''

Ik denk dus dat je eerder opvalt of als patser bestempeld wordt wanneer je met de Mercedes rijdt. Dat heeft gewoon die grootste uitstraling. 

Een nieuwe Continental GT is trouwens zelfs opvallender (vind ik, wanneer het voorbij rijdt) vergeleken met een S coupe.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Timo zei:

Beetje overdreven niet?

Wanneer je een S coupe ziet rijden dan heeft ook iedereen het gezien, ook de mensen die helemaal niets met auto's hebben die draaien hun hoofd. ''Wat was da?''

Ik denk dus dat je eerder opvalt of als patser bestempeld wordt wanneer je met de Mercedes rijdt. Dat heeft gewoon die grootste uitstraling. 

Een nieuwe Continental GT is trouwens zelfs opvallender (vind ik, wanneer het voorbij rijdt) vergeleken met een S coupe.

Waarschijnlijk wel (overdreven), maar die oranje versie met z'n glanzend zwart plastic accenten was dat ook, qua spec. Ik kan me enkel daarop baseren, da's de enige die ik tot nu toe zag in 't echt.

De minder gepatste versies zullen me waarschijnlijk heel wat beter liggen. Maar dan nog: in globo vind ik 'm te druk gestyled. Die geannoteerde foto van de kont, op vorige pagina, zegt 't perfect, wat mij betreft.

Ik vind een '6 veel zachter, veel 'dezenter'. Ligt mij heel wat beter, maar de markt vraagt blijkbaar duidelijk om meer extraverte modellen, momenteel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Phil said:

Wou net zeggen, wacht met oordelen tot je de juiste spec ziet...

Speel intussen wat met de configurator op bmw.be! @gTa

of speel met je piemel @gTa

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Phil zei:

Wou net zeggen, wacht met oordelen tot je de juiste spec ziet...

Speel intussen wat met de configurator op bmw.be! @gTa

Probably.

Will do!

8 minuten geleden, Timo zei:

of speel met je piemel @gTa

😑

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hier ook écht niet veel aan, veel te druk.
Gigantische frontoverhang ook, of zo lijkt het toch.
Tijden veranderen, maar als je dan dit ziet...

BMW-E31-850CSi-135.jpg

BMW-E31-850CSi-127.jpg

BMW-E31-850CSi-113.jpg

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, JanC said:

Ik vind hier ook écht niet veel aan, veel te druk.
Gigantische frontoverhang ook, of zo lijkt het toch.
Tijden veranderen, maar als je dan dit ziet...

BMW-E31-850CSi-135.jpg

Ja idd. Vooral die fijnzinnig gestylede achterlichten :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch past het, altijd al één van de knapste BMW's ooit gevonden.

+1

 

Die achterlichten vond ik als kind al erg dik (lekker breed), had een schaalmodel waar ik vaak mee gespeeld heb. In het echt vond ik de achterlichten wel iets minder vergeleken met m'n schaalmodel; het oranje van de pinkers komt te weinig uit in de echte versie vind ik. default_biggrin.gif En hier is ook m'n liefde voor kruisspaakvelgen ontstaan denk ik. Maar ook dat is een beetje een teleurstelling op de echte versie. Op het schaalmodel zitten BBS RS-achtige meerdelige kruisspaken, in het echt de style 8, die veel minder fijn zijn.

 

Vreemd, het is me destijds nooit opgevallen dat er geen spiegels op zaten. [emoji38] Dat de passagierszetel gesloopt is wist ik nog, maar dat het stuur ook weg was, was ik precies al vergeten. default_biggrin.gif

 

Memories default_wub.png

 

8c49efd81e3441024201189ee55a1b5c.jpg&key=90a3dd489f678b7ae3cdfcfe244ad073d1addc1b44d625c3f86bbbd436b906d1

 

91e7b1af796b5cb465048132d5d2efe7.jpg&key=e6d7853782c40d69a7d532c51d4678fbbbcd6aae945d784713105653e2e9cd10

 

966eb5d251df4f2846de7693eaf3ad47.jpg&key=8137b5b82eb1b335d2be06d3748cd9ba044a4d96cca81e3a07a69cd0fb07df8a

 

 

Dat (voor een 1/24 model) vrij duidelijke BMW logo op de motorkap vond ik ook erg fascinerend. [emoji14]

 

ccf5529ee63ecdebe12d805223875189.jpg&key=7764796eba89ace6a36c585383b203d46992367ce0cb0d5e1e486d866e0331f4

 

 

Het zal helaas bij dromen blijven vrees ik om ooit een echte E31 te bezitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gTa zei:

Onverwacht live gezien, dus.

Zeer ontgoochelend, als je 't mij vraagt. Een '6 had nog iets edels, iets "ik zet me af van het segment van de '5 en E-klasse en ben een coupé/cabrio van een niveautje hoger, zonder veel extraverte look-at-me poeha", zonder dat het dus (zelfs niet met M Pack) een foorkramersbak werd. Vandaar misschien ook z'n eerder beperkte succes? (de markt wil nu zeer expliciete dingen, zo lijkt het wel)

Dit echter... oei. Weinig edels aan, zeer extravert / in your face. Benieuwd waar BMW dit tegenover wil zetten. S klasse coupé is compleet out of reach, als je 't mij vraagt (zowel qua karakter, stijl als finesse) en een Aston of iets anders ook (owv pedigree dan vnl)? Gek. Absoluut géén fan van, dus.

Benieuwd straks naar een non-M-pack cabrio.

 

Jammer dit, benieuwd om hem in het echt te zien.

uitvoering zal veel bepalen

Interieur beetje deftig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gTa zei:

Ook. Knappe race-auto, vind ik. Klinkt erg mooi, bijna on-racy: melodieuze warme V8-sound, zeer sterk gedempt. Als de wegversie (M5/M8) ook zo zou klinken: sterke verbetering dan.

Verre van, helaas. Klinkt echt ruk dat blok. M850i klinkt dan weer veel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, William Blake zei:

Jammer dit, benieuwd om hem in het echt te zien.

uitvoering zal veel bepalen

Interieur beetje deftig?

Was niet zo goed te zien. Plus horden mensen die foto's van de hele auto willen nemen, dus dan even door een ruitje staan piepen in volle zon ... nah, laat maar. Op een later moment even beter bekijken (en bij een auto waar je er ook in kan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, JanC zei:

Ik vind hier ook écht niet veel aan, veel te druk.
Gigantische frontoverhang ook, of zo lijkt het toch.
Tijden veranderen, maar als je dan dit ziet...

BMW-E31-850CSi-135.jpg

 

De schrijnwerker in het dorp had zo eentje in een soort van bordeaux rood. Man dat was knap. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/6/2018 om 22:10, Phil zei:

Ziet er een enorm vette locatie uit met die rotsen, iemand enig idee welk circuit?

 

Castelloli. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid