Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik mis achteraan wat stance. En bijna Lexuslijnen ook aan die kant.

Geplaatst:

Wat een i8 had moeten zijn. Wat moet je met dit ding, een pak knapper dan de mercedes maar daar is ook alles mee gezegd.

Geplaatst:
16 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Ik mis achteraan wat stance. En bijna Lexuslijnen ook aan die kant.

Afgezien van de achterkant vind hem op alle vlakken knapper dan de 6. Mist idd wat stance ivg met de 6, ze hadden de achterkant beter naar binnen laten toelopen aan de zijkanten. 

F035EF0B-F529-4EE9-B10A-6799256E22FF.jpeg

alpina-b6-bi-turbo-cabriolet-c2471110920

Geplaatst:

Er is iets raar met die achterkant, kan het niet goed verwoorden. Auto ziet er ook zo zwaar en log uit. Voorlopig niet overtuigd.

Geplaatst:
58 minutes ago, Stabilo Boss said:

Afgezien van de achterkant vind hem op alle vlakken knapper dan de 6. Mist idd wat stance ivg met de 6, ze hadden de achterkant beter naar binnen laten toelopen aan de zijkanten. 

F035EF0B-F529-4EE9-B10A-6799256E22FF.jpeg

alpina-b6-bi-turbo-cabriolet-c2471110920

Toon anders twee compleet verschillende perspectieven.

Geplaatst:

Hier zie je beter wat je bedoelt. De nieuwe is idd meer een blok, de heupen beginnen veel vroeger en hoger en lopen helemaal door tot in de lichtblokken. Het doet de 'cockpit' smaller lijken (vermoedelijk is die naar achter toe ook effectief extra smal gemaakt) en doet hierdoor wat meer aan een sportwagen denken.

P90087065_lowRes_the-new-bmw-650i-gra.jpg.01dd540e63e0802b57e5e905f91c7dbf.jpg

P90307461_lowRes_the-all-new-bmw-8-se.jpg.b46991db84d313cd31befb759272fe7e.jpg

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Een DB11 heeft dat ook en is in mijn ogen 1 van de mooiste auto's ooit.

New-2018-Aston-Martin-DB11.jpg.0e99a9240fe190f1081b2e5207c72a07.jpg

Geplaatst:

Wow. Ik vind hem geslaagd!

Geplaatst:

Beter of de raceversie , normaal vind ik dit anders.

Geplaatst:

Lees ik dat nu goed dat je hierin een 40d diesel kan krijgen?

Geplaatst:
1 uur geleden, William Blake zei:

Lees ik dat nu goed dat je hierin een 40d diesel kan krijgen?

Is dat dan zo vreemd? 

Ik ben voorlopig eigenlijk weinig fan. Vind er niks aan. 

Wat is dat toch met Audi een BMW lately: ik heb het gevoel dat ze de hogere segment compleet aan het overstylen zijn. dit, de nieuwe A7, ... 

Geplaatst:

Mijn oog moet er aan wennen. Lelijk vind ik ‘m zeker niet, maar ik ben vooral benieuwd om ‘m irl te zien.

Geplaatst:
18 minuten geleden, Rabbit zei:

Is dat dan zo vreemd? 

Wat is dat toch met Audi een BMW lately: ik heb het gevoel dat ze de hogere segment compleet aan het overstylen zijn. dit, de nieuwe A7, ... 

Nee, maar dat bevestigt wel gewoon dat dit geen S Coupé rivaal is, toch niet voor 100%

Benieuwd naar de prijszetting

Geplaatst:
14 minutes ago, William Blake said:

Nee, maar dat bevestigt wel gewoon dat dit geen S Coupé rivaal is, toch niet voor 100%

Benieuwd naar de prijszetting

Duidelijk sportiever dan de S, maar voor mij is dit gewoon de opvolger van de 6, en geen coupéversie van de 7...

103k voor de 840d, 130k voor de M850i.

Geplaatst:
3 minuten geleden, Phil zei:

Duidelijk sportiever dan de S, maar voor mij is dit gewoon de opvolger van de 6, en geen coupéversie van de 7...

103k voor de 840d, 130k voor de M850i.

Van uitzicht absoluut; qua rijden: onderschat de Benz niet - S63 zéker.. bizar agiel en lichtvoetig. Al mee gereden?

De tijd dat BMW altijd de scherpste en best sturende auto heeft in het segment is niet meer zo 'zeker' als vroeger.

Al denk ik dat deze 8 wel sportiever zal rijden dan de S450/560 Coupé.

De 8 is wat lager en iets breder; maar bijna 20 cm korter. Dus inderdaad meer een nieuwe 6 dan echt een '8'.

130k voor de M850i xDrive; 'valt mee'; S560 4M Coupé AMG-line (een correcte vergelijking) is al snel 150k. AMG is rap 200k.

Toch een ander segmentje :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat een lomp gedrocht. Mariette van hier naast ziet er beter uit en die is 85 en vet.

Geplaatst: (aangepast)

Edit

aangepast door CHARLE5
Geplaatst:
12 minuten geleden, William Blake zei:

Van uitzicht absoluut; qua rijden: onderschat de Benz niet - S63 zéker.. bizar agiel en lichtvoetig. Al mee gereden?

De tijd dat BMW altijd de scherpste en best sturende auto heeft in het segment is niet meer zo 'zeker' als vroeger.

Al denk ik dat deze 8 wel sportiever zal rijden dan de S450/560 Coupé.

De 8 is wat lager en iets breder; maar bijna 20 cm korter. Dus inderdaad meer een nieuwe 6 dan echt een '8'.

130k voor de M850i xDrive; 'valt mee'; S560 4M Coupé AMG-line (een correcte vergelijking) is al snel 150k. AMG is rap 200k.

Toch een ander segmentje :D

S560 kost 134k standaard dus zit toch gewoon in dezelfde range?

Geplaatst:
15 minutes ago, CHARLE5 said:

En wat kost een AMG-pakket?

Geplaatst:
2 uren geleden, Rabbit zei:

Is dat dan zo vreemd? 

Ja, want ze hebben ook een 50d

Als ze nu 50i en 50d aanbieden is het logisch

50i en 40d is niet zo logisch imho

Geplaatst:
1 uur terug, CHARLE5 zei:

standaard ja; maar je moet nog 4MATIC en AMG+ toevoegen om het ietwat vergelijkbaar te houden

BMW zal altijd minder kosten

Geplaatst:
28 minutes ago, Carlito said:

Ja, want ze hebben ook een 50d

Als ze nu 50i en 50d aanbieden is het logisch

50i en 40d is niet zo logisch imho

Niks vreemd aan? Die 840d is geen M-Performance model en dus lager gepositioneerd.

Geplaatst:

ding weegt bijna 2 ton? 

hoe ze dat bij BMW toch weer voor elkaar krijgen is me een raadsel, nieuwe touareg zit ook onder de 2 ton...

Als je dan persbericht doorneemt op BMWPress, lichtgewicht (LW) hier, LW daar, carbon ginder,etc

Hoe meer ze bij BMW lullen over lichtgewicht, hoe zwaarder ze worden

Geplaatst:

Vergelijk even het gewicht van een 5 Reeks en een Volvo S90. Zet dan je oogkleppen af. Geen dank.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid