Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wuk een bom.

Juiste V8-klank ook.

Wel vreemd dat hij lijkt afgeremd te zijn op 241.

Geplaatst:
21 minutes ago, Jerain said:

Je bedoelt V8 klank door de speakers? :D

Om eerlijk te zijn klinkt het niet fake imo.

Geplaatst:
56 minuten geleden zei Phil:

Om eerlijk te zijn klinkt het niet fake imo.

Kan je toch pas IRL beoordelen denk ik.

Geplaatst:

Fake is niet altijd slecht.

Geplaatst:
5 minutes ago, BMWMB said:

Fake is niet altijd slecht.

't Is goed Franky.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
1 hour ago, Lotuzzz said:

Kan je toch pas IRL beoordelen denk ik.

Dat is wat Jerain doet. :D

Ik vind een M4 irl minder fake klinken dan op video bv.

Geplaatst:

Zo'n grootgeschaalde schijf, vind het maar niets.

Geplaatst:

e93ff4e80155a31b065d33602a58c37f.jpg

19e8a0b3e30de554bcd109c2c03e3aa9.jpg

Eerste keer gespot buiten het salon [emoji5]

Geplaatst:
Op 18-1-2017 om 23:28 zei Phil:

Dat is wat Jerain doet. :D

Ik vind een M4 irl minder fake klinken dan op video bv.

F10 M5 had dat ook en was zeer opvallend vond ik, dus ja deze zal dat ook wel hebben dan. Ik moet het niet.

Geplaatst:
On 12/01/2017 at 10:48 PM, Geezer said:

Wat hij zegt is dat er qua hoeveelheid tractie volgende hiërarchie is

rwd, rwd met sper, awd. Lijkt mij toch correct?

Als tractie = ik kan overal veel meer gas geven zonder in de problemen te komen is dat absoluut niet waar.

Vertrek eens op natte ondergrond met uw stuur scheef als een malloot met een rwd zonder sper, en daarna met een rwd met een deftig sper. 

Je mag me dan vertellen met welke van de 2 je het snelste achterstevoren in de gracht ofwel rechtdoor tegen de overkant van de straat zit, en met welke van de 2 je dat niet gaat voorhebben.

Geplaatst:

Lijkt me nochtans de moeite om dat eens goed te beschrijven, want de beschrijvingen die ik tegengekomen heb waren nogal simpelkes.

Geplaatst:

Ik vind het echte mega spijtig dat BMW nu alle modellen van de 5 serie 1 pijpje links en 1 pijpje rechts geeft. Vroeger wist je direct of je met een dikke 535i/d te maken had. Bij een 530d met twee pijpjes links dacht jk altijd: heerlijk ingetogen maar toch snel. Nu krijgt iedere lease rakker een dubbele pijp op zijn 518/520. 9/10 keer laten ze deze dan ook nog de-badgen zodat niemand kan zien dat ze met een van de laagste motoriseringen onderweg zijn. Duidelijk een achteruitgang van BMW vind ik.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja dat was echt zo een heerlijke traditie, die op een paar jaar snel verloren is gegaan :( . Mede onder druk van de andere merken vrees ik, Audi die als eerste begonnen is met twee dikke pijpen onder hun 4 cilinder klettermoteurkes te vijzen, en dan Mercedes nu met die belachelijke fake uitlaatpijpen. Zijn precies allemaal wat de weg kwijt want het slaat nergens op.

Geplaatst:

Gisteren al ene zien rijden denk ik. Op de N16, hebben ze een 520d staan in Bornem? Althans, ik dacht 520d gelezen te hebben, kan me vergissen.

Geplaatst:

Ik vond het bij de F10 al spijtig dat de 520d ook een dubbele uitlaat kreeg en er dus geen verschil was met 530d. Daarom heb ik de type aanduiding laten staan.
Bij de G30 is het nog erger. Ziehier de 2 520d's die in Bornem staan.

b54fc2e71f6a7675d2ae63d7d1a25194.jpg

b1ffed97eddeeef310f4272cd3591d0a.jpg

Geplaatst:

Man wat is dat glacier zilver toch knap zeg. Als dat icm een M pack kon zou ik dat zo veel liever zien dan een saffier zwarte. Ook neig ik meer naar de ronde pijpen dan naar de trapeziumvormige. Goesting..

Geplaatst:

Dat kan je zeker bestellen via Individual, net zoals mijn 530d saffierzwart was. Ik heb destijds €950,- extra betaald voor deze kleur.

Geplaatst:

Ik vind de gewone achterkant ook knapper (en minder plastiekerig) dan die van het M pack. ziet er volgens mij nog beter uit als je die 'diffusor' zwart zou laten spuiten.

Geplaatst:

Ik ben er tot nu toe niet echt wild van, noch van de voorkant (maar die gaat nog), zeker niet van de achterkant. Ik krijg bij gans die auto (exterieur) een erg sterk Mitsubishi Galant gevoel. :oops:  Ik ben ook niet wild van de velgendesigns die ze tot nu toe leveren, het M Pack is maar duf, ... Benieuwd hoe 't gaat evolueren als er wat te zien zijn op de openbare weg, als de touring er is, en als er wat meer kleuren/velgen/... beschikbaar worden.

Geplaatst:

Ik ben er ook niet wild van, temeer ik al 5 jaar een F10 heb gehad, en de evolutie in design niet zo groot is. De stijlbreuk die we bij de 2 laatste generatiewissels hebben gehad, E39 > E60 > F10, is hier verre van aanwezig.
Toch blijft het een heel knappe wagen, en al zeker het interieur.
Om eens een andere kleur te kiezen dan mijn laatste 3 auto's, die telkens zwart waren met een licht interieur, zou ik nu wel eens voor een zilvergrijze (Individual) durven gaan, met M-sportpakket, donkerbruin nappa leder binnen, met ook nappa leder voor het volledige dashboard en deuren (ook Individual, vanaf juli), en dan er aftermarket velgen onder zwieren in een donkergrijze kleur. [emoji7]

Een RWD 540i, zodat ik deftige banden kan leggen zonder dat het xDrive systeem stuk gaat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid