Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Ik weet het zo nog niet. Die wrap is niet echt mijn ding, en die uitlaten zijn netjes in de bumper ingewerkt. Ook de verschillende velgen voor- en achteraan zou ik nooit doen. En dat zijdelings antennetje, is dat voor de wifi aan boord? Neen, ik ben niet overtuigd. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Davy_ said:

Is een M2 niet sneller? Boven de 200 vind ik het eigenlijk helemaal niet indrukwekkend. Die sleutel is nice.

 

Scheelt allemaal niet veel. De M240i is zelfs de snelste van de 3 van 0-250.

Maar ik vind dat die boven de 200 toch vlot blijft accelereren hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht ik ook, als ik dat filmpje vergelijk met filmpjes die ik heb van de mijne is het van 0-100 ongeveer gelijk, ik wel zonder LC en vanaf 180-200 is er geen vergelijk meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, Ambi said:

Hahaha weer typisch die Davy, die 540i rijdt u het snot voor de ogen boven de 200, uw chipke gaat daar niks aan doen.

Zou ik echt niet durven zeggen. Met zijn chip zal het ongeveer gelijk op gaan vermoed ik.

18 minutes ago, BMWMB said:

Zo'n M2 moet toch veel sneller zijn dan een 540i.

Op circuit zeker.

Maar in rechte lijn... Vergeet niet dat zo'n G30 een ZF achttraps heeft en beter gestroomlijnd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook eens wat geyoutubed. 

De M2 doet van 0-200 in 14sec. De 540i G30 in 17 seconden. Ik heb ook eens gekeken wat mijn C450 doet, en dat is 16 sec.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's 15 seconden, geen 14. En dat is het snelste dat ik al gezien heb, de meesten komen daar niet aan.

M240i zit consistent op 16 seconden of zelfs iets minder, daar zijn genoeg bewijzen van te vinden.

Dan vind ik 17 seconden voor de 540i toch echt niet slecht voor zo'n bakbeest. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het eind van dit filmpje een standaard G30 in Atlaszeder (denk ik), met de 20 inch velgen van de 7 Reeks M Sport. Vreemd dat BMW zelf zoiets op display zet, zal nl. nooit zo te krijgen zijn met die velgen...

Wel leuk om te weten dat ze blijkbaar passen.

(kerel zegt in het begin trouwens dat de 540i een bi-turbo V8 heeft, vergist zich met de M550i)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid