Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 25-3-2017 om 09:27 zei Xpulz:

Ok top! :)

Oplossing Bornem:

"Een oplossing kan zijn de meldingen van zijn berichten uitschakelen of Apple CarPlay deactiveren zodat de radio of DAB+ niet verstoord wordt door het systeem van Apple CarPlay.

De keuze moet steeds gemaakt worden of de iDrive van BMW of de interface van ACP. Een combinatie is niet mogelijk.

Wanneer je een bericht toekrijgt of een melding hebt in ACP schakelt die automatisch over naar ACP en zal deze dus in de ACP blijven. Je moet steeds manueel terugkeren naar ACP.  "

• 2 weken later...
Geplaatst:

Niet de beste oplossing :).  Dus radio luisteren in combinatie met Apple car play is dus niet te doen. Jammer :/

mijn dochter heeft vandaag per ongeluk iets laten vallen om de grond. En nu is dat in de ventilatie  gevallen onder de zetel. Kan dit kwaad en hoe zou ik dat er het makkelijkste uit krijgen? Tx

• 2 weken later...
Geplaatst:

aan de bmwverkopers hier.

mijn broer zijn leasofferte is al 2 keer teruggekomen, omdat er blijkbaar steeds prijsaanpassingen zijn? klopt dit?

Hij configureert eentje, stuurt dat door en na een paar dagen (of een week) krijgt hij de melding dat er een prijsverhoging is geweest en hij opnieuw moet beginnen. hij doet dat en veranderd een paar zaken om weer in budget te zitten en hopla na een week weer hetzelfde. nog weet van prijsverhogingen?

Geplaatst:
aan de bmwverkopers hier.

mijn broer zijn leasofferte is al 2 keer teruggekomen, omdat er blijkbaar steeds prijsaanpassingen zijn? klopt dit?
Hij configureert eentje, stuurt dat door en na een paar dagen (of een week) krijgt hij de melding dat er een prijsverhoging is geweest en hij opnieuw moet beginnen. hij doet dat en veranderd een paar zaken om weer in budget te zitten en hopla na een week weer hetzelfde. nog weet van prijsverhogingen?

Mei is traditioneel de maand dat de meeste merken in België hun prijzen verhogen ("indexeren"), wellicht zal één van de verhogingen daar mee te maken hebben.
En blijkbaar zat er ook een fout in de nieuwe prijzen van de 520d Business Edition 163pk die door BMW aan de leasemaatschappijen zijn doorgegeven. Dat is dan een paar dagen later gecorrigeerd geweest.
Wellicht zal het nu wel correct zijn en blijven de prijzen nu tot mei 2018 dezelfde

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het gaat idd over de 520d 163pk, en zal waarschijnlijk met die fout ook te maken hebben.

persoonlijk vond ik dan wel dat een prijs een prijs was, maar blijkbaar denken ze er daar zelf anders over.

Geplaatst:
1 uur geleden zei tuscani:

Het gaat idd over de 520d 163pk, en zal waarschijnlijk met die fout ook te maken hebben.

persoonlijk vond ik dan wel dat een prijs een prijs was, maar blijkbaar denken ze er daar zelf anders over.

Het is een kleine ramp de laatste maanden, maar ja er is sinds begin mei een prijsverhoging van ong 1000 EUR.

Offertes hebben een geldigheidsdatum, is die verlopen heb je in principe geen poot om op te staan.

Geplaatst:
2 uur geleden zei VanCamel:

Het is een kleine ramp de laatste maanden, maar ja er is sinds begin mei een prijsverhoging van ong 1000 EUR.

Offertes hebben een geldigheidsdatum, is die verlopen heb je in principe geen poot om op te staan.

Nog eens 1000 euro op een auto die al n pak duurder is dan zijn voorganger ( ook al heeft ie hier en daar wat standaarduitrusting extra).
Maar goed blijkbaar deert het jan met de pet niet, want ik zie ze al geregeld rijden.

Geplaatst:

Schoonbroer heeft bestelling geplaatst voor zijn 520dA Touring Sport line in Imperialblau, vanbinnen Dakota Cognac/Schwarz met zwarte dakhemel en alu Feinschliff. Levering 2de week juli.

Enige waar hij nog over twijfelt is shadow line of alu gesatineerd icm de bijhorende dakrails.

cosySecRO6103G6.jpg

Geplaatst:

Dan zit je wel ook met dat lelijk ding in alu achter het voorwiel, twijfelgeval.

@Phil kan je dat ook krijgen in koetswerkkleur?

Geplaatst:

Je kan dat wel gemakkelijk nadien laten lakken.

Geplaatst:
2 uur geleden zei vince522:

Schoonbroer heeft bestelling geplaatst voor zijn 520dA Touring Sport line in Imperialblau, vanbinnen Dakota Cognac/Schwarz met zwarte dakhemel en alu Feinschliff. Levering 2de week juli.

Enige waar hij nog over twijfelt is shadow line of alu gesatineerd icm de bijhorende dakrails.

cosySecRO6103G6.jpg

Nice. Met die kleuren zou ik voor hoogglans Shadow-Line gaan, denk ik. Zoals op de foto.

Geplaatst:
48 minutes ago, vince522 said:

Dan zit je wel ook met dat lelijk ding in alu achter het voorwiel, twijfelgeval.

@Phil kan je dat ook krijgen in koetswerkkleur?

Nope.

Geplaatst:
19 uur geleden zei vince522:

cosySecRO6103G6.jpg

Waarom niet de Sport Line velgen? Staat beter met de Shadow Line imho... Ik zou ook de alu feinschliff eens overwegen: Fineline Cove (mat hout) is echt heel knap, zeker in combo met Cognac!

Geplaatst:
1 hour ago, VanCamel said:

Waarom niet de Sport Line velgen? Staat beter met de Shadow Line imho... Ik zou ook de alu feinschliff eens overwegen: Fineline Cove (mat hout) is echt heel knap, zeker in combo met Cognac!

Styling 684 dan want styling 634 is gatlelijk?

Qua kleuren passen die wel beter, maar ze lijken minder concaaf op de config dan styling 619.

Geplaatst:
1 uur geleden zei vince522:

Styling 684 dan want styling 634 is gatlelijk?

Qua kleuren passen die wel beter, maar ze lijken minder concaaf op de config dan styling 619.

Ik vind die 634 heel goed meevallen. Die 619 toont veel te klein in het echt

Geplaatst:

Nieuwe Individual kleuren beschikbaar op de configurator .

Mijn keuze :

cosySec?COSY-EU-100-7331c9Nv2Z7d5yKlHS9P

cosySec?COSY-EU-100-7331c9Nv2Z7d5yKlHS9P

Geplaatst:

Ik vind dat hout precies niet passen met die zetels.

Geplaatst:

Is inderdaad veel te opvallend.

Geplaatst:

De eerste G30's zijn geland in de VS, en ze worden onmiddellijk onder handen genomen. Me like very much.

attachment.php?attachmentid=1629398&stc=

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op 5/5/2017 om 11:21 zei gTa:

Neen, je begrijpt 't niet, dat was allerminst wat ik bedoelde. (Alu en/of chroom zijn nooit weggeweest, trouwens.) Het "probleem" is dat op de M550i/d en de M760Li die afwerking een bronskleurtje heeft, het is geen zuiver chroom of geborsteld alu (imitaat) maar er zit een rookkkleur in. Past inderdaad "goed" met matzwart of mat donkergrijs, zoals de Russki het graag hebben, maar als je een klassiekere/statiger kleurencombinatie wil op je kar dan zit je daar aan vast.

Zie hoger naar de screenshots van BMWMB z'n configuratie: op een elegantere/moderne kleurencombinatie zoals dat donkerblauw/rookwit vind ik dat bruingrijs chroom langs de buitenkant (nieren, boomerangs in voorbumper, hockey-stick, spiegelkappen, uitlaattips en monogram, en ook de basiskleur van die velgen) afzichtelijk lelijk.
Ik zou een minder courante combinatie speccen dan BMWMB, vermoedelijk champagner quartz / caramel, waarbij de accentkleur langs buiten veel minder stoort omdat het qua kleur in dezelfde familie zit als CQ ... maar zelfs daarop zou ik die vuile bruine details liever vervangen zien door eerlijk chroom of hoogglans zwart.

Ceriumgrau zoals ze dat noemen... Ik kan je daar mogelijks wel in volgen, maar ze willen voor die specifieke modellen iets speciaal hé :)

Geplaatst:
Op 5/6/2017 om 18:19 zei Soul:

Is inderdaad veel te opvallend.

Het blijft een configurator hé... Kleuren altijd eerst in het echt zien!

Geplaatst:
Op 1/6/2017 om 10:48 zei VanCamel:

blijkbaar is er wel een ED bijgekomen nu, die door de mindere co-uitstoot een beter budget toelaat.

Geplaatst:
On 2017-6-2 at 0:48 PM, VanCamel said:

Ik vind die 634 heel goed meevallen. Die 619 toont veel te klein in het echt

Het blijft styling 619, zal eens wat foto's posten als'm toegekomen is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid