Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
7 uur geleden zei VanCamel:

Het zou me al sterk lijken mocht BMW zoiets aanvaarden af fabriek

Met genoeg geld en weinig smaak krijg je veel gedaan. Zie maar naar de M6 in bijlage...

IMG_1027.JPG

IMG_1028.JPG

• 3 weken later...
Geplaatst:

Zeer knap de Alpina B5 touring. Hier moet niks aan verlaagd worden, en ook de velgen zijn top. :inlove:

touring-1.jpg

touring-3.jpg

touring-4.jpg

En een zeer knap interieur met echt nappaleder aan zowel onder- als bovenzijde van het dashboard.

touring-6.jpg

touring-7.jpg

touring-5.jpg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Komt er nog een D5?

Geplaatst:

En zonder dat "diamond stitch" gedoe?

Geplaatst:

Amai, ja, die is knap. Enkel die inleg is niet volledig mijn smaak.

Geplaatst:

De D5s touring zal een CO2 uitstoot hebben van 184gr. Ik verwacht dat eentje naar mijn zin bruto 115k euro zal gaan kosten, wat wil zeggen dat deze 15k aan VAA zal gaan kosten. :shock: Zot veel geld voor een snelle mazoutstoof camionette. :D

Geplaatst:

Komt er een M550i touring?

Geplaatst:

Neen

Verstuurd vanaf mijn SM-G900FD met Tapatalk

Geplaatst:
7 hours ago, BMWMB said:

De D5s touring zal een CO2 uitstoot hebben van 184gr. Ik verwacht dat eentje naar mijn zin bruto 115k euro zal gaan kosten, wat wil zeggen dat deze 15k aan VAA zal gaan kosten. :shock: Zot veel geld voor een snelle mazoutstoof camionette. :D

Privé kopen en kilometervergoeding aanrekenen. *kuch*

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mijn boekhouder gelooft niet in uw concept, dus raadt 'm het mij af.

Geplaatst:
5 minutes ago, BMWMB said:

Mijn boekhouder gelooft niet in uw concept, dus raadt 'm het mij af.

Ok. Niet dat het veel over geloven gaat, maar over cijfers en regels, maar goed, hij moet het verdedigen bij vodden.

Geplaatst:
8 minutes ago, Alexanderr said:

4,4 naar 100 en 286 top.

Een Pana 4S Diesel doet het in 4,3 en haalt 285 kmh. Maar idd, de D5S haalt 1 kmh meer :P

En voor dat alles heeft de Pana 34 pk meer nodig. :P

Geplaatst:
Op 7/19/2017 om 23:33 zei BMWMB:

Zeer knap de Alpina B5 touring. Hier moet niks aan verlaagd worden, en ook de velgen zijn top. :inlove:

touring-1.jpg

touring-3.jpg

touring-4.jpg

En een zeer knap interieur met echt nappaleder aan zowel onder- als bovenzijde van het dashboard.

touring-6.jpg

touring-7.jpg

touring-5.jpg

Fok vent, wat n droomslee, vooral dat interieur :o

anderzijds ... zou jij dat nog durven kopen los van de VAA, nu je zelf met Tesla gereden hebt en de berekening gemaakt hebt? Voor hetzelfde gels vinden ze daar in Brussel weer iets uit en zijde qua aftrek harder gepakt dan ooit.

een D3 kan nog gaan met zijn 147 of wat is het ?

Geplaatst:

Qua VAA is deze B5 idd waanzinnig duur, en zelfs de D5s met z'n 186gr CO2 is qua VAA nog 15k bruto. Als je dat idd vergelijkt met de Tesla zijn deze prijzen idd onverantwoord hoog. Toch blijft zo'n Alpina mij boeien tov een Tesla, net omdat er nadelen zijn aan zo'n Tesla.

Geplaatst:
4 uur geleden zei BMWMB:

Qua VAA is deze B5 idd waanzinnig duur, en zelfs de D5s met z'n 186gr CO2 is qua VAA nog 15k bruto. Als je dat idd vergelijkt met de Tesla zijn deze prijzen idd onverantwoord hoog. Toch blijft zo'n Alpina mij boeien tov een Tesla, net omdat er nadelen zijn aan zo'n Tesla.

Ik had graag willen nuanceren dat in deze vergelijking het vooral de subsidiëring van die Tesla is die onverantwoord hoog ligt...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 23/7/2017 om 19:03 zei Phil:

En voor dat alles heeft de Pana 34 pk meer nodig. :P

en zoveel kilo meer. wat doet de 7 serie qua tijd?

Geplaatst:
Op 23 juli 2017 om 01:54 zei BMWMB:

Dat is echt hoog.. Een GLS350d van 2,6 ton doet maar een paar gram slechter.. Of is dit al gemeten via de nieuwe methode?

Geplaatst:
6 hours ago, tuscani said:

en zoveel kilo meer. wat doet de 7 serie qua tijd?

Wat is een 7 serie?

15 minutes ago, William Blake said:

Dat is echt hoog.. Een GLS350d van 2,6 ton doet maar een paar gram slechter.. Of is dit al gemeten via de nieuwe methode?

Kan bijna niet anders he.

Geplaatst:

Op basis van welke methode wordt het VAA berekend?
Geplaatst:
31 minutes ago, BMWMB said:

Op basis van welke methode wordt het VAA berekend?

Dat wordt niet op basis van een methode berekend, maar op basis van de officiële gemiddelde CO2-uitstoot, onafhankelijk van hoe deze bepaald werd.

Geplaatst:

Dus die nieuwe berekeningsmethodes zijn zwaar nadelig voor de berekening van het VAA.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid