Ga naar inhoud

Lotus Exige 380 Sport

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
15 uur geleden zei Jokke_vlo:

Heb ik ook maar ergens gezegd dat dat crap is ? Absoluut niet trouwens.

Ik antwoordde alleen "zeker niet" op de opmerking dat het Akrapovic zou zijn.

Rustig maar ! :D:D

Maar enfin, ik maakte maar een grapje :lol: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vind dat de pedalen wel wreed ambetant staan om tussengas te geven . Bij de corvette was dat makkelijk met de zijkant van de voet op te lossen . Hier heb ik nog niet geoefend maar lijkt me niet simpel .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst:

Idd not easy op straat, on track gaat het beter omdat je de rem daar dieper gaat induwen. Op mijn S2 had ik daarvoor speciaal andere pedalen geplaatst

Geplaatst: (aangepast)

Schoenkeuze maakt ook uit: meer hak betekent dat ge de gas dieper kunt bereiken. Ik heb slappe schoenen zonder hak waarmee ik bij zacht remmen rond de rempedaal kan krullen, maar bij sommige autos staat de rem dan te hoog en hebt ge hak nodig. En anders hebt ge nog de omgekeerde techniek: tenen op de gas. Dat was mijn eerste techniek(want wist ik veel) en ik denk dat die vroeger meer gebruikt is.

aangepast door Le Capri Mauve
Geplaatst:

Schoenen met hakken aanraden om te rijden? :o

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Lustert. Ge hebt daar soorten in eh. Ik bedoel gewoon het verschil tussen hiel- en teenhoogte in de schoen. Da's gemakkelijk 2cm bij de meeste schoenen. Bij mijn favoriete flodderschoenen is dat dus een paar mm.

Geplaatst:

Ik herinner het me niet meer van die keer dat ik met die kar gereden heb, maar ik ben nog geen auto tegengekomen waar het me niet in lukt.

Geplaatst:

Het is echt moeilijk in gewoon verkeer, de gas zit echt diep rechts ! 

Geplaatst:

Als de rempedaal een lange slag heeft kunt ge moeilijk anders dan een flexibele techniek gebruiken bij hard,middel en zacht remmen. Als ik rond de rem krul kan ik ook niet de kracht zetten die nodig is bij hard remmen.

Geplaatst:

De extreemste hielteentechniek is die waarbij ge zachtjes vertrekt op een helling. Dan staat de rem dus bijna boven terwijl ge al gas geeft.

Geplaatst:
Op 21-1-2017 om 08:09 zei Timo:

Hoe groot ben je?

1m92.

Geplaatst:
Op 23-1-2017 om 12:01 zei Jokke_vlo:

Ttianium uitlaat (7000 euro) aanvinken. 

Kan ik er echt niet aan aan geven of het verschil moet echt mindblowing zijn.  Ga je zaterdag naar de receptie, ik probeer alvast hem wat op te gieten en uit te horen of de Evora  roadster er nog dit jaar komt.

Geplaatst:
Op 27-1-2017 om 03:45 zei Salokin:

Kan ik er echt niet aan aan geven of het verschil moet echt mindblowing zijn.

Heb jij overigens deze optie gekozen?

Geplaatst:

Ah heb je gekocht ? :):)

Origineel subtiele manier van voorstellen
Geplaatst:
On 23/01/2017 at 0:01 PM, Jokke_vlo said:

Ttianium uitlaat (7000 euro) aanvinken. 

damn en ik dacht dat mijn akra duur was :blink:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
16 uur geleden zei Jokke_vlo:

Ah heb je gekocht ? :):)

Origineel subtiele manier van voorstellen

Nog niet getekend maar in mijn hoofd is de beslissing genomen, dus ja.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Top man ik denk echt dat je hier gaat van genieten. Leuk ook dat je je eigen keuze en gevoel doorzet. Respect

Ps: ja ik heb de titanium genomen en geen Carbon exterieur pakket of binnenafwerking pakket. Zot zijn het doet nog geen zeer :)
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Jokke pak eens carbon man ...of ik neem hem ni over binnen 3 jaar ;-)

44b243f938e40dad48131ae3d655ac5a.jpg

a74de1a6bd753a33c2c4b03b69a0909c.jpgbdba069637d9b1e6364953986fc3796b.jpg20e349650bafd85799dd980d6feb6409.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Akkoord ! Ik vind hem ook minder "mooi", die kont (en spoiler) zijn er niet op verbeterd. 

Nee aan dat Carbon kan ik geen 5000 euro hangen voor 0 gram verschil..... 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in