Ga naar inhoud

Lotus Exige 380 Sport


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Ja @PJH en hoe denk je deze legaal in te schrijven op onze Belgische wegen? Soms ben je toch echt een dromer hoor. 

Ik heb daar trouwens lang over nagedacht:

- Betrouwbaarheid? Ik heb met Komotec toch wat ervaring

- Krijg je NOOIT ingeschreven op onze wegen

- PK zijn niet altijd gelijk aan rijplezier, een evenwichtig opgebouwde wagen echter.......

- Garantie?

 

Alleen al met die spoiler geraak je NOOIT door een keuring. 

Nee nee ik koop een standaard wagen en doe eventueel enkele (zeer) lichte mods met tuv gekeurd materiaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het op de kleuren eigenlijk :D maar dat was niet duidelijk genoeg nu ik het herlees.

Lijkt wat op één van je photoshops, en ik vind het supervet. 't is JPS, maar dan anders. Vooral die platte stukjes op de voorbumper vind ik een leuk accent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk, maar heb zwart gehad en vind het nog altijd mooi maar het is ook swirl festival als je op circuit rijdt :)

Kan is grootst dat het een metallic grey wordt. Netjes onder de radar en passe partout. 

Gezien de prijs is er ook geen ruimte om te investeren in "looks". 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jokke_vlo:

- PK zijn niet altijd gelijk aan rijplezier, een evenwichtig opgebouwde wagen echter.......

Valt nog te bezien of de nieuwe meer rijplezier gaat geven als de oude. Hij gaat waarschijnlijk competenter zijn en ge gaat in de lange bochten een stuk sneller kunnen maar misschien wordt de voorkant net te braaf omdat hij veel downforce heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben maar een beginner maar wat mij betreft is een belangrijk ding dat autos leuk maakt de vrijheid van beweging: dat op de limiet de auto licht wordt en ge een stukje rotatie naar believen kunt bijmoduleren. Een sportwagenconstructeur daarentegen voelt vooral druk om die limiet op te schuiven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Lotus is heel agiel. Ik zou me daar nu eens absoluut geen zorgen over maken. Een seconde of 5 (rondetijd) voor de limiet van de wagen haakt al 90% van de rijders af. En dat is echt niet overdreven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een dikke livery-wrap geen idee jokke? Dan hoef je je ook geen zorgen te maken over steenslag en rubberslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-12-2016 om 12:04 zei Jokke_vlo:

Ik heb gezegd tussen welke twee ik twijfel :) BRG is echt mijn ding niet !

Only geniuses pick green

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jokke_vlo is die van jouw al verkocht en wat vraag je voor die 25k kist?

Ik versta de vraag van die 25k echt niet, ik zoek ook de humor en cynisme in die hint :) !

Mijn exige is idd verkocht. Stond niet te koop maar iemand wou hem. Ik heb pas toegezegd op dat bod toen ik deze "update" versie zag.



Link naar reactie
Delen op andere sites

En euh, als ik er 10% naast zit, koop ik hem voor 10% meer dan ik denk dat hij waard is.


Als het over dat zilver ding gaat.... die komt idd te koop, maar pas op einde leasing. En dat zal met bijna 100.000 km op de teller zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2016 om 00:17 zei Jokke_vlo:


Ik versta de vraag van die 25k echt niet, ik zoek ook de humor en cynisme in die hint :) !

Mijn exige is idd verkocht. Stond niet te koop maar iemand wou hem. Ik heb pas toegezegd op dat bod toen ik deze "update" versie zag.


 

Kluchtjes uitleggen. :roll:

 

PJH is de aanstoker dat ik steeds meer geïnteresseerd geraak in zo'n koekjesding (Lotuskoekjes ;)), als die van jou aan een interessante prijs te koop was, uiteraard geen 25k want da was e moptje é Pol, had ik wel oprechte interesse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Salokin:

Kluchtjes uitleggen. :roll:

 

PJH is de aanstoker dat ik steeds meer geïnteresseerd geraak in zo'n koekjesding (Lotuskoekjes ;)), als die van jou aan een interessante prijs te koop was, uiteraard geen 25k want da was e moptje é Pol, had ik wel oprechte interesse.

:lolz:Ik zie nu dat Lotuzzz mijn post geliked heeft, snap je hem, koekjes, Lotus.  

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Salokin said:

Kluchtjes uitleggen. :roll:

 

PJH is de aanstoker dat ik steeds meer geïnteresseerd geraak in zo'n koekjesding (Lotuskoekjes ;)), als die van jou aan een interessante prijs te koop was, uiteraard geen 25k want da was e moptje é Pol, had ik wel oprechte interesse.

Ik zie mijn weekendauto in het gedrang komen, dus moet ik interveniëren:

Je wil een Ferrari.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jokke_vlo:

Ik versta de vraag van die 25k echt niet, ik zoek ook de humor en cynisme in die hint :) !

Het is een lollige manier van afbieden vanaf de éérste zin die je als koper uitspreekt.

Stel: een auto met een waarde tussen de 35k en de 40k staat te koop, de koper wil er absoluut niet meer dan 35k voor geven (terwijl de verkoper liever 40k) wil. Als koper kan je dan starten met een open vraag aan de verkoper naar diens vraagprijs. Of je kan, met een kwinkslag, het afbieden beginnen door te vragen: "hoeveel moet deze 25k-auto kosten?" waarmee je aangeeft dat je denkt dat de auto maar 25k waard is.
Heel effectief is het niet, zo'n tactiek. Maar als het de verkoper aan 't lachen brengt breek je wat ijs en dan verloopt het onderhandelen nadien een beetje smeuïger. Werkt ook met fietsen en eigenlijk elk type tweedehands spul wat je wil halen.

Mopjes uitleggen :noparty: Jouw tijd is waarschijnlijk te kostbaar om 'm te verdoen met kijken naar Gas Monkey op Discovery, maar mocht je daar wel naar kijken dan zou je 't mopje gesnapt hebben. :D 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid