Ga naar inhoud

Only one.


gTa

Aanbevolen berichten

Stel je je leven voor waarbij je (zelf) één daily auto hebt, je eventuele levenspartner heeft ook haar/zijn eigen daily. Maar daar gaat 't niet over. Die daily drivers zijn wel "reguliere" daily drivers. Ik weet dat we een niet nader genoemd forumlid hebben die een Exige rijdt als daily (en wát een forumlid en wát een Exige :inlove: ) ... maar we gaan er even van uit dat zulks hier niét kan. Een daily is for all I care wél een RS6 (als je bruine dat kan trekken: mij goed), maar geen superspeciale sportauto o.i.d. 

In de garage blijft er nog één plaatsje over en money isn't an object. Je mag/kan dus één auto kiezen die al de rest (weekendritjes, trackdays, statische showmeetings, airride-yolo-stapvoetse-stadsritjes, pure driving trips in de Alpen of in Schotland, ...) moet doen. Het ding wordt jouw eigendom maar 't is voor een redelijk lange tijd, geen auto-geflip na 2-3 maand voor iets anders.

En daarmee stopt het ook: er is geen mogelijkheid om via een omwegje van meerdere walletjes te eten

  • "ik huur nog een garage elders en zet daar nog iets in" of
  • "mijn niet op de weg toegelaten race-auto staat niet in de garage maar in een trailer op mijn oprit" of
  • "zet me maar die tientallen miljoenen euro dure oldtimer in m'n garage, die verhuur ik dan af en toe en met dat geld huur ik me dan zelf wel af en toe eens een sportkar op circuit" of
  • "bwoah ik pak dan wel af en toe een sportkar mee van 't werk" of
  • "ik neem die allerduurste en verkoop die en daarna koop ik me met de opbrengst alles wat ik me maar wil"

= allemaal nope. Je krijgt er maar één en die moet (voor meerdere jaren) "alles" doen wat je maar wil met een funauto.

We liften de forumgrens van 200k even voor deze poll, het mag dus duurder. Als je wil is zelfs een FXX toegelaten, of een Chiron, of Atlantique, of een door Hamann "opgeleukte" Carrera GT quad turbo met full wildlederen interieur, maakt allemaal niet uit. 

Only one. Wat kies je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Lotuzzz:

Exige

Wees gerust specifiek. Het is niet verboden om méér dan 1 woord te gebruiken in een reply in dit topic. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees gerust specifiek. Het is niet verboden om méér dan 1 woord te gebruiken in een reply in dit topic. :D 

Ik ben rap content. Mag een S1 zijn, S2, V6, S, Sport 380...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe graag ik ook een Porsche wil, de Pagani Zonda (Roadster) F Clubsport is sinds jaar en dag mijn ultieme automotive droom.

Pagani Zonda F Roadster Clubsport

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel een beetje tussen een Mercedes-Benz CLK AMG DTM of een manuele Aston-Martan V12 Vantage.

 

Edith: fuck de blackseries. Doe maar de DTM-versie of de V12 Vantage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij een Alfaholics GTA-R.

 

Eerst en vooral omdat oldtimers het enige type auto's zijn waarbij ik mijn madame zonder tegenzin kan bij betrekken. Al de rest van de hedendaagse droomwagens zijn 'gestekarren'.

Ten tweede omwille van het rijplezier, en dat op alle snelheden en alle manieren. The war on speed is meer dan ooit een feit, dus ik wil een auto voor de plezierritjes die je overal kan loslaten en plezier uithalen zonder 2x de toegelaten snelheid te moeten rijden.

Deze wagen kan ook dienen voor alle ritten die ik wil doen: Ardennenritten, Vogezen, Wales, Corsica, bergritten en andere roadtrips (ik zal me moeten haasten om naar de nooit ondergaande zon in Noorwegen te gaan kijken, want binnen 15 jaar mag je daar niet meer binnen met een non-elektrisch vehikel.), maar ook trackdays, gaande van de kleine clubcircuits tot Spa en de Nordschleife,... Ook een oldtimerrit met de madame zit erin, met deze auto kan je gewoon overal naartoe en bij uitbreiding ook overal mee toekomen, ook als je eens naar een restaurant gaat.

 

En oja, de looks... :inlove:

 

Om mijn woorden nog wat kracht bij te zetten:

 

Vanaf 20:15 ongeveer

 

 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

't Kan zijn dat ik me nog bedenk, maar doe mij maar een Singer targa 4.0L. Sound, looks, speed, art, beauty, oldschool driving, ... ook aan lagere snelheden. Alles in één pakket, en naar mijn gevoel zonder compromissen te moeten sluiten. :inlove: 

singer-porche-911-targa-photos-goodwood-

singer-porche-911-targa-photos-goodwood-

Porsche-911-Targa-Reimagined-by-Singer-2

Porsche-911-Targa-by-Singer-Vehicle-Desi

 

Als ik te lang moet wachten op dat spel, dan bestel ik een Belgian made versie bij @Simoni

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Argh, ik heb extreem veel last van dit topic... :angry:

Carrera GT (zwart/ascot)!

Ik moet snel wegklikken of ik begin andere dingen zoals McLaren F1 LM, Zonda 760RS (het wordt een 760FD want op bestelling, aldus in Porsche Brewster Green met cognac leder) of inderdaad Singer 4.0 (een pastelgroen) te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Porker:

Dewelke? -_-

Nu niet om te slijmen, maar ik denk een oranje 997 MK1. Met OZ Ultraleggera's. (Echt fan van deze velg). Ik weet dat er snellere, luidere auto's zijn. Maar zo een GT3RS... Kan het niet omschrijven. Echt mijn all time favorite.

in Brasschaat stond tijdje geleden een P1, 918 en GT3RS... Ik zou meteen in de GT3RS stappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei TomT:

   

Eerst en vooral omdat oldtimers het enige type auto's zijn waarbij ik mijn madame zonder tegenzin kan bij betrekken. Al de rest van de hedendaagse droomwagens zijn 'gestekarren'.

 

 

 

Je weet wat je te doen staat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Alexx:

Nu niet om te slijmen, maar ik denk een oranje 997 MK1. Met OZ Ultraleggera's. :D Ik weet dat er snellere, luidere auto's zijn. Maar zo een GT3RS... Kan het niet omschrijven. Echt mijn all time favorite.

in Brasschaat stond tijdje geleden een P1, 918 en GT3RS... Ik zou meteen in de GT3RS stappen.

Echt, die Mk.I 997 GT3 RS, wat een fucking apparaat. Er is zeker sneller gerief, maar er is weinig dat even damn sexy is (die looks, vooral van langs achter, daaayumn) en zo absurd visceraal rijdt.

Ik vrees wel dat je airco wil. Nee, niet gelachen, maar écht. Sorry Frank. :D 

En overweeg groen. Pakt niet (bijna nooit) op foto, maar live is dat zo'n absoluut bonkers mooie tint.......

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Alexx said:

Nu niet om te slijmen, maar ik denk een oranje 997 MK1. Met OZ Ultraleggera's. (Echt fan van deze velg). Ik weet dat er snellere, luidere auto's zijn. Maar zo een GT3RS... Kan het niet omschrijven. Echt mijn all time favorite.

in Brasschaat stond tijdje geleden een P1, 918 en GT3RS... Ik zou meteen in de GT3RS stappen.

Haha, merci! :inlove:

Ik betwijfel of er luidere auto's zijn eerlijk gezegd! -_- Leuker, mogelijk ook niet, maar ik zou onder de GT3's toch net de 3.8 RS voorrang geven (ondanks de wat mindere looks imo).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid