Ga naar inhoud

Only one.


gTa

Aanbevolen berichten

11 hours ago, Tom Bentley said:

Haha, nog wel grappig hoe mensen hier aan het mekkeren zijn over een kort intermezzo van een aantal posts over horloges op een autoforum met meer dan een miljoen posts. Kijk maar is de volgende keer ge uw EVO of uw favoriete autoboekje opendoet, hoeveel reclame er voor horloges wordt gemaakt. Bijna elk zichzelf respecterend automerk is verbonden aan een horlogemerk en de duurdere modellen hebben vaak een exemplaar op de middenconsole.

 

Moeten we het dan ook over paardensport en golf hebben hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is lastiger kiezen dan ik dacht. Ik had al snel een shortlist in mijn hoofd, namelijk: F40, 250 SWB, F12, 918 Spyder, Carrera GT, 991R en 997 Mk2 4.0. Allemaal Ferrari en Porsche dus als het erop aankomt. Maar eentje kiezen is echt heel moeilijk. Ik neig naar de 250 SWB,  omdat je die gewoon nooit van uw leven beu kan worden denk ik. 

ferrari-250-gt-swb-berlinetta-xp1110943s

Voor al de rest zullen mijn (991R, probleem ook meteen opgelost) en haar (Range Rover SDV8 Autobiography) daily wel volstaan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Jeroen_M5 said:

Het is lastiger kiezen dan ik dacht. Ik had al snel een shortlist in mijn hoofd, namelijk: F40, 250 SWB, F12, 918 Spyder, Carrera GT, 991R en 997 Mk 4.0.

Welke horloges zijn dat? Nog nooit van gehoord.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jeroen_M5:

Voor al de rest zullen mijn (991R, probleem ook meteen opgelost) en haar (Range Rover SDV8 Autobiography) daily wel volstaan. 

 

Jama

 

Da mag nie -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Porsche Carrera GT in het Fayence Yellow met mat zwarte standaard velgen.

Voor mij heeft de CGT alles wat ik een weekend speeltje zou zoeken, V10 (middenmotor), RWD, manuele 6-bak, roadster en coupe, geluid, ... :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Japy said:

Porsche Carrera GT in het Fayence Yellow met mat zwarte standaard velgen.

Voor mij heeft de CGT alles wat ik een weekend speeltje zou zoeken, V10 (middenmotor), RWD, manuele 6-bak, roadster en coupe, geluid, ... :inlove:

Jij hebt een wallpaper verdiend!

10454512466_c6f06c1423_o.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-12-2016 om 10:08 zei binnenmuisarchitekt:

wtf is dat hier allemaal?

 

Op 20-12-2016 om 11:48 zei Waky:

Man man man.. 

Terug naar jullie topic horloge-lovers! :fp:

 

Op 20-12-2016 om 15:36 zei gTa:

Bon, gastjes, 't is hoog tijd om het gebabbel over horloges elders te verhuizen. 't Is geen vijf voor twaalf: the hour is now. Den eersten die nog wat gaat ranten over horlogerie krijgt mijne lange wijzer in zijn zes uur, gesnopen? Thanks. Peace out. :D 

En we kapen een gratis forum. 

 

 

 

 

 

Ahnee wacht, tis geen bus en ook niet gratis :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid