Ga naar inhoud

Only one.


gTa

Aanbevolen berichten

Dit is een onmogelijk topic.

Je zou denken Carrera GT, maar dat is zo 'gewoon'. Dan maar de F1 LM, maar ook dat is zo gewoon... dat is wat iedereen zou zeggen. Exige zeker niet, gezien dat geen 'money-is-no-object' auto is...

Dan maar een road legal F1 auto, maar dat bestaat niet. Dus dan kom ik uit bij de Formula Ford EcoBoost, met een engine swap voor een compacte high revving V8. Of iets dat er op lijkt, waarvan ik nog niet weet dat het bestaat.

En een goeie regenjas, dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Porker:

Haha, merci! :inlove:

Ik betwijfel of er luidere auto's zijn eerlijk gezegd! -_- Leuker, mogelijk ook niet, maar ik zou onder de GT3's toch net de 3.8 RS voorrang geven (ondanks de wat mindere looks imo).

Ik heb de uwe nog niet irl gehoord he... :D 

klopt. De MK2 is ook super. En toch...De MK1 is echt al lang mijn droomkar. Geen LED-lichten, niet teveel "prullen", gewoon lekker authentiek genieten. Ik zie het al zo voor mij: De garagepoort omhoog en dat op die brede oranje kont staan kwijlen, met die heerlijke carbon spoiler... :inlove:  Pfff. Ik kom gewoon nooit meer uit die auto. Enkel om te tanken, te eten en toiletstops :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij kan wel moeilijke vragen stellen, hé !

2db84296844ed3eb6bd92bddcb17e608.jpg

't Zijn er 4, ik weet het, ik selecteer nog wel.

Maar 't is alvast die richting die ik wil uitgaan met mijn keuze.

Zeker niet groter kwa afmetingen.

Zeker niet supernieuw, d'er moet nog wat plezier in zitten, je moet zelf nog iets te doen hebben.

Veel meer pk's zijn evenmin nodig.

Wel goeie remmen, goeie ophanging.

Het luxueuze go-cart-gevoel om over smalle, leuke, bochtige, heuvelachtige weggetjes te scheuren. :inlove:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals het een echte Bompa betaamt, ... Een s63 cabrio.

 

Of een challenger hellcat. Ik blijf dat de max vinden. Beleving. Dan wel met open dak.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Alexx:

Ik heb de uwe nog niet irl gehoord he... :D 

 

LUID, maar vooral: LUID EN LEKKER, bovenal omdat het woon-werk-verkeer was (voor mezelf dan toch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eén ding staat vast: het moet een cabrio zijn. Als daily wil ik immers geen cabrio rijden en ik merk dat ik veel vaker naar mijn (oude, verre van perfecte) 500SL grijp dan dat ik m'n M5 start voor 'een ritje'. Niets zo heerlijk als na een drukke werkdag een zonovergoten cabrio-ritje maken.

Maar wat dan? Een Z8 is mijn all-time droom, maar als money echt geen object is misschien wat te 'gewoon'. Een Carrera GT dan? Mogelijks, maar dat lijkt me een lastige kar om wat mee te posen in de Knok of aan de Cote, wegens te hardcore daar voor? 

 

Ik zou nog wel eens thuis kunnen komen met een Ferrari 250 GT California. Het juiste merk, bloedmooi, oldtimer, feel, sound,... Al moet je die al op transport zetten om in Zuid-Frankrijk mee rond te rijden.

Screen-Shot-2015-04-29-at-3.18.15-PM.png

 

Toch maar een SLS AMG Roadster dan? Makkelijker inzetbaar als je eens wat verder moet, ook iets makkelijker te parkeren (zo'n paard zou ik werkelijk nergens durven parkeren). Weinig klassevol wel helaas, zeer hoog nieuw-geld gehalte. 

2012-mercedes-sls-amg-roadster-38.jpg

 

Ik ga er nog eens een nachtje over slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liefst een cabrio maar liefst iets wat nooit gaat vervelen, met prachtige looks en een absurd geluid (en een beetje praktisch wat een Zonda niet is qua grootte)

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid