Ga naar inhoud

Volvo XC60


tuscani

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei Lotuzzz:

S90, V90, XC90 hadden dat ook al :)

De S en V hebben een mooiere versie van de XC. het interieur van de XC90 is lomper en "goedkoper".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al nieuws over bestelbaarheid? (zag ergens late 2017 staan, maar dat lijkt me erg laat)

Motorisaties? (volgens carwow is instapper D4 met 190 pk...)

Kofferruimte? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

prijsberekening is mogelijk van af 22maart. uitlevering idd najaar

en idd voorlopig 2 diesels (D4 en D5) en 2 benzines (T5 en T6) en de hybride  (T8)

 

 

(stond trouwens al in de openingspost. :D )

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎8‎-‎3‎-‎2017 om 01:29 zei Jokke_vlo:

Eindelijk eens een interieur dat me aanspreekt bij Volvo. Is een merk dat me wel kan bekoren

Al ingezeten? Ik vind dat enorm droef... Heb met de S90 gereden, ik werd er helemaal ongelukkig in. Wel fantastische zetels.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tommie said:

Al ingezeten? Ik vind dat enorm droef... Heb met de S90 gereden, ik werd er helemaal ongelukkig in. Wel fantastische zetels.

D5 met zwart leder per toeval?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Phil:

Ook mee gereden, triest qua interieur idd...

Komt veel beter uit in beige volgens mij.

Probably.

Maar ook het dashboard kon me hoegenaamd niet overtuigen. Getekend door Vasily Chernovsk, de Russische staalarbeider uit 1957 lijkt wel...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Offerte-tool verkopers zou deze week opengezet worden. Maar is wsl enkel voor diplomaten-orders, want enkel voor die categorie waren er prijzen bekend.

Productie start in augustus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben eigenlijk wel serieus benieuwd naar de prijssetting. zit al een week elke dag de configurator van belgie, duitsland en zweden te controleren. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie maar eens wat een V90 kost van zodra je Inscription en Hybride aanvinkt, €76.750 (is dan nog excl. metaalkleur, navigatie, ...)

De nieuwe XC60 zal wellicht in basis ook iets duurder zijn dan het uitgaande model?

Nu, geen idee wat de korting op een hybride betreft bij Volvo, als dat een beetje in lijn ligt met hun gangbare kortingen, is dat wel een volledig ander verhaal natuurlijk.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inscription zou niet hoeven. Bleek leder, schuifdak, top of the bill audio en een paar kleinere fratskes. D3 automaat.

Modest is goed genoeg :D

 

't Is niet dat die slecht uitgerust zijn in de basis he, verre van. De optielijst zijn de zogenaamde must-haves veelal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, ik ben al content met een momentum, een andere velg en de gps.

bij de XC90 momentum heb je al standaard leder, schuifdak en andere benodigdheden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Quill:

Zie maar eens wat een V90 kost van zodra je Inscription en Hybride aanvinkt, €76.750 (is dan nog excl. metaalkleur, navigatie, ...)

De nieuwe XC60 zal wellicht in basis ook iets duurder zijn dan het uitgaande model?

 

V90 is ook een maat groter natuurlijk. de XC60 zit meer met de V60.

het kan natuurlijk want alles gaat omhoog van prijs. maar er zou best wat meer verschil mogen zijn in prijs tussen de XC90 en de XC60. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zou het sowieso al de hybride worden. Inscription hoeft zeker niet, maar tot nu toe altijd summum + xenium genomen. Zie mijn pa daarin niet snel veranderen.

Voor mij zou momentum zeker ook volstaan.

Huidige (instap) XC60 is toch ook 'maar' €4000 goedkoper dan basisversie V90.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is wel een serieus grote kloof tussen hybride en gewone motor qua prijs.

dacht dat het bij de 90 gemakkelijk 20K was.

zijn de voordelen qua fiscaliteit en verbruik en dergelijke dan nog voldoende groot, om die meerprijs te verhalen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid