tuscani 10.040 Geplaatst: 21 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2017 er stond een bij denk dat ik eerder naar een jaarwagen ga zoeken dan . die zullen vermoedelijk rond de 55K gaan. Want voor 75 a 80 heb je zoals ik schreef een XC90 of een X5 hybride. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.040 Geplaatst: 21 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2017 2 minuten geleden zei Lotuzzz: Vreselijke config was gewoon om te laten zien dat ze online stonden. bij het interieur geeft hij nog foutmeldingen en gewoon stoffen zetels, als ik een andere kleur aanvinkte. de opties zijn ook nog niet erg uitgebreid en mijn duits is niet schitterend 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.040 Geplaatst: 21 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2017 ze hebben trouwens een mooier bruin toegevoegd bij hun modellen. anders had je zwart, wit en iets geelachtig. nu kan je ook zadelbruin nemen. veel beter dan dat geelzandkleurig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
berengun 2.271 Geplaatst: 21 maart 2017 Delen Geplaatst: 21 maart 2017 niet oninteressant...58030 euro zit ik Curieus om m in t echt te zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyrano.ak 2.216 Geplaatst: 27 maart 2017 Delen Geplaatst: 27 maart 2017 Belgische configurator is online. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.342 Geplaatst: 27 maart 2017 Delen Geplaatst: 27 maart 2017 Heel die hetze over de cilinders. We zijn maar een klein percentage van de markt maar van dat klein percentage is er nog eens maar een miniem percentage dat nieuw koopt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.225 Geplaatst: 27 maart 2017 Delen Geplaatst: 27 maart 2017 Hetze 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bompa 15.522 Geplaatst: 27 maart 2017 Delen Geplaatst: 27 maart 2017 Maar die nieuwe worden wel occasie he. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.342 Geplaatst: 27 maart 2017 Delen Geplaatst: 27 maart 2017 2 uur geleden zei Bompa: Maar die nieuwe worden wel occasie he. Die oude blijven ook occasie he Ik snap je punt wel maar de occasie markt is niet wat autobouwers indachtig hebben. Vandaar dat er naar ons autoliefhebbende en 6 cilinder kopende forummers niet geluisterd wordt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Audi S8 1.621 Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Audi S8 1.621 Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.040 Geplaatst: 2 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2017 http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170802_02998889 xc90 staat er tussen dus zal de xc60 het ook wel vlaggen hebben zeker? Vraag me af of dat gaat lukken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.164 Geplaatst: 2 augustus 2017 Delen Geplaatst: 2 augustus 2017 Geef ze eens ongelijk. Al vind ik dat de kiem van het probleem zit in dat fiscaal aanmoedigen. Als je alle vormen van fiscale aan- of ontmoediging wegneemt en maar ééntje overhoudt, dan is alles meteen opgelost: op Europees vlak fors de accijnzen op fossiele brandstoffen omhoog, gecombineerd met een Europese nivellering van de eindverbruikersprijs van die brandstoffen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.571 Geplaatst: 3 augustus 2017 Delen Geplaatst: 3 augustus 2017 On 2-8-2017 at 2:08 PM, tuscani said: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170802_02998889 xc90 staat er tussen dus zal de xc60 het ook wel vlaggen hebben zeker? Vraag me af of dat gaat lukken? Ik zou een Mercedes plug in hybrid kopen, die valt gelukkig niet in die categorie! Interpreteer jij dat artikel echt zo? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.571 Geplaatst: 3 augustus 2017 Delen Geplaatst: 3 augustus 2017 On 2-8-2017 at 3:01 PM, gTa said: Geef ze eens ongelijk. Al vind ik dat de kiem van het probleem zit in dat fiscaal aanmoedigen. Als je alle vormen van fiscale aan- of ontmoediging wegneemt en maar ééntje overhoudt, dan is alles meteen opgelost: op Europees vlak fors de accijnzen op fossiele brandstoffen omhoog, gecombineerd met een Europese nivellering van de eindverbruikersprijs van die brandstoffen. 'Belastingsector' en olielobby say no. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.021 Geplaatst: 17 oktober 2017 Delen Geplaatst: 17 oktober 2017 Deze gisteren van dichtbij bekeken, wtf die achterzetels neerklappen. Wat een dodelijk projectiel Maakt veel geluid en klappen ook echt hard naar beneden, je zal maar even je kind laten zitten op de achterbank en het verkeerde knopje indrukken De pneumatische ophanging achteraan is wel nice, kan je dat instellen dat dat altijd zakt vanaf je de koffer open doet (via bv. afstandsbediening?) @DRIVER-W Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.164 Geplaatst: 17 oktober 2017 Delen Geplaatst: 17 oktober 2017 En wat een looks ook. Ziet er imo al minstens even lekker uit als een Macan. Moet wel 100k kosten in full spec T8 versie, da's toch een pak voor een wheezend 4-cilindertje. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quill 183 Geplaatst: 17 oktober 2017 Delen Geplaatst: 17 oktober 2017 Is inderdaad duur. Maar kortingen zijn best wel serieus om een nieuw model te zijn. Al maakt dat in het ganse VAA-verhaal bitter weinig uit, blijft dubbel. Vind ergens wel dat een viercilinder hier nog ietwat OK is. In zo'n XC90 of de nieuwe Range Rover daarentegen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.164 Geplaatst: 17 oktober 2017 Delen Geplaatst: 17 oktober 2017 Neen, dat is niet OK. Ook niet ietwat. Dat had een vijf-in-lijn moeten zijn, desnoods eentje van 2 liter (als 2,5 echt "ecologisch niet verkoopbaar" zou zijn, wat ik ten stelligste betwijfel). Dan hadden die motorblokken bakken karakter gehad, een eigen identiteit waarmee Volvo nog jaren mee kon uitpakken (én ze ook 6-cilinder fans over de streep mee kunnen trekken). Nu zijn dat waarlijk bijzonder zielloze motoren die (zéker in een XC90 T8) ab-so-luut de kwalitatieve en machtige feel niet geven die zo'n auto verdient. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quill 183 Geplaatst: 17 oktober 2017 Delen Geplaatst: 17 oktober 2017 Klopt uiteraard wel, maar dan nog zijn er gradaties, naar mijn mening. Een kleinere XC60 komt er beter mee weg dan zo'n mastodonten genre XC90 of Range. Hoe dan ook is het een te betreuren trend, zeker voor ons, de liefhebbers. Mijn vader boeit het allerminst, zeker met ouder te worden, zoveel is duidelijk. Al wat hem nu lijkt te motiveren is het fiscale aspect, dat en na zoveel jaren eindelijk terug eens een 'nafte' . Een 3-tal jaar geleden had hij nog een XC60 5-pitter. Na 1 jaar wisselde hij deze voor de 4-pitter (want meer aftrekbaar) en eind dit jaar wordt de T8 geleverd. Triest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.164 Geplaatst: 17 oktober 2017 Delen Geplaatst: 17 oktober 2017 Triest, yep. En ook niet. Zoals je zegt: liefhebbers betreuren dat, maar al de rest kijkt er niet naar. Integendeel: enkel fiscaliteit telt. En zelfs liefhebbers veranderen uiteindelijk ook 'snel' mee. 't Zijn maar de zeer zeldzame hardcore liefhebbers die halsstarrig zoiets blijven weigeren (en elders kopen of meer dokken of wat dan ook). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quill 183 Geplaatst: 17 oktober 2017 Delen Geplaatst: 17 oktober 2017 Anderzijds heeft hij wel het perfecte profiel om (zo) puur elektrisch (mogelijk) zijn woon-werk verkeer af te haspelen. In die optiek is het voor hem wél een vooruitgang. Hebben we een tweetal dagen effectief getest en dat lukte dus gewoon ook. Maar als je de catalogusprijzen bekijkt, daar koop je toch verdorie al serieus wat leuks mee, dat maakt het des te erger. Want hoe lang zal dat nog 'betaalbaar' blijven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DRIVER-W 1.572 Geplaatst: 17 oktober 2017 Delen Geplaatst: 17 oktober 2017 3 uur geleden zei Stancke: Deze gisteren van dichtbij bekeken, wtf die achterzetels neerklappen. Wat een dodelijk projectiel Maakt veel geluid en klappen ook echt hard naar beneden, je zal maar even je kind laten zitten op de achterbank en het verkeerde knopje indrukken De pneumatische ophanging achteraan is wel nice, kan je dat instellen dat dat altijd zakt vanaf je de koffer open doet (via bv. afstandsbediening?) @DRIVER-W Die elektrisch neerklapbare achterbank neemt nu eens niemand, wat ik ook begrijp. Je hebt een instelling dat wanneer je de auto stillegt hij op de laagste stand komt te staan om in- en uitstappen te vergemakkelijken. De auto verlaagt dan zowel voor als achteraan. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bompa 15.522 Geplaatst: 17 oktober 2017 Delen Geplaatst: 17 oktober 2017 Twee weken geleden al eentje gezien irl. Mooi. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 910 Geplaatst: 17 oktober 2017 Delen Geplaatst: 17 oktober 2017 26 minuten geleden zei DRIVER-W: Je hebt een instelling dat wanneer je de auto stillegt hij op de laagste stand komt te staan om in- en uitstappen te vergemakkelijken. De auto verlaagt dan zowel voor als achteraan. Ahja,, Dat herinner ik me nog van onze DS. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.