Ga naar inhoud

BMW G01 X3


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
On 5/4/2021 at 10:01 AM, Tommie said:

Zou wel eens in augustus in de showroom kunnen staan.

Met hoeveel niet-werkende elektronica? :ninja: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

LCI maakt niet uit he. Halfgeleiders zijn halfgeleiders, 't is niet dat de LCI er plots minder van nodig heeft.

Geen H/K, geen draadloos laden, geen Driving Assistant, geen adaptive cc, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Tommie zei:

Bwah, je kan nog perfect een héél knappe wagen samenstellen. Hangt maar af van wat je verwacht.

Klopt, maar dan moet je bij een ander merk gaan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, krikke zei:

Klopt, maar dan moet je bij een ander merk gaan kijken.

Een ander merk dat géén last heeft van halfgeleidertekorten bestaat spijtig genoeg niet.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Tommie zei:

Een ander merk dat géén last heeft van halfgeleidertekorten bestaat spijtig genoeg niet.

Nee maar dan kun je wel een knappe wagen samenstellen. Wat bmw de laatste tijd uit hun pen tovert is niet bepaald het mooiste op de markt. Ik koop in elk geval geen auto waar er opties, die ik echt wil, niet kunnen gekozen worden. Achteraf heb je dan altijd spijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, krikke zei:

Nee maar dan kun je wel een knappe wagen samenstellen. Wat bmw de laatste tijd uit hun pen tovert is niet bepaald het mooiste op de markt. Ik koop in elk geval geen auto waar er opties, die ik echt wil, niet kunnen gekozen worden. Achteraf heb je dan altijd spijt.

Da‘s een persoonlijke keuze en jouw volste recht!

De verkoopscijfers van de X3 spreken gelukkig wel een ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/5/2021 om 17:20, Tommie zei:

LCI maakt niet uit he. Halfgeleiders zijn halfgeleiders, 't is niet dat de LCI er plots minder van nodig heeft.

Geen H/K, geen draadloos laden, geen Driving Assistant, geen adaptive cc, ...

Tesla lijkt daar weer deels een mouw aan te kunnen passen. Die hun software werkt op verschillende merken van chips.

Maar het is inderdaad triestig bestellen nu 😕 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/5/2021 om 23:33, Rabbit zei:

Tesla lijkt daar weer deels een mouw aan te kunnen passen. Die hun software werkt op verschillende merken van chips.

Maar het is inderdaad triestig bestellen nu 😕 

Voor de LCI zou het geen probleem zijn omdat die hardware SP18 zou gebruiken ipv SP15, zoals in de X5 en iX3. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Alleen die achterlichten ... was er weer eentje “ Mitarbeiter des Monats “ en mocht ie eens los gaan op die achterlichten ?! 🤔

Plus, dat scherm lijkt me niet gebogen vd idrive. Direct een verouderd ding bij aankoop ? (waarmee ik niet wel impliceren dat een gebogen scherm per se een nieuwere versie hoeft te zijn sua software) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid