Ga naar inhoud

BMW G01 X3


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Phil:

De gewone X3 is voor Stanske de BMW van het moment (we zitten dan ook in den topique van de G01).

De X3 M kan dat niet zijn want die is nog niet officieel voorgesteld.

Behrijp je?

Mjah nu wel maar dat was niet duidelijk want gans deze (edit: vorige) pagina gaat over de X3M in disguise.

Anywayz, daarstraks nog even 2 stuks X3 bijeen geklikt op de confituurder. :inlove:  Heerlijke ketel. Enige bak waarvan 'k 't echt jammer vind dat ik 'm niet live gezien heb door de IAA toch te skippen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gTa:

Mjah nu wel maar dat was niet duidelijk want gans deze (edit: vorige) pagina gaat over de X3M in disguise.

Anywayz, daarstraks nog even 2 stuks X3 bijeen geklikt op de confituurder. :inlove:  Heerlijke ketel. Enige bak waarvan 'k 't echt jammer vind dat ik 'm niet live gezien heb door de IAA toch te skippen.

Ik vond hem zeer knap :inlove:

88CF9046-0C4A-4071-A2A8-239D82604374.jpeg

01C145BC-377F-4672-A3CE-1C48A5CD6BC1.jpeg

42421CA2-B7ED-4C5C-8EB7-A9073079A897.jpeg

BF5B6CD4-9429-462B-B362-D7144BBE06BF.jpeg

60884E85-1A3A-4838-BB01-56DB101FDF4A.jpeg

69CFC410-30F8-4837-BBBA-0C288D51DC3B.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die tweede carbonzwart?

I want. :shock:  Wat een kleur. :inlove: 

M40i, hoe tempting ook ... doe mij toch maar een 30d. Dan hoef ik meteen ook niet op die kotslelijke rhutenium-schijtbruine exterieurdetails te zien. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei gTa:

Is die tweede carbonzwart?

I want. :shock:  Wat een kleur. :inlove: 

M40i, hoe tempting ook ... doe mij toch maar een 30d. Dan hoef ik meteen ook niet op die kotslelijke rhutenium-schijtbruine exterieurdetails te zien. :D 

Jeps was een carbonzwarte. 

Ik vond die accenten in het echt beter meevallen dan op foto. 

M40i zou mijn emotionele keuze zijn maar 30d zou ook mijn rationele keuze zijn :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet toegeven: op die X3 valt dat rhutenium inderdaad goed mee, precies. De velgen zou 'k niet moeten, maar de niertjes zien er (zeker icm dat sportiever blauw) knap uit. :oops:   Van spiegelkappen in een andere kleur (behalve carbon, voor het ingebeelde gewichtsverlies) dan het koetswerk ben ik nooit fan geweest.

Edit: disclaimer voor laatste zin dat dit enkel geldt in modern times; in vroegere tijden waar spiegels in plastiek waren (net zoals bumpers) vond ik het wel OK uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎/‎08‎/‎2017 om 23:10 zei gTa:

Vet. :inlove:  Wat een meesterlijk mooie uitlaten op die kar.

Enige SUV die the M treatment zou mogen krijgen, imo.

Bij Benz vind ik die GLC 63 (S) AMG ook zo botergeil...

BMW M is de laatste tijd echt hun uitlaten aan het acen.

Echte pijpjes en geen sierstukken :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Phil:

De gewone X3 is voor Stanske de BMW van het moment (we zitten dan ook in den topique van de G01).

De X3 M kan dat niet zijn want die is nog niet officieel voorgesteld.

Behrijp je?

Voila

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
1 uur geleden, Davy_ zei:

Is de M40i van deze nog altijd de 6 cilinder of een vort 2litertje met 87 turbo's?

Sixpack, yep.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die mega neusgaten niet echt geslaagd, die niertjes lenen zich niet tot 'vergroting'...

Buiten dat zeer knap, qua telematics ook voor op de rest vh gamma

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, tuscani zei:

ik was hetzelfde aan het denken, want de nieuwe X1 heeft ook een serieuze scheut gekregen, als je die nu vergelijkt met de huidige X3

Nieuwe X1 is korter dan de vorige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Deze is op foto's al behoorlijk geslaagd, maar in 't echt nog zo veel impressionanter. My God dit is echt een voltreffer. Vooral met M Pack, dan. Interieur en telematics: idem.

Oogt echt niet meer als een "vrouwen-SUV" maar is de status van 'tweede auto in het gezin / in de garage' echt ontgroeid.

Eerste nieuwe BMW sinds enige tijd die er echt boenk op zit (itt nieuwe '5 en '7 b.v.).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid