Ga naar inhoud

BMW G01 X3


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Ik beaam. Damn die is knap zo. De nieren en de uitlaatjes zou ik zo laten: er is blinkend metaal te vinden in de velgen ook, dus dat past.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n oog valt eigenlijk (hard) op die voetmatten. Hoe druk kan je zo'n ding maken? :shock:  Is dat standaard? Kan je ook gewone, effen matjes krijgen? Ik heb de voetruimtes in m'n auto's graag zo clean en opgeruimd mogelijk (dus eigenlijk erger ik me zot als er dames mee rijden, want die willen altijd én hun sacoche én nog een fles water én nog een draagtas met een paar reserveschoenen én ook nog een bijkomend tasje met toiletspullen ... ALLEMAAL AAN HUN VOETEN IN DE AUTO AAAAAAAAAAAAAARGH).

:D 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Thebiemerke said:

34060AA6-EFC7-4F19-986B-7D284E26E9A5.thumb.jpeg.3658ec904dd0d5b0940c6be6008941c8.jpeg

Vind persoonlijk dat de bumpers van de nieuwe X3 (en ook X5 btw) niet zo lekker "vloeien" en de voorlichten wat "soft" zijn.

Bij de X1 vind ik dat zoveel mooier.

F48_Ataglance_stage.jpg

Zeg het niet graag, maar X1 en X2 zijn uit design-standpunt imo veruit de mooiste uit heel het X-gamma. Maar zou er geen willen owv fwd.😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter vergelijking (gaat enkel over bumpers):

M pakket op X1.

2016-BMW-X1-M-Sport-Package-front-three-

M pakket op X3.

p90263687_highres.jpg?itok=v7Ckn54f

Terwijl die eerste heerlijk simpel is, is er bij die tweede veel te veel "gepruts". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, gTa zei:

M'n oog valt eigenlijk (hard) op die voetmatten. Hoe druk kan je zo'n ding maken? :shock:  Is dat standaard? Kan je ook gewone, effen matjes krijgen? Ik heb de voetruimtes in m'n auto's graag zo clean en opgeruimd mogelijk (dus eigenlijk erger ik me zot als er dames mee rijden, want die willen altijd én hun sacoche én nog een fles water én nog een draagtas met een paar reserveschoenen én ook nog een bijkomend tasje met toiletspullen ... ALLEMAAL AAN HUN VOETEN IN DE AUTO AAAAAAAAAAAAAARGH).

:D

Mist nog led verlichting. :D

Prachtige kar wel, wordt voor ons ma ook de opvolger van een X83.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

M'n oog valt eigenlijk (hard) op die voetmatten. Hoe druk kan je zo'n ding maken? :shock:  Is dat standaard? Kan je ook gewone, effen matjes krijgen? Ik heb de voetruimtes in m'n auto's graag zo clean en opgeruimd mogelijk (dus eigenlijk erger ik me zot als er dames mee rijden, want die willen altijd én hun sacoche én nog een fles water én nog een draagtas met een paar reserveschoenen én ook nog een bijkomend tasje met toiletspullen ... ALLEMAAL AAN HUN VOETEN IN DE AUTO AAAAAAAAAAAAAARGH).

:D

Schoonouders hebben bewust rubberen matten gekozen (inclusief koffer) omdat ze regelmatig gaan wandelen enz. 

Stoffen matten zijn er wel bij 👌🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Thebiemerke zei:

Schoonouders hebben bewust rubberen matten gekozen (inclusief koffer) omdat ze regelmatig gaan wandelen enz. 

Stoffen matten zijn er wel bij 👌🏼

Heb een rubberen in de koffer liggen, de wandelschoenen doe ik uit en steek ik in de koffer. Werkt goed. En stoort me al hard genoeg, fuck dat is lelijk :lol:

Vorige week een 5 reeks vervangwagen meegekregen, ook met rubberen matten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Thebiemerke zei:

Schoonouders hebben bewust rubberen matten gekozen (inclusief koffer) omdat ze regelmatig gaan wandelen enz. 

Stoffen matten zijn er wel bij 👌🏼

Aah, dat zijn rubberen matten. Okay dan.

De gewone velours matjes zijn effen, dan? Zonder logo's en stuff? :up:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, gTa zei:

Aah, dat zijn rubberen matten. Okay dan.

De gewone velours matjes zijn effen, dan? Zonder logo's en stuff? :up:

Gelukkig wel:

G01-BMW-X3-Review-65.jpg

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Phil zei:

@gTa www.wimoptiek.be ze makker. :huh:

Maar enfin. Is het hier toegelaten iets mooi of lelijk te vinden, alstublieft? Ik vind die rubberen voetmatten verschrikkelijk lelijk, en ik ben blijkbaar niet de enige. Get over it.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, gTa said:

Maar enfin. Is het hier toegelaten iets mooi of lelijk te vinden, alstublieft? Ik vind die rubberen voetmatten verschrikkelijk lelijk, en ik ben blijkbaar niet de enige. Get over it.

Missing the point.

Again.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Phil zei:

Missing the point.

Again.

Leg het dan uit in plaats van de wijsneus uit te hangen. 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, gTa said:

Leg het dan uit in plaats van de wijsneus uit te hangen. 😛

Dat je dat had moeten kunnen zien dat het rubberen waren.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ICM zei:

Dat je dat had moeten kunnen zien dat het rubberen waren.

Nogal wiedes dat hij dat bedoelde (maar ik wou 't 'm graag eens zelf zien zeggen op een beleefde manier), maar ik vind dat absoluut niet evident "dat ik dat moet zien". Dat hij van buiten weet hoe elk matje en vijsje er uit ziet, is logisch: 't is z'n job. Niet de onze.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, gTa said:

Nogal wiedes dat hij dat bedoelde (maar ik wou 't 'm graag eens zelf zien zeggen op een beleefde manier), maar ik vind dat absoluut niet evident "dat ik dat moet zien". Dat hij van buiten weet hoe elk matje en vijsje er uit ziet, is logisch: 't is z'n job. Niet de onze.

Wanneer kom je eens bij mij thuis wiedes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ICM zei:

Wanneer kom je eens bij mij thuis wiedes?

Mag ik mijn madam zenden? Ik rijd het gras af maar zij doe de borders. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, JerryLambo zei:

Terwijl die eerste heerlijk simpel is, is er bij die tweede veel te veel "gepruts". 

Bij de eerste hebt ge een monochrome achtergrond met rustige reflectie. Bij de tweede een levendige omgeving met drukke reflectie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gTa said:

Nogal wiedes dat hij dat bedoelde (maar ik wou 't 'm graag eens zelf zien zeggen op een beleefde manier), maar ik vind dat absoluut niet evident "dat ik dat moet zien". Dat hij van buiten weet hoe elk matje en vijsje er uit ziet, is logisch: 't is z'n job. Niet de onze.

Onbeleefd. :lol: Wat is er mis met een beetje reclame voor @tuscani?

De BMW-guru die niet eens rubberen matten herkent. Man man man... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid