Ga naar inhoud

BMW G01 X3


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Damn, nice. Als je 'm weg doet over 3 jaar, contacteer je mij maar eens. :D  :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, gTa said:

Damn, nice. Als je 'm weg doet over 3 jaar, contacteer je mij maar eens. :D  :inlove: 

Geen kritiek op de tint van de ruiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Timo zei:

Geen kritiek op de tint van de ruiten?

Neen.

Ik zou het zelf niet (meer) aanvinken, maar vind het op een break of SUV met sportievere spec en donkere raamomlijsting aanvaardbaar.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, gTa said:

Neen.

Ik zou het zelf niet (meer) aanvinken, maar vind het op een break of SUV met sportievere spec en donkere raamomlijsting aanvaardbaar.
 

Dat vloekt toch redelijk hard zo.

Donkergrijs, zwarte ramen, titanium gekleurde velgen, chroom spiegels, bruin interieur. Ik denk dat full black sowieso beter was geweest maar dat mag niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, gTa zei:

Damn, nice. Als je 'm weg doet over 3 jaar, contacteer je mij maar eens. :D  :inlove: 

Zal binnen 4 jaar zijn

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Timo zei:

Geen kritiek op de tint van de ruiten?

Op de foto vind ik de tint van de ruiten ook donker maar volgens mij kan je geen gewone nemen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk geleverd
[mention=145]gTa[/mention] thx voor de input
CF0308CA-7B2F-48B4-8A7A-3EB7956B8857.jpeg.504ce67d816dd4ad039e20b9ac973daf.jpeg

Heb je meer foto’s, lijkt me een mooie config.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Tommie zei:

Akkoord. Hoewel M850i er ook niet 'neffe' is.

Nog niet irl kunnen beleven. Ben zowiezo meer fan van het geluid van een BMW zes cilinder dan een V8 (muv V8 E39 M5). 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Thebiemerke zei:

Nog niet irl kunnen beleven. Ben zowiezo meer fan van het geluid van een BMW zes cilinder dan een V8 (muv V8 E39 M5). 

En de S65? (4-liter atmo V8 uit E90ff M3, en afgeleiden)

Ik moest daar in 't begin aan wennen omdat 'ie niet zo'n klassieke "Ami" klinkende (met veel bellow, altijd) V8 is, maar twee karakters kent: het zoete/zangerige van een klassieke(re) V8, gecombineerd met iets in de richting van het hese/droge van een racy V8 (met een hint van flat plane, zelfs).

Ik ben helemaal weg van die motor :inlove:   (Ook al bulkt dat niet van 't koppel en maakt die de E90ff M3 absoluut geen bonkers snelle auto ...)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gTa zei:

En de S65? (4-liter atmo V8 uit E90ff M3, en afgeleiden)

Ik moest daar in 't begin aan wennen omdat 'ie niet zo'n klassieke "Ami" klinkende (met veel bellow, altijd) V8 is, maar twee karakters kent: het zoete/zangerige van een klassieke(re) V8, gecombineerd met iets in de richting van het hese/droge van een racy V8 (met een hint van flat plane, zelfs).

Ik ben helemaal weg van die motor :inlove:   (Ook al bulkt dat niet van 't koppel en maakt die de E90ff M3 absoluut geen bonkers snelle auto ...)

Veel leukere motor dan de F8x M3 6 cilinder alleszins!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hé, X3 staat in de catalogus nu ook vermeld met motorisatie M40d ! Wist ik niet.

Stevige cijfers, toch: 240 kW (326 pk), 680 Nm (!!!), sprintje tot 100 in 4,9, euro 6d met 169 gram (WLTP), gemiddeld verbruik van 6,5 (as opposed to 9 van de M40i).

Bonkers :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gTa zei:

Hé, X3 staat in de catalogus nu ook vermeld met motorisatie M40d ! Wist ik niet.

Stevige cijfers, toch: 240 kW (326 pk), 680 Nm (!!!), sprintje tot 100 in 4,9, euro 6d met 169 gram (WLTP), gemiddeld verbruik van 6,5 (as opposed to 9 van de M40i).

Bonkers :inlove:

The one to have.

Dikke diesels :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gTa zei:

Hé, X3 staat in de catalogus nu ook vermeld met motorisatie M40d ! Wist ik niet.

Stevige cijfers, toch: 240 kW (326 pk), 680 Nm (!!!), sprintje tot 100 in 4,9, euro 6d met 169 gram (WLTP), gemiddeld verbruik van 6,5 (as opposed to 9 van de M40i).

Bonkers :inlove:

In dit geval ga ik toch voor de M40i. Best klinkende motor die we momenteel hebben, zou ik willen.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Tommie zei:

In dit geval ga ik toch voor de M40i. Best klinkende motor die we momenteel hebben, zou ik willen.

Hoe verhoudt het rijden van een X3 zich tot een 5 reeks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, msxx zei:

Hoe verhoudt het rijden van een X3 zich tot een 5 reeks?

Niet te vergelijken. 5 Reeks is - voor mij - in alle opzichten de betere wagen, buiten in- en uitstap.

Maar qua comfort - wielbasis van de 5 en 't hoge dus harder afgeveerde aspect van de X3 - is de 5 Reeks tig keer beter. Ook isolatie staat op een hoger niveau.

In feite is 't altijd een no brainer. M'n madam daarentegen vindt mijn 5 Reeks een bompabak en wilt dat ik X3 rij, maar ze kan op haar kin kloppen. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Tommie zei:

Niet te vergelijken. 5 Reeks is - voor mij - in alle opzichten de betere wagen, buiten in- en uitstap.

Maar qua comfort - wielbasis van de 5 en 't hoge dus harder afgeveerde aspect van de X3 - is de 5 Reeks tig keer beter. Ook isolatie staat op een hoger niveau.

In feite is 't altijd een no brainer. M'n madam daarentegen vindt mijn 5 Reeks een bompabak en wilt dat ik X3 rij, maar ze kan op haar kin kloppen. :D 

Idem hier, vrouwen en SUV's :D

Maar je bevestigt alles waar ik voor vreesde...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Tommie zei:

Niet te vergelijken. 5 Reeks is - voor mij - in alle opzichten de betere wagen, buiten in- en uitstap.

Maar qua comfort - wielbasis van de 5 en 't hoge dus harder afgeveerde aspect van de X3 - is de 5 Reeks tig keer beter. Ook isolatie staat op een hoger niveau.

In feite is 't altijd een no brainer. M'n madam daarentegen vindt mijn 5 Reeks een bompabak en wilt dat ik X3 rij, maar ze kan op haar kin kloppen. :D 

Ik vind de quality look 'n feel in zo'n nieuwe X3 wel een ferm pak genaderd tov de 5. Of is dat enkel optisch bedrog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid