Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
9 uren geleden, dragonfly zei:

Daar ging het toch niet over? Messias komt hier de trompet afsteken en ik vroeg gewoon hoeveel miljarden ze al verloren hebben in die jaren.

Geen idee drakenvlieg. Maar dat doet voor mij geen afbreuk aan de schoonheid van het ondernemerschap daarachter. Op zo een korte termijn een mastodont in de auto industrie uitbouwen (met of zonder miljarden verlies), er zijn maar weinig mensen op aarde die zoiets kunnen klaarspelen. Er is ook gewoon geen manier om een bedrijf als Tesla op te richten en direct groene cijfers te draaien. Kapitaal kunnen aantrekken om die verliezen te overbruggen is deel van ‘t spel. 

Geplaatst:
Op 8/12/2018 om 12:46, Carlito zei:

Gezien hun reserveringen en "achterstand" met leveren is dat op zich niet zo slecht gezien. 

Alleen kunnen ze dat met dezelfde wagen natuurlijk geen 4 keer flikken want dan heeft hij 2.000km

“Software-update”

Geplaatst:

Hij heeft 20" aftermarket velgen en krijgt zo een 206Wh/km. Iemand met de standaard 18" velgen zegt dat ie 157Wh/km haalt en daarmee zou je dus 477km mee kunnen halen.

Geplaatst:

Zalig toch dat de Model 3 onmiddellijk wordt vergeleken met een M2 Competition, en bijvoorbeeld niet met een 330i. 

Geplaatst:
14 minuten geleden, BMWMB zei:

Zalig toch dat de Model 3 onmiddellijk wordt vergeleken met een M2 Competition, en bijvoorbeeld niet met een 330i. 

Laatst zag ik een vergelijkende test passeren van een G-klasse en een Jimny...

• Vind ik leuk 7
  • Grappig 1
Geplaatst:
16 minutes ago, BMWMB said:

Logisch, een Model X zet je toch ook naast een 911 4S Cabrio? :D

• Vind ik leuk 3
  • Grappig 4
Geplaatst:
Laatst zag ik een vergelijkende test passeren van een G-klasse en een Jimny...

Zalig toch voor de Jimny.
Geplaatst:

"Whether you like the Model 3 or not, it's forcing other manufacturers to get into times"

Geplaatst:

miljaar wat is zo'n model 3 lelijk, niet normaal

• Vind ik leuk 5
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Geplaatst:
3 hours ago, BMWMB said:

Dus omdat een youtuber deze test kiest/maakt, is dit opeens een pluspunt voor een Tesla (wordt vergeleken met ...). Ze kijken waarschijnlijk naar de prijs en wat mensen interessant vinden om te zien. Een 330i trekt geen kijkers waar ze geld mee verdienen, een M2 wel. 

Snap niet dat er elke keer zo overdreven veel aandacht gegeven moet worden omdat iemand met een Tesla rijdt. Het is elektrisch, autopilot is vernieuwend maar voor de rest boeit dit toch echt niemand iets? 

Voor de rest zou ik met alle plezier in de wereld met een Tesla rijden. Maar dat ''kijk naar mij'' moet er niet bij. 

Geplaatst:
18 hours ago, Timo said:

Snap niet dat er elke keer zo overdreven veel aandacht gegeven moet worden omdat iemand met een Tesla rijdt. Het is elektrisch, autopilot is vernieuwend maar voor de rest boeit dit toch echt niemand iets? 

Je hebt het filmpje niet gekeken. Dit was een review van een M2 en een long range Model 3.

De conclusie op 22m23s is interessant. Behalve als je een M2 niks vind.

Geplaatst:

https://www.focus-wtv.be/nieuws/ico-verwacht-3000-teslas-week-zeebrugge

Vanaf februari worden in de haven van Zeebrugge wekelijks drieduizend Tesla’s verwacht.

De auto’s worden vanuit de fabriek in San Francisco in de VS via de Zeebrugse vestiging van International Car Operators naar Europa verscheept. Vanuit de kusthaven worden de elektrische auto’s over heel Europa verdeeld. De nieuwe trafiek is goed voor ruim honderd nieuwe jobs in het afwerkingscentrum. Daar worden de Tesla’s aan een laatste controle onderworpen en van extra’s voorzien voor ze naar de autohandelaar gaan. Het bedrijf investeert 2,5 miljoen euro in de nieuwe trafiek.

Geplaatst:
4 hours ago, wooter said:

Je hebt het filmpje niet gekeken. Dit was een review van een M2 en een long range Model 3.

De conclusie op 22m23s is interessant. Behalve als je een M2 niks vind.

Ik heb het wel gekeken.

Geplaatst:

Dat jou het niks zegt, daar kan ik nog inkomen, maar er zijn wel heel wat mensen wel geïnteresseerd en een vergelijking tussen een M2 Competition en een gewone M3 is dan een beetje apart, maar ik vind het dan des te opvallender dat de gearhead vind dat de gewone Model 3 erg kort de M2C benadert. En die conclusie zou jou toch aan het denken moeten zetten.

Geplaatst:

Je moet er eerst uitgebreid mee gereden hebben om echt te kunnen oordelen. De meesten hier hebben nog nooit met een Tesla gereden, dus dan kan je niet oordelen.

Ik kijk er echt naar uit om de Model 3 te kunnen testrijden.

Geplaatst:

Ik voorzie dat binnen 5 jaar de grootste gearheads hier niks liever willen dan elektrisch rijden.

Geplaatst:

Dat is met alles zo hé, @BMWMB. Jij kan als geen ander vergelijken, want jouw (ex-)wagenpark is behoorlijk impressionant en je rijdt met de verschillende ‘concepten’ tegelijk. 

‘t Is gewoon een feit dat een EV op sommige vlakken vooruitstrevender is dan een conventionele auto, maar ik blijf bij het standpunt dat je niet alles moet vergelijken. Mensen twijfelen niet tussen een Model 3 en een M2 CS. Net zoals je niet twijfelt tussen McDo of The Jane. Ze hebben allebei bestaansrecht, maar is het ene dan in absolute termen beter dan het andere? Ik denk van niet...

Geplaatst:

Faits divers: kijk eens hoeveel Noren komen kijken naar hun toekomstige auto die ze besteld hebben omwille van fiscale voordelen:

Stel je eerder de vraag: als je iets kiest omwille van fiscale voordelen, zou je dan dat ding bestellen zonder een testrit, of er ooit in gezeten hebben? En zou je dan willen aanschuiven voor een kans om er in te zitten?

Geplaatst:
1 minute ago, J3nkins said:

it Is gewoon een feit dat een EV op sommige vlakken vooruitstrevender is dan een conventionele auto, maar ik blijf bij het standpunt dat je niet alles moet vergelijken. Mensen twijfelen niet tussen een Model 3 en een M2 CS. Net zoals je niet twijfelt tussen McDo of The Jane. Ze hebben allebei bestaansrecht, maar is het ene dan in absolute termen beter dan het andere? Ik denk van niet...

Enkele maanden terug was er op Reddit toch iemand die aan het twijfelen was tussen een M2 en Model 3, en na een testrit in beiden voor de Model 3 ging.

Blijkbaar twijfelen mensen wel? En met zo een filmpje waar iemand zegt dat de Model 3 erg kort de M2 benadert - behalve het motorgeluid - is het dus blijkbaar wel een vergelijking die leeft.

En oh, wij vervangen onze M2 door een Model 3.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid