Populair bericht yvesken 66 Geplaatst: 13 december 2018 Populair bericht Geplaatst: 13 december 2018 12 hours ago, wooter said: Ik hoop ook dat jij kiest voor dingen waar je 100% achter staat. Het is nogal dom voor dingen te kiezen waarvan je maar deels van overtuigd bent. Het verschil is dat eens jij je keuze hebt gemaakt al de rest inferieur is, en dat je dat tot vervelens toe overal herhaalt. We weten het ondertussen wel hoor. Ik kom hier nog niet zo lang, en lees vooral mee, en ik vind het erg dat ik gewoon op basis van dat al het gevoel heb dat jij een hele vervelende persoon bent. En dat lijkt me toch niet de indruk die je wil achterlaten bij mensen. 12 Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 3 uren geleden, toere zei: Ik heb een Peugeot Partner gehad, en die reed niet slecht Je wist toen nog niet beter Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 1 uur terug, yvesken zei: Het verschil is dat eens jij je keuze hebt gemaakt al de rest inferieur is, en dat je dat tot vervelens toe overal herhaalt. We weten het ondertussen wel hoor. Ik kom hier nog niet zo lang, en lees vooral mee, en ik vind het erg dat ik gewoon op basis van dat al het gevoel heb dat jij een hele vervelende persoon bent. En dat lijkt me toch niet de indruk die je wil achterlaten bij mensen. Wooter is gewoon een troll, zie je aan de hoeveelheid dt-fouten die hij in zijn schrijfsels uitbraakt. Ik heb een ernstig vermoeden dat zijn account is overgenomen door een Teslapromotende Indiër in ruil voor een beetje extra korting om zijn Excel overeind te houden. Als iedereen al eens zou beginnen met hem te negeren dan houdt dat vanzelf op. 6 1 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 2 minuten geleden, brjefs zei: Wooter is gewoon een troll, zie je aan de hoeveelheid dt-fouten die hij in zijn schrijfsels uitbraakt. Ik heb een ernstig vermoeden dat zijn account is overgenomen door een Teslapromotende Indiër in ruil voor een beetje extra korting om zijn Excel overeind te houden. Als iedereen al eens zou beginnen met hem te negeren dan houdt dat vanzelf op. Done 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 15 hours ago, BMWMB said: Ik kijk er echt naar uit om de Model 3 te kunnen testrijden. Ik eigenlijk ook. Al een paar keer met een Model S gereden, 1 keer met een Model X, en wil het verschil eens voelen. S en X zijn niks voor mij. Te groot voor mijn smaak. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 13 hours ago, wooter said: Ik rij echt niet graag met die M2. De boite is te traag en wispelturig. Op het binnenbaantje hier schakelt dat ding continu tussen 2 en 4, omdat dat wisselt tussen 2e om te accelereren uit de bocht, en dan 3 en dan 4 omdat je natuurlijk niet onnozel hard kan/mag rijden over dat dunne baantje omdat je zover niet kan zien. En dan rem je voor de bocht en eens in de bocht heeft dat ding door dat je weer vermogen nodig hebt dus gaat het terug naar 3, en dan merkt het dat er nog niet genoeg vermogen is en dan naar 2, maar dan ben je de bocht al uit en dan gaat dat terug naar 3 en dan naar 4. Dan kom je op de grote baan, wil je invoegen en zit die boite weer een kwart seconde te twijfelen wat je nu echt wil doen als je op het gas duwt... Voor de rest rammelt dat, is dat krap, en dom. Nee, ik haal 0% plezier uit de M2. Ik rij er ook veel te hard en te gevaarlijk mee. En het trekt dubieuze figuren aan die eens willen racen, of het niet kunnen hebben dat ze door een aso in een M2 worden voorbijgestoken. tl;dr Ik kan niet rijden en ben geen liefhebber van sportieve wagens. Geen probleem he, maar doen dan niet alsof het je wel interesseert. 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 De interesse is inderdaad verdwenen, maar ik wil ook niet settelen voor een eco krel met een 0-100 van +7s. Ik kan bij mij in de buurt ook niet veilig sportief rijden op de openbare weg en heb noch het geld noch de tijd noch de interesse om nog trackdays te doen. Quote
toere 16.927 Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 Je wist toen nog niet beter [emoji14] Is nog maar 6jaar geleden hoor[emoji16] 4 Quote
Germinal 464 Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 Als het maar rood is dus [emoji23] 1 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 2 uren geleden, ir_fuel zei: tl;dr Ik kan niet rijden en ben geen liefhebber van sportieve wagens. Geen probleem he, maar doen dan niet alsof het je wel interesseert. Als je dat quote moet ik alsnog de absurditeiten lezen. Ik vraag me echt af hoe je je met zo een uitspraken als autoliefhebber of autominded persoon wil voordoen. Dat is gewoon iets kopen dat verheerlijken en uzelf ergens imaginair superioriteit aanmeten, terwijl je strikt genomen als enige verdienste een zelfstandige bent die geniet van fiscale voordelen. Meer nog we kennen de befaamde excelsheets nog................... Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 17 hours ago, wooter said: Faits divers: kijk eens hoeveel Noren komen kijken naar hun toekomstige auto die ze besteld hebben omwille van fiscale voordelen: Stel je eerder de vraag: als je iets kiest omwille van fiscale voordelen, zou je dan dat ding bestellen zonder een testrit, of er ooit in gezeten hebben? En zou je dan willen aanschuiven voor een kans om er in te zitten? Dit soort uitspraken kan je toch niet geloven Quote
0231 172 Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 13 uren geleden, toere zei: Ik heb een Peugeot Partner gehad, en die reed niet slecht Mijn partner rijdt ook niet slecht. 2 2 Quote
0231 172 Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 13 uren geleden, toere zei: Ik heb een Peugeot Partner gehad, en die reed niet slecht Mijn partner rijdt ook niet slecht. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 Open the floodgates: https://electrek.co/2018/12/12/tesla-imodel-3-volume-europe-port/ Quote
Phil 12.501 Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 Misschien best ook een pact voor uitvinden. 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 14 december 2018 Geplaatst: 14 december 2018 Welke versie wordt het? De long range of de performance? Quote
Gast wooter Geplaatst: 14 december 2018 Geplaatst: 14 december 2018 performance is bij benadering 9K meer en ik zie eigenlijk het nut er niet van in... maar wel mooi Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 14 december 2018 Geplaatst: 14 december 2018 Zie jij al een prijs op de site? Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 14 december 2018 Geplaatst: 14 december 2018 Just now, wooter said: Ja. En? Hoe komt het trouwens dat de prestaties tussen de twee veel verschillen, maar de long range maar marginaal verder kan? Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 14 december 2018 Geplaatst: 14 december 2018 1 hour ago, ICM said: En? Hoe komt het trouwens dat de prestaties tussen de twee veel verschillen, maar de long range maar marginaal verder kan? Een niet-begrensde vs een begrensde 2e motor. Voor de range testen boeit dat niet want ik vermoed niet dat ze die auto's daar planken. Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 14 december 2018 Geplaatst: 14 december 2018 1 minute ago, ir_fuel said: Een niet-begrensde vs een begrensde 2e motor. Voor de range testen boeit dat niet want ik vermoed niet dat ze die auto's daar planken. Dat de ene 'Performance' heet, begrijp ik, maar waarom heet de andere 'Long range', voor die -wat is het- 15km meer? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.