Tjeu 4.022 Geplaatst: 24 december 2018 Geplaatst: 24 december 2018 Die kwaliteit is toch echt waanzin. Voor de rest blijft het wachten op een break versie. Moet toe geven dat ik het wel de mooiste Tesla vind. Zou ik het overwegen als firma slet? Wel, indien je 400km kan rijden aan 126km/h, en er een breakversie komt, ja, direct. Zou direct top of the list zijn. Quote
Gast wooter Geplaatst: 24 december 2018 Geplaatst: 24 december 2018 Ik vind die lakdefecten ook van de pot gerukt; ik ben benieuwd hoe de onze eruit zal zien. Onze Model X was wel goed in orde. Het is een Amerikaanse auto dus break zie ik niet gebeuren. Wachten op de Model Y? Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 24 december 2018 Geplaatst: 24 december 2018 Liever geen SUV. Hoe groot was de koffer nu weer van deze? Ik moet echt wel minstens 600 liter kofferruimte hebben. Heb er nu 650 onder het bagage scherm en moet toch wekelijks tot boven het scherm laden. Nu ja, dit is zelf geen 5-deurs, dus sowieso echt een no-go. Quote
Gast wooter Geplaatst: 24 december 2018 Geplaatst: 24 december 2018 Bijbetalen voor een Model S [emoji13]424l maar ik weet niet of dit inclusief de ruimte ‘onder’ de koffer is. Quote
stijn82 117 Geplaatst: 24 december 2018 Geplaatst: 24 december 2018 https://www.cnbc.com/video/2018/11/26/musk-tesla-was-near-death-during-model-3-ramp-up.html blijkbaar waren ze echt slechts weken van een faillissement verwijderd ... gelukkig is het (voorlopig) terug goedgekomen. Quote
Balleke 455 Geplaatst: 24 december 2018 Geplaatst: 24 december 2018 Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 24 december 2018 Geplaatst: 24 december 2018 tjah dat was te verwachten hé. Aantallen stegen opeens veel te snel maar als ik het 3 maanden geleden postte was het uiteraard niet waar Onvoorstelbaar dat ze zoiets afleveren bij de klant. Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 24 december 2018 Geplaatst: 24 december 2018 Gelukkig kan je nog merken kopen, zoals Mercedes, die al meer dan 100 jaar auto’s bouwen, en in deze klasse hun C-klasse, die perfect geassembleerd zijn, en vooral een interieur hebben vrij van rammels. Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 25 december 2018 Geplaatst: 25 december 2018 Gelukkig kan je nog merken kopen, zoals Mercedes, die al meer dan 100 jaar auto’s bouwen, en in deze klasse hun C-klasse, die perfect geassembleerd zijn, en vooral een interieur hebben vrij van rammels. Je plaat blijft hangen Mag ik dit ook melden aan de administrators zoals het opperhoofd van teslaminded wegens een negatieve post ?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 5 1 Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 25 december 2018 Geplaatst: 25 december 2018 9 uren geleden, BMWMB zei: Gelukkig kan je nog merken kopen, zoals Mercedes, die al meer dan 100 jaar auto’s bouwen, en in deze klasse hun C-klasse, die perfect geassembleerd zijn, en vooral een interieur hebben vrij van rammels. Je plaat blijft inderdaad serieus hangen BMWMB. Iedereen heeft hier genoeg tips gegeven, zoals met de oldtimer maar dat gaat/ging allemaal verloren En een auto afleveren met zichtbare lakschade is nog iets anders dan een rammel. De enige reden dat Tesla die auto's zo aflevert is voor hun kwartaalcijfers. Ze boeken een verkoop in wanneer de klant de wagen betaalt, alle problemen met die wagen gaan ze nadien uiteraard oplossen maar ondertussen is er alweer een wagen verkocht en kan Elon voor Q4 groeicijfers voorleggen Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 25 december 2018 Geplaatst: 25 december 2018 2 uren geleden, Brunault zei: Je plaat blijft hangen Mag ik dit ook melden aan de administrators zoals het opperhoofd van teslaminded wegens een negatieve post ? We hebben liever dat je het woord opperhoofd niet meer gebruikt Quote
0231 172 Geplaatst: 25 december 2018 Geplaatst: 25 december 2018 2 uren geleden, Brunault zei: Je plaat blijft hangen Mag ik dit ook melden aan de administrators zoals het opperhoofd van teslaminded wegens een negatieve post ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Nee , maar je mag em wel verwelkomen als stommen aap. Quote
Logic 538 Geplaatst: 25 december 2018 Geplaatst: 25 december 2018 Bouwkwaliteit (heb geen goesting om de individuele foto's te posten): https://imgur.com/a/nrMWkgf Quote
Gast wooter Geplaatst: 26 december 2018 Geplaatst: 26 december 2018 9 hours ago, Logic said: Bouwkwaliteit (heb geen goesting om de individuele foto's te posten): https://imgur.com/a/nrMWkgf Helemaal waar, maar ik heb zo eens een auto terug gekregen van de dealer met wat paint corrections, en dat was vele erger Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 26 december 2018 Geplaatst: 26 december 2018 Amai, dat moest ik niet hebben. Is dat alleen owv de druk om die model 3 te gaan leveren dat ze wat nonchalanter (mogen) zijn of is dat bij de model S ook zo? Quote
stijn82 117 Geplaatst: 26 december 2018 Geplaatst: 26 december 2018 Misschien zou tesla beter complete aandrijflijnen en software leveren aan merken die wel een goeie autofabriek hebben... Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 26 december 2018 Geplaatst: 26 december 2018 Je plaat blijft hangen Mag ik dit ook melden aan de administrators zoals het opperhoofd van teslaminded wegens een negatieve post ? Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkIk vind zo’n fouten toch eerder aanvaardbaar van een merk dat pas bestaat, en moet groeien om de vraag te volgen en gas moet geven om te overleven, dan van een bedrijf dat al meer dan 100 jaar bestaat, en ieder jaar monsterwinsten boekt. Als je een Model 3 hebt gereserveerd, en je dus weet dat je 1 van de eersten bent, dan weet je dat er kinderziektes en slechte afwerking kunnen zijn. Heel zeker zal de kwaliteit verbeteren. Quote
Gast wooter Geplaatst: 26 december 2018 Geplaatst: 26 december 2018 47 minutes ago, Jules_W said: Amai, dat moest ik niet hebben. Is dat alleen owv de druk om die model 3 te gaan leveren dat ze wat nonchalanter (mogen) zijn of is dat bij de model S ook zo? Mijn Model X had die dingen toch niet. Quote
Gast wooter Geplaatst: 26 december 2018 Geplaatst: 26 december 2018 17 minutes ago, stijn82 said: Misschien zou tesla beter complete aandrijflijnen en software leveren aan merken die wel een goeie autofabriek hebben... Dat is zoals diegene die opperden dat Apple in de jaren '90 hun MacOS moesten verkopen zodat anderen met meer ervaring goedkopere Macs konden maken... Laat maar zitten; er is meer aan Tesla dan enkel de aandrijflijn en software. Tesla batterijen en elektromotor hebben overigens al in de Mercedes B klasse en in Toyota Rav4 gezeten, en beide auto's hadden hun reden waarom ze niet succesvol zijn geweest. Bij de Mercedes B-Klasse vond ik de afwerking en rijstijl erg knap, maar dat ding kon je maximum op 7kW laden dus na 140km te rijden moest je 5 uur laden om de batterij terug vol te krijgen als je al een goeie aansluiting had. Had je enkel een stopcontact, zat je vast aan 12 uur laden. Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 26 december 2018 Geplaatst: 26 december 2018 26 minutes ago, wooter said: Dat is zoals diegene die opperden dat Apple in de jaren '90 hun MacOS moesten verkopen zodat anderen met meer ervaring goedkopere Macs konden maken... Wel een slecht voorbeeld gezien Apple toen op de rand van het faillissement stond. Quote
Gast wooter Geplaatst: 26 december 2018 Geplaatst: 26 december 2018 2 minutes ago, ICM said: Wel een slecht voorbeeld gezien Apple toen op de rand van het faillissement stond. Volgens sommigen is dat met Tesla ook het geval. Quote
stijn82 117 Geplaatst: 26 december 2018 Geplaatst: 26 december 2018 1 minute ago, wooter said: Volgens sommigen is dat met Tesla ook het geval. ze waren enkele weken verwijderd van het faillissement, dixit Elon Musk. Quote
stijn82 117 Geplaatst: 26 december 2018 Geplaatst: 26 december 2018 32 minutes ago, wooter said: Dat is zoals diegene die opperden dat Apple in de jaren '90 hun MacOS moesten verkopen zodat anderen met meer ervaring goedkopere Macs konden maken... Laat maar zitten; er is meer aan Tesla dan enkel de aandrijflijn en software. Tesla batterijen en elektromotor hebben overigens al in de Mercedes B klasse en in Toyota Rav4 gezeten, en beide auto's hadden hun reden waarom ze niet succesvol zijn geweest. Bij de Mercedes B-Klasse vond ik de afwerking en rijstijl erg knap, maar dat ding kon je maximum op 7kW laden dus na 140km te rijden moest je 5 uur laden om de batterij terug vol te krijgen als je al een goeie aansluiting had. Had je enkel een stopcontact, zat je vast aan 12 uur laden. hoe kan het dat een wagen vol met tesla technologie slechts op 7kw kan laden? Quote
Logic 538 Geplaatst: 26 december 2018 Geplaatst: 26 december 2018 (aangepast) 41 minuten geleden, BMWMB zei: Als je een Model 3 hebt gereserveerd, en je dus weet dat je 1 van de eersten bent, dan weet je dat er kinderziektes en slechte afwerking kunnen zijn. Heel zeker zal de kwaliteit verbeteren. Daar twijfel ik ook niet aan, niet op z'n minst omdat het niveau van Quality Control ook wel erg laag ligt momenteel (Idem met de Model S indertijd). De vraag is wanneer dat omslagpunt gaat komen... Ik spreek voor mezelf, maar ik kan niet tekenen zonder het vertrouwen dat ze aan Citroën Berlingo bouwkwaliteit kunnen tippen en momenteel is dat toch teveel een gok. 26 december 2018 aangepast door Logic Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 26 december 2018 Geplaatst: 26 december 2018 41 minutes ago, BMWMB said: Ik vind zo’n fouten toch eerder aanvaardbaar van een merk dat pas bestaat, en moet groeien om de vraag te volgen en gas moet geven om te overleven, dan van een bedrijf dat al meer dan 100 jaar bestaat, en ieder jaar monsterwinsten boekt. Uiteindelijk doet dat er geen hol toe. Als je 70K neertelt voor een massaproduct (hoe moet ik anders iets noemen waar er 5000 per week van gebouwd worden?) moet dat in orde zijn, of ik voel me bekocht. Ja dat is veel erger dan voor 100K een nieuwe TVR kopen waar je allerhande kinderziektes mee gaat voorhebben. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.