Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Cru gezegd is die daar gerust in. De verkoop is uitgevoerd dus een streepje extra voor Q1.

3 maanden geleden werd er al gewaarschuwd voor de kwaliteitscontrole van de Model 3 maar het was #FakeNews. Welja blijkbaar toch geen zo'n fake news.

Er zit al niets in en ze kunnen het nog niet deftig produceren.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, dragonfly zei:

Cru gezegd is die daar gerust in. De verkoop is uitgevoerd dus een streepje extra voor Q1.

Ja natuurlijk. In gevecht met de autoindustrie, shorters, paar bijna failliet momenten, een zotte production hell in een tentenkamp, alles in een rush...

Komt de auto bij Belgische eigenaar/fan, "ze-eeg, er zitten 2 deukjes in het koetswerk Elon".

Dan hebt ge toch iets gemist...

aangepast door Logic
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Logic zei:

Ja natuurlijk. In gevecht met de autoindustrie, shorters, paar bijna failliet momenten, een zotte production hell in een tentenkamp, alles in een rush...

Komt de auto bij Belgische eigenaar/fan, "ze-eeg, er zitten 2 deukjes in het koetswerk Elon".

Dan hebt ge toch iets gemist...

Gemist of niet, als eindklant moet je auto van 70k in orde zijn, wat er ook aan de hand is daar in de US.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, dragonfly zei:

Nuja dan moeten ze maar niet zeggen dat je hem na 3 dagen mag teruggeven 😄 

Haha, wie weet heeft 'ie echt een 2e hands gekregen... We zullen 'em aan deze brave Belg geven anders. :) 

13 minuten geleden, PJH zei:

Gemist of niet, als eindklant moet je auto van 70k in orde zijn, wat er ook aan de hand is daar in de US.

Aan de streep is dat hetgeen wat telt, helemaal mee akkoord hoor. Maar weet waaraan je begint, doe research, lees een forumpje, whatever, dan komt 't niet als een verrassing aan. Ik weet dat ik weinig tolerantie heb in dat soort zaken, dat ik niet wil staan aanschuiven met de grote meute aan servicecentra die zich nu gaan verslikken, dat ik geen 2 maanden wil wachten op onderdelen. Allemaal gezegd en geschreven, je neemt dat risico bij Tesla. 'k Vind dat jammer, het product is goed, maar mijn vertrouwen erg laag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem vanmorgen bij wooter op inrit zien staan waar voorheen de m2 stond.

Persoonlijk vind ik het een lelijk hok. Beetje te warm gewassen S. De zoveelste grijze (letterlijk ook) muis in t straatbeeld. [emoji4]

Zolang de eigenaar maar content is natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 jaar geleden hebben 500.000 mensen 1.000 dollar/euro betaald om pre-order te doen. De eerste zijn in België ondertussen geleverd.

Maar als je nu één zou bestellen heb je deze eind maart 2019. Wat was dan precies het voordeel?

Bewijst toch dat er veel mensen hun pre-order geannuleerd hebben want aan 5.000 auto's/week duurt het 1,8 jaar om de backorders weg te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die pre orders waren vooral voor de goedkopere versies, die er nog steeds niet zijn. tesla maakt hier zelf ook geen prioriteit van, eerst zo duur mogelijke versies verkopen, dan pas de goedkopere in de markt zetten. musk heeft de kantjes er zwaar afgereden om niet failliet te gaan, maar langs de andere kant, de mensen die 1000$ voorschoten zullen er ook wel niet van dood gegaan zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, stijn82 said:

die pre orders waren vooral voor de goedkopere versies, die er nog steeds niet zijn. tesla maakt hier zelf ook geen prioriteit van, eerst zo duur mogelijke versies verkopen, dan pas de goedkopere in de markt zetten. musk heeft de kantjes er zwaar afgereden om niet failliet te gaan, maar langs de andere kant, de mensen die 1000$ voorschoten zullen er ook wel niet van dood gegaan zijn. 

Hun sociaal leven is mogelijks wel een beetje dood gegaan.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, stijn82 zei:

die pre orders waren vooral voor de goedkopere versies, die er nog steeds niet zijn. tesla maakt hier zelf ook geen prioriteit van, eerst zo duur mogelijke versies verkopen, dan pas de goedkopere in de markt zetten. musk heeft de kantjes er zwaar afgereden om niet failliet te gaan, maar langs de andere kant, de mensen die 1000$ voorschoten zullen er ook wel niet van dood gegaan zijn. 

Eigenlijk is dat wel grappig. Je laat massas volk een preorder doen, dus zij zijn uw eerste klanten, voor een auto die ze als laatste gaan krijgen want muskosaurus wil eerst de dure leveren :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op de E34 een accident gezien tussen een truck die allemaal
Model 3’s aan t vervoeren was... de achterste model 3’s waren serieus gehavend, iemand gaat niet blij zijn [emoji33]

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Germinal zei:

Vandaag op de E34 een accident gezien tussen een truck die allemaal
Model 3’s aan t vervoeren was...

...en iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Thebiemerke zei:

Pas binnen 6 maand voor Europese markt :) 

Dat is even lang als je op veel brandstof modellen op dit moment moet wachten 🙄.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On Thursday afternoon, Tesla announced that it's finally ready to start selling the cheapest versions of its Model 3 electric vehicle. For $35,000—before any federal or local tax incentives—you can now order a rear-wheel drive Model 3 Standard Range. This car gets black paint and the as-yet unseen standard interior, which means manual (not power assisted) seat and steering adjustment, cloth trim, and a stripped-down audio system. Tesla says the cheapest Model 3 will have 220 miles of range, will hit 60mph (96km/h) in 5.6 seconds before topping out at 130mph (209km/h).

The company is also now offering a $37,000 Model 3 Standard Range Plus. This upgrades the performance slightly—now it's got 240 miles (386km) of range, shaves 0.3 seconds off the 0-60 time, and adds 10mph (16km/h) in top speed. And you get a "Partial Premium" interior, which restores the power seats, vegan synthetic leather, and a better audio system, among other features.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Surprisingly, Tesla has restored the "Full Self Driving" option to its cars. However, $5,000 (or $7,000 after delivery) does not buy a level 4 autonomous vehicle. Instead, FSD is now defined as the Navigate on Autopilot, Autopark, and Summon functions, some of which have been available until now as part of the "Enhanced Autopilot." (Summon appears to have been enhanced according to the description.) Tesla's website also says that the ability to "recognize and respond to traffic lights and stop signs" is coming later this year, as well as "automatic driving on city streets."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid