Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Op het autosalon en de eerste die ik en België in het verkeer zag vond ik 'm wel tof, maar nu op een weekje US ze zo vaak gezien dat het redelijk snel underwhelming werd. Zeker indien basiswielen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het autosalon en de eerste die ik en België in het verkeer zag vond ik 'm wel tof, maar nu op een weekje US ze zo vaak gezien dat het redelijk snel underwhelming werd. Zeker indien basiswielen.
Is dan ook de A4 van Tesla.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/24/2019 at 12:03 AM, vince522 said:

@zwoemba en ik stonden onlangs bij een Mercedes van +200k die min of meer hetzelfde probleem heeft, daar ga je toch iets harder van fronsen.

Welke? Fak man, geen auto mag dat toch hebben ... 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3.630 wagens op 1 maand na 3 jaar wachten is een dikke tegenvaller. Ze gingen er toch 10.000/week van de band rollen :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh, 3630 exemplaren werden er vorige maand enkel in Europa ingeschreven, wat niets te maken heeft met het aantal exemplaren dat van de band rolt. Als ik vandaag een Model 3 bestel, dan wordt deze in mei geleverd. Enkel de 'goedkope' is nog niet beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, BMWMB said:

Eh, 3630 exemplaren werden er vorige maand enkel in Europa ingeschreven, wat niets te maken heeft met het aantal exemplaren dat van de band rolt. Als ik vandaag een Model 3 bestel, dan wordt deze in mei geleverd. Enkel de 'goedkope' is nog niet beschikbaar.

Levering binnen de week of 2 zelfs, tis niet dat de optielijst zo uitgebreid is, dus met de boot komen er maandelijks gewoon een pak toe die nog niet voor iemand bestemd zijn.. als je sjans hebt dat uw kleur en velgen erbij zitten kan je hem op ZEER korte tijd hebben (veel meer kan je daar toch niet aan speccen.. 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marvin zei:

Het gaat enkel over de berlines, weliswaar. En dat is voor de 3-serie 26% van de totale verkoop en de C-klasse 33%.

Tesla gaat dit jaar 500.000 auto's verkopen, wat 1/5 is van BMW. Met slechts 3 modellen (3, S en X), tov veel meer modellen bij BMW (1, 2 coupé, 2 cabrio, 2 monovolomer, 3 berline, 3 touring, 4 coupé, 4 grancoupé, 4 cabrio, Z4, X1, X2, X3, X4, X5, X6, X7, 5 berline, 5 touring, 6GT, 7, 8 coupé, 8 cabrio, i3, i8, en ik vergeet er nog wel wat), vind ik dat van Tesla, een merk dat 10 jaar geleden nog niet bestond, een topprestatie. 

Lexus bijvoorbeeld, een merk dat al 30 jaar bestaat, ook meerdere modellen heeft, en zwaar heeft ingezet op hybride, verkoopt slechts 300.000 auto's per jaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat trek ik zeker niet in twijfel. Het is een heel knappe prestatie en dat er groeipijnen mee gemoeid zijn, dat is normaal. 

Toch één iets rechtzetten: ze gaan er 400.000 produceren, geen 500.000. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, J3nkins said:

Dat ze vooral ook een Avant/Estate/Touring moeten maken, is wat ik uit dat tabelletje haal.

Voor Europa.

De rest van de wereld ligt daar niet van wakker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, ir_fuel zei:

22 exemplaren :lol: 

We hebben hier dus een zeldzaam apparaat op de oprit

Die gaat dus een hoop geld gaan als je hem in ere houdt!

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, J3nkins said:

Die gaat dus een hoop geld gaan als je hem in ere houdt!

Volgens @Tjeu zijn theorie binnen pakweg 35 jaar.

Ik weet niet of ik hier dan nog rondloop :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marvin zei:

Dat trek ik zeker niet in twijfel. Het is een heel knappe prestatie en dat er groeipijnen mee gemoeid zijn, dat is normaal. 

Toch één iets rechtzetten: ze gaan er 400.000 produceren, geen 500.000. 

 

Inderdaad, omdat de fabriek in China nog niet operationeel is. Tegen de 2de helft van dit jaar zullen ze aan een productie capaciteit zitten van 500.000 auto's per jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BMWMB zei:

Inderdaad, omdat de fabriek in China nog niet operationeel is. Tegen de 2de helft van dit jaar zullen ze aan een productie capaciteit zitten van 500.000 auto's per jaar.

En aan wie gaan ze die verkopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, dragonfly zei:

En aan wie gaan ze die verkopen?

Genoeg meeuwen aan de kust.

Afbeeldingsresultaat voor mine mine mine gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid