Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Met zo’n kilometrage kunde met de besparingen op brandstof al wel eens herstellingske betalen. Aandrijflijn is 192000 km dus da ga het grote verschil ni maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, stijn82 zei:

Met zo’n kilometrage kunde met de besparingen op brandstof al wel eens herstellingske betalen. Aandrijflijn is 192000 km dus da ga het grote verschil ni maken.

Want elekrriciteit is gratis!?

De meerkost van de auto moet ook terugverdiend worden 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, stijn82 zei:

Met zo’n kilometrage kunde met de besparingen op brandstof al wel eens herstellingske betalen. Aandrijflijn is 192000 km dus da ga het grote verschil ni maken.

 

3 uren geleden, msxx zei:

Want elekrriciteit is gratis!?

Inderdaad, elke nacht 500km stroom laden zal niet veel goedkoper zijn.

Als particulier zou ik me daar niet aan wagen msxx, te vroeg 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met zoveel kilometers kan je veel beter een zuinige diesel kopen!

Ook is het interieur van de BMW 3 veel knapper dan dat van de Tesla model 3.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, BMWMB zei:

 

Ook is het interieur van de BMW 3 veel knapper dan dat van de Tesla model 3.

Zelfs het interieur van een Japanner uit de jaren 80 is knapper dat dat van Tesla.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, dragonfly zei:

 

Inderdaad, elke nacht 500km stroom laden zal niet veel goedkoper zijn.

Als particulier zou ik me daar niet aan wagen msxx, te vroeg 😉 

Dat is duidelijk ja :) 

Ben met al die trajectcontroles de dagelijkse ritjes wat beu aan het worden en aan het bekijken of ik nog wel plezier moet halen uit een daily.
Zeker nu met een alternatief ernaast voor de weekends/leuke ritjes.

Anderzijds, zie ik mezelf ook niet in een Dacia stappen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de fun is er stilaan wel uit in deze politiestaat. Als voor het verkeer toch want boeven doen wat ze willen :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Past ook een maxi-cosy en kinderstoel in plus een plaats in het midden, denk dat ik een zwarte met urinoir-interieur ga bestellen :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat past vermoedelijk ook in een Passat of zelfs in een BMW 2AT zenne.

Met andere woorden, je ballen liggen op de grond meneer 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, dragonfly zei:

Dat past vermoedelijk ook in een Passat of zelfs in een BMW 2AT zenne.

Met andere woorden, je ballen liggen op de grond meneer 😄 

Zelfs in mijn Golf :) , ik lieg wel niet als ik zeg dat de model 3 me wel aanspreekt voor in de toekomst :oops:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er vandaag mee gereden.. met de performance versie..
als je twijfelt tussen een Passat of deze.. lang twijfelen zou ik niet moeten doen.. [emoji23]

Zit beter in elkaar dan een model S, stuk agieler, leuk stuurtje.. k vind hem er ook wel een stuk beter uitzien dan een S..

Ja leuke auto voor in België.. 0-100 sneller dan 99.9% wat rondrijdt en dat voor amper 70k.. wat 50k minder is dan ik voor mij S heb betaald.. looks like a steal.

Denk dat een goed uitgeruste BMW 320i ongeveer evenveel kost ? Buiten een misschien mooier interieur zou ik geen reden zien zoiets nog te kopen.

De enige ICE wagens die nog zin hebben zijn supercars of ja zoiets als een 911 of kleine wagentjes die substantieel goedkoper zijn in aanschaf.

De model 3 was in Nederlands afgelopen maand blijkbaar de best verkochte auto.. hoop alleen dat het geen golfje wordt [emoji849]

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Germinal zei:

Heb er vandaag mee gereden.. met de performance versie..
als je twijfelt tussen een Passat of deze.. lang twijfelen zou ik niet moeten doen.. emoji23.png

Zit beter in elkaar dan een model S, stuk agieler, leuk stuurtje.. k vind hem er ook wel een stuk beter uitzien dan een S..

Ja leuke auto voor in België.. 0-100 sneller dan 99.9% wat rondrijdt en dat voor amper 70k.. wat 50k minder is dan ik voor mij S heb betaald.. looks like a steal.

Denk dat een goed uitgeruste BMW 320i ongeveer evenveel kost ? Buiten een misschien mooier interieur zou ik geen reden zien zoiets nog te kopen.

De enige ICE wagens die nog zin hebben zijn supercars of ja zoiets als een 911 of kleine wagentjes die substantieel goedkoper zijn in aanschaf.

De model 3 was in Nederlands afgelopen maand blijkbaar de best verkochte auto.. hoop alleen dat het geen golfje wordt emoji849.png

Een Passat heb je voor de helft, dus dat is inderdaad geen concurrent.

Je kan hem dan beter vergelijken met een goed uitgeruste 330D, want die kosten basisprijs 55k (vorig model toch). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Germinal said:

Buiten een misschien mooier interieur zou ik geen reden zien zoiets nog te kopen.

Detail!

Als ik een 992 naast een Tesla 3 in m'n garage zet, wat gebeurt er dan, denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minutes ago, ICM said:

Detail!

Als ik een 992 naast een Tesla 3 in m'n garage zet, wat gebeurt er dan, denk je?

Ze maken samen een kind en daar komt de neus van de Panamera uit. 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Detail!
Als ik een 992 naast een Tesla 3 in m'n garage zet, wat gebeurt er dan, denk je?
Kunnen we een extra tip krijgen? Is het formaat van de garage van belang?
Heb jij PV op de garage/het huis?
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ICM zei:

Detail!

Als ik een 992 naast een Tesla 3 in m'n garage zet, wat gebeurt er dan, denk je?

Dan blijft de Tesla over voor mevrouw icm. 

Valt te zien wat je verwacht van een auto, tegenwoordig zou ik 80% van de tijd liever met een Tesla rijden ipv met een 911. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, Krikkie said:

Dan blijft de Tesla over voor mevrouw icm. 

Valt te zien wat je verwacht van een auto, tegenwoordig zou ik 80% van de tijd liever met een Tesla rijden ipv met een 911. 

Misschien.

Ik verwacht dat ik er kan op af stappen zonder m'n ogen dicht te hoeven houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien.
Ik verwacht dat ik er kan op af stappen zonder m'n ogen dicht te hoeven houden.
Steek die techniek en range in een ander jasje en de baas mag mij direct eentje geven als bedrijfswagen. En dat mag zelf gerust een versie zijn met wat minder vermogen. Een '320D' versie IPV een M3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Tjeu said:
40 minutes ago, ICM said:
Misschien.
Ik verwacht dat ik er kan op af stappen zonder m'n ogen dicht te hoeven houden.

Steek die techniek en range in een ander jasje en de baas mag mij direct eentje geven als bedrijfswagen. En dat mag zelf gerust een versie zijn met wat minder vermogen. Een '320D' versie IPV een M3.

zie vet

absoluut

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, msxx said:

 

Ben met al die trajectcontroles de dagelijkse ritjes wat beu aan het worden en aan het bekijken of ik nog wel plezier moet halen uit een daily.

Is de reden dat ik er ook graag 1 zou hebben.
En dan valt dat hier in Wallonië nog mee. Maar als ik in VL moet rondrijden, dan zit ik tegenwoordig echt mijn kas zo op te vreten dat ik echt uitkijk naar AP.

Dus eigenlijk hoeft electrisch nog niet voor mij, zolang het maar alleen kan rijden.
Aan de andere kant staat mijn auto nu ook de hele dag aan de zaak te laden...

Voor mij zou volgende ideaal zijn:

Tesla voor mij en Cooper S of JCW cabrio voor madam.
En dan pak ik die Mini in het weekend af. :D 

Alleen vrees ik dat zo'n model 3 klein gaat uitvallen. Hoe is de verhouding eigenlijk met een 3 serie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid