Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

En aan wie gaan ze die verkopen?


Aan niemand ze gaan die gewoon bouwen om ergens op een parking te stockeren [emoji849].


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, iceblue zei:

Aan niemand ze gaan die gewoon bouwen om ergens op een parking te stockeren emoji849.png.

 

Tesda (eddem eddem? hahah :D )  eigenlijk moete da gewoon zien als ne Tesla Powerwall met z'n eigen transportsysteem errond. Toch goed gezien om meteen het vervoermiddel voor diene reusachtige powerbank te incorpereren? :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, iceblue zei:

Aan niemand ze gaan die gewoon bouwen om ergens op een parking te stockeren emoji849.png.

 

Dat is wat ze nu doen ja om de beurzen gelukkig te houden maar ze kunnen er moeilijk nog eens 400.000 bijzetten 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En aan wie gaan ze die verkopen?

Aan mensen die niet begrijpen waarom andere merken zoals bijvoorbeeld BMW achter blijven met elektrische auto’s. En neem maar aan van mij, dat zijn er veel meer dan jij denkt, en dat zal enkel maar stijgen.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, BMWMB zei:

Aan mensen die niet begrijpen waarom andere merken zoals bijvoorbeeld BMW achter blijven met elektrische auto’s. En neem maar aan van mij, dat zijn er veel meer dan jij denkt, en dat zal enkel maar stijgen.

Gaat in de US nooit gebeuren als dat 35k model er niet snel komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

En we hebben het over wereldwijde verkoop.
Welke positie heeft Tesla in de top van de best verkopende EV merken (= zowat allemaal nieuwe merken)?
En hoeveel procent marktaandeel?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen hem niet aanslepen en als ze morgen de prijs met 10k verlagen staat iedereen op zijne kop want ojee nu heb ik veel te veel betaald en ojee daar gaat mijn restwaarde

aangepast door stijn82
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, stijn82 zei:

ik zie parallellen.

 

Ik vind nu net dat die gast géén lellen heeft, eigenlijk. Checkt da!

Link naar reactie
Delen op andere sites

een aanraakscherm en geen fysieke knoppen, daar wordt bij de model 3 ook over geklaagd :) 

aangepast door stijn82
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog eens eentje zien rijden, mensenlief wat een lelijke auto is dat zeg. Compleet uit proportie, koud, kil, saai,...

Hiermee vergeleken is de Model X een schoonheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Model 3 is een gedrocht, vind ik ook. Vooral binnenin. Een Oost-Pools treinstation in 1937 was gezelliger dat dat. W T b F zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

Model 3 is een gedrocht, vind ik ook. Vooral binnenin. Een Oost-Pools treinstation in 1937 was gezelliger dat dat. W T b F zeg.

Lublin train station 1940 (Oost Polen):

https://audiovis.nac.gov.pl/obraz/11738/e125d41743560ea4c06be417683dbdd0/

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het juist zalig zo clean binnenin met dat lage dashboard, glazen dak. Lijkt me zeer fijn om te genieten van de omgeving waarin gereden wordt.  Ook lees ik alleen maar positieve reviews. Ik hoop er binnenkort eens kunnen in te zitten en mee te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haters gonna hate. Of het nu is door de 'beperkte' actieradius, de hoge aanschafprijs, het uiterlijk, het water in de koffer, de bouwkwaliteit, de levertijd, het dashboard, de fratsen van musk, en dan vergeet ik nog een aantal dingen...

maar ben je in voor een EV, dan zou deze toch bovenaan je lijst moeten staan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb er vorige week ene gezien in tilburg, kon hem effe tegoei bekijken van dichtbij, donkergrijs exterieur en beige interieur, zag er best sjiek uit. Uwe S al verkocht? ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb er vorige week ene gezien in tilburg, kon hem effe tegoei bekijken van dichtbij, donkergrijs exterieur en beige interieur, zag er best sjiek uit. Uwe S al verkocht? [emoji6] 


Neen.. sinds die -25k “diefstal” niet echt een optie meer...

Zal de S zijn/blijven om km’s mee te malen en een GTS 991.2 of 992 voor de fun
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Germinal zei:

 


Neen.. sinds die -25k “diefstal” niet echt een optie meer...

Zal de S zijn/blijven om km’s mee te malen en een GTS 991.2 of 992 voor de fun

 

Lijkt me toch geen straf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid