ir_fuel 52.073 Geplaatst: 22 december 2017 Delen Geplaatst: 22 december 2017 On 15/12/2017 at 7:39 PM, gTa said: Ik vind dat nog altijd niet erg, ik vind het gewoon jammer dat het onderscheid verdwijnt tussen de motorisaties, of nog meer: dat je nu met de krachtiger versies echt gatlelijke uitlaten krijgt (die trapezoïde ondingen). Eigenlijk is dubbel rond links erg 'klassiek' en zeer typisch BMW. Nu is dat er zelfs al niet meer (bij de '5). Van mij mochten de 518d en de 520d gerust een mooie uitlaat hebben, zolang er maar een onderscheid bleef met krachtiger motorisaties. Wat een geneuzel in de marge allemaal De Mx40i heeft 1 dikke pijp links en rechts, de M's 2 kleinere pijpen links en rechts, al de rest is irrelevant Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ugeken 9.559 Geplaatst: 31 december 2017 Delen Geplaatst: 31 december 2017 En hoppa Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 1 januari 2018 Delen Geplaatst: 1 januari 2018 8 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.073 Geplaatst: 1 januari 2018 Delen Geplaatst: 1 januari 2018 Het enige wat ik hoor is een hoop energie die verloren gaat door de omzetting van benzine in geluid #dinosaurus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CHARLE5 251 Geplaatst: 1 januari 2018 Delen Geplaatst: 1 januari 2018 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
korneeldebruyn_OUD 417 Geplaatst: 1 januari 2018 Delen Geplaatst: 1 januari 2018 Sharkwerks [emoji7] Moest ik een GT3 hebben, ‘t zou er direct onder komen. Best klinkende uitlaten voor de Porsche GT3 imo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 1 januari 2018 Delen Geplaatst: 1 januari 2018 Nee er was imo nog een betere..... einddempers gemaakt in Wilrijk, in titanium , Europipe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
thiva 124 Geplaatst: 1 januari 2018 Delen Geplaatst: 1 januari 2018 Op 22 december 2017 om 08:04, PJH zei: vet Altijd allesbehalve mooi gevonden op een Exige 4-cilinder. Dat geluid trekt toch echt op niets. Geef mij dan maar een 2-bular 8X24. Veel minder schel en subtieler. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.465 Geplaatst: 1 januari 2018 Delen Geplaatst: 1 januari 2018 4 hours ago, korneeldebruyn said: Sharkwerks Moest ik een GT3 hebben, ‘t zou er direct onder komen. Best klinkende uitlaten voor de Porsche GT3 imo ....Hmmm...Europipe was toch wel ferm luid wat daar vanonder kwam, én nog mooi klinkend ook. Heb destijds de clique gemaakt voor een 996RS als passagier in eentje met Europipe eronder. Ni normaal. Paar maand later had ik zelf eentje, met Manthey uitlaat eronder. Ook ni slecht maar qua sound was de Europipe toch overtuigender 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.249 Geplaatst: 12 januari 2018 Delen Geplaatst: 12 januari 2018 Reed gisterenavond achter een Stelvio, die uitlaten zijn echt 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RRD 9.052 Geplaatst: 12 januari 2018 Delen Geplaatst: 12 januari 2018 Op 22-12-2017 om 13:35, toere zei: Op 22-12-2017 om 08:04, PJH zei: Akra met kleppen, maar kost we lveel geld. 7k zeker? @toere wij zijn Akra dealer, wil altijd eens horen voor een leuke forummer korting 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.405 Geplaatst: 12 januari 2018 Delen Geplaatst: 12 januari 2018 Op 20-9-2017 om 18:29, PJH zei: we hebben er destijds eentje vervangen, afgebroken: wtf was me dat een pokherrie vroeg de garage: "breng je de M3W naar hier?" errr, no way, @PJH is het vervangstuk gaan ophalen en samen gemonteerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.504 Geplaatst: 12 januari 2018 Delen Geplaatst: 12 januari 2018 Ik had hem met plezier, via de Ardennen, naar Albert gereden Wel met oordoppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.405 Geplaatst: 12 januari 2018 Delen Geplaatst: 12 januari 2018 14 minuten geleden, PJH zei: Ik had hem met plezier, via de Ardennen, naar Albert gereden Wel met oordoppen NEE echt, was onmenselijk luid, erger dan waterboarding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.638 Geplaatst: 19 januari 2018 Delen Geplaatst: 19 januari 2018 Op 12-1-2018 om 11:17, RRD zei: @toere wij zijn Akra dealer, wil altijd eens horen voor een leuke forummer korting Je mag eens informeren ja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.405 Geplaatst: 19 januari 2018 Delen Geplaatst: 19 januari 2018 SidePipes V8 in alle eerlijkheid: ik was ze op een gegeven moment kostbeu maar ik luister af en toe toch nog eens naar onderstaande 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 910 Geplaatst: 19 januari 2018 Delen Geplaatst: 19 januari 2018 AJP platte achtcylinder koud. Dat heb ik nog willen kopen maar heb uiteindelijk iet verstandiger gepakt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 22 januari 2018 Delen Geplaatst: 22 januari 2018 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.073 Geplaatst: 22 januari 2018 Delen Geplaatst: 22 januari 2018 On 01/01/2018 at 6:51 PM, Jokke_vlo said: Nee er was imo nog een betere..... einddempers gemaakt in Wilrijk, in titanium , Europipe. Die zijn volgens mij gestopt aan de 997 mk1 GT3. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.073 Geplaatst: 22 januari 2018 Delen Geplaatst: 22 januari 2018 On 01/01/2018 at 6:12 PM, korneeldebruyn said: Sharkwerks Moest ik een GT3 hebben, ‘t zou er direct onder komen. Best klinkende uitlaten voor de Porsche GT3 imo Worden natuurlijk zwaar gehyped op Amerikaanse fora. Denk niet dat je dat wil laten overvliegen naar Europa. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexx 3.276 Geplaatst: 23 januari 2018 Delen Geplaatst: 23 januari 2018 Op 22/12/2017 om 07:36, toere zei: Als mijn moto verkocht is wil ik een andere uitlaat steken op mijn geel kot. 1: M-performance 2: Akrapovic Welke klinkt het mooist volgens jullie? Prijs M-performance iets goedkoper ook dacht ik. Heb al regelmatig een MPE op M3 gehoord, enorm luid. Maar wel mooiere sound dan akra vind ik persoonlijk. En enkel een downpipe van akrapovic? Luid is die standaard al genoeg, maar ik denk dat een sportcat het geluid iets zwaarder/dieper gaat laten klinken. Wel een stuk luider ook. En toename gasrepons is toch ook wel opvallend! Heb net voor de M2 een akra downpipe (icm met Mperformance uitlaat )gekocht bij P. Smets. Niet goedkoop, maar ik blijf wel mijn garantie behouden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CHARLE5 251 Geplaatst: 19 maart 2018 Delen Geplaatst: 19 maart 2018 Die galm 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
korneeldebruyn_OUD 417 Geplaatst: 19 maart 2018 Delen Geplaatst: 19 maart 2018 Heerlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fuxhound 793 Geplaatst: 22 maart 2018 Delen Geplaatst: 22 maart 2018 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-krikke- 1.425 Geplaatst: 29 april 2018 Delen Geplaatst: 29 april 2018 Via een AMG forum kennis genomen van een exhaust valve controller... Dat is een elektronisch bakske dat ge aansluit op uw kabelboom van de uitlaatkleppen regelaar waardoor die altijd open staan. Standaard op de C63 gaan de uitlaatkleppen tijdens een cold start effe helemaal open maar sluiten ze na een paar seconden. In modus Sport+ en Race gaan ze tijdens het rijden meer open maar nog niet helemaal. Ze gaan enkel volledig open van zodra je de motor voldoende belast (+4k rpm). Met zo een bakje er tussen te steken, forceer je de uitlaatkleppen zodat ze steeds open staan. Resultaat is ook bij kalm rijden meer sound en beleving. De controller komt ook met een afstandsbediening zodat je manueel de kleppen kunt open zetten, sluiten of de unit uitschakelen zodat de kleppen regeling opnieuw zoals standaard af fabriek werkt. Installatie was op 15 min gedaan (via de koffer) en 100% plug and play. Ben zelf zeer tevreden van het resultaat... nu kan ik ook aan lage snelheid (sub 4k rpm) ten volle genieten van de AMG 'burble'. Hier een gsm filmpje dat ik op vraag van een ander forum snel gemaakt heb. Omwille van de koude motor blijf ik onder de 3000 rpm. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.