Ga naar inhoud

Porsche 991.2 GT3 vs Touring


Gast exTB

GT3 vs Touring  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. GT3 vs Touring

    • Handbak zonder vleugel.
    • PDK met vleugel.


Aanbevolen berichten

11 minutes ago, gTa said:

Ja want de motor is identiek hetzelfde.

Carlito had de zaak al uitgeklaard: de spoiler maakt een GT3 een GT3, niet de motor of het onderstel.

Als ze echt slim waren geweest hadden ze gewoon een optionele spoiler op de GTS moeten aanbieden en dat het GT3-pack genoemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Tom Bentley said:

Als ze echt slim waren geweest hadden ze gewoon een optionele spoiler op de GTS moeten aanbieden en dat het GT3-pack noemen.

Ja stel je voor man. Porsche die de GT3 spoiler en voorbumper zou gaan verkopen op een Carrera. De wereld wordt zot! :tct: Ongehoord!

 

L70RPS.jpg

 

:roll:

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis simpel he voor een redelijk groot stuk (zelfs het grootste stuk) van het kooppubliek is de GT3 en afgeleide een status symbool, een hebbeding, een verhaal aan de toog ......

 

Niks mis mee dat is ook autoliefhebberij.

 

Kleuren , interieur , stance, looks zijn vandaag sowieso een groter gespreksonderwerp dan de beleving van de motor, ophanging, schakelen (of niet [emoji4]) etc ......

 

On a sidenote, vandaag zou de geboortedag van mijn exemplaar moeten zijn.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een GT3 besteld omdat het qua rijsensatie een trap hoger is dan de GTS, omdat ik 'm knapper vind dan de GTS, omdat een GT3 al lang mijn droom-Porsche is, omdat ik wil genieten van de sound als 'm naar de 9000 toeren gaat, omdat het weer een nieuwer model is, omdat het misschien de laatste atmo GT3 is en met manuele bak, omdat ik in mijn vrije tijd graag 'puur' rijd (zeker na zoveel km's gezoemt te hebben met mijn Tesla), omdat... het een GT3 is!

Ik ga 'm gebruiken voor rondritten met roadbook, wat altijd zalige vader/zoon momenten zijn voor mij, voor een sporadische trackday, maar ook om in de vrije momenten eens met mijn vrouw op stap te gaan, of om 's avonds gewoon eens een ritje te doen om even te ontstressen na een drukke werkdag. 

Voor wat ik 'm ga gebruiken gaat de spoiler, buiten het visuele, geen verschil maken. Waarom zou ik 'm dan wel nemen, buiten het feit dat ik het zelf graag zie? Er zijn mensen die 'm liever zullen zien zonder die spoiler. Maar, met of zonder spoiler, het blijft wel een echte GT3! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BMWMB zei:

 het blijft wel een echte GT3! 

The Porsche 911 GT3 is a high performance version of the Porsche 911 sports car primarily intended for racing. It is a line of high-performance models, which began with the 1973 911 Carrera RS. The GT3, introduced in 1999, is named after the Fédération Internationale de l'Automobile (FIA) Group GT3 class[citation needed], created in 2005, in which it was designed to compete.

 

Voor mij is het toch behoorlijk uitgehold hoor. 

Ga eens rijden met een 996 GT3 en een 996 GT3cup

Ga eens rijden met  een 991 GT3 touring en een 991 GT3Cup

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Jokke_vlo said:

Tis simpel he voor een redelijk groot stuk (zelfs het grootste stuk) van het kooppubliek is de GT3 en afgeleide een status symbool, een hebbeding, een verhaal aan de toog ......

 

Niks mis mee dat is ook autoliefhebberij.

 

Kleuren , interieur , stance, looks zijn vandaag sowieso een groter gespreksonderwerp dan de beleving van de motor, ophanging, schakelen (of niet emoji4.png) etc ......

 

Je begint het te begrijpen :up:

Nu nog leren niet telkens in de verdediging te schieten als jij wél over de beleving vd motor, ophanging, schakelen (of niet) etc schrijft, maar je bent op de goede weg :sirkevin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat laatste gewoon opgegeven, een kleine heropflakkering links of rechts daar gelaten :D

En zoals de grote TB het zei: wie ben ik om de grote reviewers of Chris Harris tegen te spreken. Lees de boekjes en je weet het ! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn GTS was dan ook de laatste manuele atmosferische GTS, en deze GT3 zal hoogstwaarschijnlijk ook de laatste manuele atmosferische zijn. End of an era...

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minutes ago, Jokke_vlo said:

Dat durf ik te betwijfelen. 

Die blok zal meegaan tot hij niet meer aan de emissienormen voldoet en dan zal het toch gedaan zijn vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het Brussels autosalon wat gepraat met mensen die er wat van weten. Het zal niet voor de 992 zijn...... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Jokke_vlo said:

Op het Brussels autosalon wat gepraat met mensen die er wat van weten. Het zal niet voor de 992 zijn...... 

Zo'n product genius die je aan de standjes vindt? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo van die gastjes die moeten bladeren in de catalogus om op een vraag te antwoorden, of uit een artikel van Chris Harris citeren?

Zou kunnen, zo een gast zijn idd mannen die er iets van weten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid