Ga naar inhoud

Porsche 991.2 GT3 vs Touring


Gast exTB

GT3 vs Touring  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. GT3 vs Touring

    • Handbak zonder vleugel.
    • PDK met vleugel.


Aanbevolen berichten

Interessant zou zijn om zo een poll eens te vergelijken met de verkoopspercentages. 

Ik verklaar: op een forum en theorie en en en ....... geeft een totaal andere insteek dan wanneer je met je biljetten op tafel moet komen. Ik heb ooit een misshift gedaan op circuit met alle mogelijke gevolgen. Hoe purist ik ook ben, bij een auto van dit soort prijsklasse neem ik dat risico niet meer voor circuitgebruik.

En er zijn nog wel wat van die argumenten waar je in theorie wel eens anders kan over denken, vgl met de praktijk. 

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Ik heb ooit een misshift gedaan op circuit met alle mogelijke gevolgen. Hoe purist ik ook ben, bij een auto van dit soort prijsklasse neem ik dat risico niet meer voor circuitgebruik.

 

Jij gaat dus een PDK kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die vraag in een ander topic al beantwoord. Het valt puur en alleen te bekijken voor welk gebruik ..... mocht ik het puur gebruiken als non circuit, non daily use zou ik manueel nemen. In de andere gevallen PDK ja om verschillende reden.

 

Bij een manueel zouden ze de optie manueel tussengas niet mogen aanbieden. Als het om purisme gaat moet dat ook maar weg [emoji4]

 

De reden dat ik heel hard twijfel om geen GT3 te nemen is net omdat ik nu een purist kar manueel heb en een 991 met PDK.

 

Ik ga weer de wind van voor krijgen maar de “manueel” is geen “echte” manueel meer he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de manuele bak in deze GT3 net één van de beste is ooit gemaakt! Ik weet dat het automatisch tiphielen je stoort, maar niemand verplicht je om deze functie aan te zetten. Ik zie het als een tractiecontrole die je ook uit kan zetten. Je hebt de keuze. Is het daarom geen 'echte' manuele bak meer? Ik deel die mening niet, en dan ook ga er mateloos van genieten.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso beste manueel ooit : akkoord.

Genieten en meer dan een PDK voor gewone ritjes : helemaal akkoord

 

Maar het is en blijft geen echte manueel. Ja je kan hem zo gebruiken als je het tricheur knopje uitzet. Anders is het een soort dogbox. [emoji3] [emoji3]

 

 

Je voeten rijden met een automaat , je handen met een manueel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu begint het zeuren pas tegoei!!! Wil ik een GT3 kopen met elektrische motor? Dit is geen juiste vergelijking hé.

Zie het als uw madam die zegt, schatteke, je mag me vogelen, alle hoeken en kanten van de kamer laten zien, je mag me beffen, me anaal pakken, doe wat je wil met mij, maar ik wil je vandaag niet pijpen. Ga je dan niet vogelen? :biggrin: En zo ja, ga je er dan niet van genieten? :lol:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is m'n vergelijking nog niet juist. Het moet zo zijn:

Zie het als uw madam die zegt, schatteke, je mag me vogelen, alle hoeken en kanten van de kamer laten zien, ik ga je pijpen, je mag me beffen, me anaal pakken, doe wat je wil met mij, en, als je wil hou ik mijn BH (of T-shirt) aan. Ga je ze dan niet vogelen, omdat ze je de keuze geeft, en poepen met BH/T-shirt aan niet echt poepen is? Maar, ze wil de BH ook uitdoen hé. Ga je ze dan niet poepen Jokke? :biggrin: 

Of, als ze u de keuze geeft om het licht uit te doen? Ga je ze dan niet poepen omdat ze u die keuze voorstelt? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu begint het zeuren pas tegoei!!! Wil ik een GT3 kopen met elektrische motor? Dit is geen juiste vergelijking hé.
Zie het als uw madam die zegt, schatteke, je mag me vogelen, alle hoeken en kanten van de kamer laten zien, je mag me beffen, me anaal pakken, doe wat je wil met mij, maar ik wil je vandaag niet pijpen. Ga je dan niet vogelen? [emoji3] En zo ja, ga je er dan niet van genieten? default_laugh.png
Scrolt naar boven.

Oke[emoji23]
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jokke_vlo zei:

Interessant zou zijn om zo een poll eens te vergelijken met de verkoopspercentages. 

Ik verklaar: op een forum en theorie en en en ....... geeft een totaal andere insteek dan wanneer je met je biljetten op tafel moet komen. Ik heb ooit een misshift gedaan op circuit met alle mogelijke gevolgen. Hoe purist ik ook ben, bij een auto van dit soort prijsklasse neem ik dat risico niet meer voor circuitgebruik.

En er zijn nog wel wat van die argumenten waar je in theorie wel eens anders kan over denken, vgl met de praktijk. 

Ik heb de percentages hier al ergens zien staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder te moeten tiphielen heb ik ook mijn voeten en handen nodig om te schakelen. [emoji14]

Precies ene van de CD&V :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid