Ga naar inhoud

Porsche 991.2 GT3 vs Touring


Gast exTB

GT3 vs Touring  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. GT3 vs Touring

    • Handbak zonder vleugel.
    • PDK met vleugel.


Aanbevolen berichten

21 hours ago, 0231 said:

Als je een beroepscarriere als piloot nastreeft moet je meermaals de grens overschrijden

Dat vind ik een zeer vreemde uitspraak.

Wees maar zeker dat als je wat te veel de grens overschrijdt dat je over je carriere ook een kruis kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap ze wel. Tis niet omdat je de grens overschrijdt, je telkens een crash krijgt. Het risico is veel hoger natuurlijk en af en toe heb je prijs.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Jokke_vlo said:

Ik snap ze wel. Tis niet omdat je de grens overschrijdt, je telkens een crash krijgt. Het risico is veel hoger natuurlijk en af en toe heb je prijs.

 

Ik denk dat het bij die mannen ook een kwestie van de wet van de grote getallen is. Die rijden meer in 1 maand op circuit dan amateurs op een gans seizoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

Dat vind ik een zeer vreemde uitspraak.

Wees maar zeker dat als je wat te veel de grens overschrijdt dat je over je carriere ook een kruis kan maken.

Bij natuurtalenten word meer getolereerd eer ze tot de top doorstoten, er zijn voorbeelden genoeg  . Maar de weg naar de top en aan de top blijven gaat gepaard met nu en dan eentje plat rijden, simpel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/12/2017 om 13:00, Waky zei:

En Jokke gij zou een ferm pak sneller zijn moest je wat grotere ballen hebben imo, gij rijdt - althans volgens mij en dat kan verkeerd zijn - echt zeer defensief en voorzichtig. Uw techniek en finesse in wagengevoel ben ik jaloers op, maar itt ne Cools die wat meer risico neemt en daardoor vaak - als het niet fout gaat - sneller is.. 

Moeilijk te begrijpen dat een Cools de risico's blijft nemen na zijn zwaar wedstrijdongeval waarbij iemand het leven liet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

 
Als die boom 30 cm meer naar rechts de vooruit doorboort...... dat zijn de dingen die ik als piloot idd probeer te vermijden en dus ook mijn zwakke plek. 

Amai, ferme crash geweest dit .. en dure affaire zo ook te zien [emoji15][emoji51]
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
4 uren geleden, BMWMB zei:

Meest stijlvolle, en minst opvallende GT3. De touring in GT zilver.

Ik vind het heel knap.

 

1a8e804cced86ea9efaa2c5bf23fcdbd.jpg&key=201bed0423c82111ecd4307896a763f9f4e1a16e669fa8bc3b9c12f5b979a0ab

 

6e2fad5e999614350bd215349128b4dc.jpg&key=dab55d9213a1edd1874616670e9dafe1cdf298759996e65cdce037ca0000c14e

 

9c2e7f9daa2c8c7ff8ca960b4576bbd0.jpg&key=c43b25bcd8dc296596df01a0bfbebdc0df3056c5086d0b56ec56dd27040baed6

 

Ik snap niet waarom je dan een GT3 moet hebben en niet gewoon een Carrera koopt

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Carlito zei:

Ik snap niet waarom je dan een GT3 moet hebben en niet gewoon een Carrera koopt

Dat zeg ik hier al weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua rijbeleving is een GT3 zoveel specialer dan een GTS.

En niet iedereen wil die vleugel.

Net zoals ik mijn GTS knap vond, vind ik ook deze GT3 touring knap. Die kleine verschillen door de net agressievere bumper met die zwarte lip die helemaal rondom doorloopt. Die dikke velgen. Die verschillen maken voor mij de GT3 zoveel knapper.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeg ik hier al weken

Waarom een M4 kopen als er ook een 440i is? Er zijn mensen die de M4 GTS niet mooi vinden omwille van die achterspoiler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, BMWMB zei:

Qua rijbeleving is een GT3 zoveel specialer dan een GTS.

Tussen de oren wel

Die spoiler maakt een GT3 een GT3

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BMWMB zei:

Waarom een M4 kopen als er ook een 440i is? Er zijn mensen die de M4 GTS niet mooi vinden omwille van die achterspoiler.

Omdat een M4 veel mooier is dan een 440i :)

Jouw GTS en die GT3 touring zijn gewoon een kopie en dat moet dan +50k kosten. ff serieus blijven aub ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Carlito zei:

Ik snap niet waarom je dan een GT3 moet hebben en niet gewoon een Carrera koopt

Ja want de motor is identiek hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid