Ga naar inhoud

Vreemde weginfrastructuur


Soul

Aanbevolen berichten

Op 3/3/2018 om 22:41, C_X zei:

Facel Vega :inlove:

Guus Slim(de vlaamse naam van de strip) reed zelf meestal met Renault, en dat was lang Dauphine. Wel telkens een nieuwe want hij maakte hem altijd kapot. Als het iets anders was maakte hij het eigenlijk ook kapot.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga in mei nog eens naar London met de vriendin voor nen uitgestelde valentijn... en ik huiver echt van die mini roundabouts, surtout in den donker, heb me nog nooit mispakt van richting maar ik vrees er altijd voor dak het eens ga voor hebben. Vooral zonder verkeer en in den donker.

Met @CAS eens voorgehad bij het afslaan en aan de verkeerde kant van de baan gekomen (gelukkig nie erg, was een gewone straat) maar toch. (toen we achter de mossels gingen als ge het u nog vaag herinnert)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, C_X zei:

Ik ga in mei nog eens naar London met de vriendin voor nen uitgestelde valentijn... en ik huiver echt van die mini roundabouts, surtout in den donker, heb me nog nooit mispakt van richting maar ik vrees er altijd voor dak het eens ga voor hebben. Vooral zonder verkeer en in den donker.

Met @CAS eens voorgehad bij het afslaan en aan de verkeerde kant van de baan gekomen (gelukkig nie erg, was een gewone straat) maar toch. (toen we achter de mossels gingen als ge het u nog vaag herinnert)

Van een beetje spookrijden is er nog niemand gestorven :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Merelbeke heb je ook zo iets vreemd. Ondanks er rechts plaats zat is, hebben ze daar geopteerd om het bushokje op een eilandje te plaatsen (naast alweer zo een kapelleke), zonder enig voetpad daarheen. Daarbij wordt deze halte veel gebruikt door hulpbehoevenden (er is een soort van opvangcentrum nabij), maar is er geen verlaging van de stoeprand. Rolstoelpatiënten kunnen dus in de regen blijven staan. 

https://goo.gl/maps/faxFeG42W2A2

 

bushok.thumb.jpg.5433b3966ae1acdba20a55c550c71591.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, tuscani zei:

Denk dat je daar ook goed moet opletten, en je de eerste keer denkt dat je aan het spookrijder bent.

Dat bezwaar werd inderdaad vermeld. Maar dan denk ik meteen dat dat erg afhangt van wat ge kunt zien. Stel u voor dat er schermen staan tussen de rijrichtingen, dan doet het er toch al minder toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nochtans, is de kans om een brug bovenop een brug te maken om die kruisingen te voorkomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75

De langste rechte weg, verdient ook een plaats?

http://www.dangerousroads.org/rankings23/3759-the-10-longest-straight-roads-in-the-world.html

Quote

001%20straight.jpg

We all love twisting and curving roads. But for getting from point A to point B in the fastest time possible, sometimes you need to cut corners and go straight. Here is the list of the straightest of the straight roads in the world.

000Highway%20851.jpg

Highway 85

Following the heart of Saudi Arabia, the Highway 85 is 693 miles (1.116 km) of straightness close to the border with Jordan. This asphalted road links Jubail (in the Eastern province on the Persian Gulf coast of Saudi Arabia) and Turaif in Northern Borders Province. It’s a straight road running right through the desert for 9 h 15 min  perfectly straight, but the corners are very long sweepers, when they do come about.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb op het strand nog wel lange knikkerbanen gemaakt, en ook voor plastieken petanqueballen, maar zo'n aquaduct is toch een ander paar mouwen. Moet te doen zijn om die geschikt te maken voor petanqueballen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

ik volg "instaroads" op instagram en wat ge daar soms ziet van foto's van wegen in de wereld...daar is onze ardennen en eifel niks tegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid