Ga naar inhoud

2019 Mercedes-AMG GT 4-door


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Je conclusie verbaast me?

Als je gaat kopen is het de pan of de 63. Waaruit je dan de pan kiest vanuit puur financieel standpunt (en logisch ook, als ik die bedragen zie :silly:)

Maar de 53 neem je dan niet in overweging? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, door de macho in mij....... als ik zoveel geld uitgeef (we spreken over bedragen boven 135k tot 200k en meer ) dan wil ik graag serieuze power, sorry.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Versta ik, niets mis mee. Maar was niet duidelijk in je conclusie. Vooral niet omdat je altijd spreekt over rijgevoel, rijgevoel, rijgevoel,... En daarbij de 53 ophemeld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap de keuze wel. Vond die 53 ook wel een zeer leuk blok. Beetje te goed om de middenmotor amg te zijn 😁 Die 63 is zonder twijfel de heftigere exotischere keuze. Maar inderdaad telkens ik daarmee rij en tank stel ik me de vraag of al die abundance wel zijn geld waar is.

Ook straf dat je de auto liever niet privé koopt terwijl sommige hier verkondigen dat het de heilige hack is om een dikke auto te kopen als zelfstandige, want je spaart hopen VAA uit! Nu goed, ik heb ook al gerekend en kom er ook niet uit, net zoals jij 😅

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik snap de keuze wel. Vond die 53 ook wel een zeer leuk blok. Beetje te goed om de middenmotor amg te zijn 😁 Die 63 is zonder twijfel de heftigere exotischere keuze. Maar inderdaad telkens ik daarmee rij en tank stel ik me de vraag of al die abundance wel zijn geld waar is.

Ook straf dat je de auto liever niet privé koopt terwijl sommige hier verkondigen dat het de heilige hack is om een dikke auto te kopen als zelfstandige, want je spaart hopen VAA uit! Nu goed, ik heb ook al gerekend en kom er ook niet uit, net zoals jij 😅

carsharing is het beste alternatief. ;) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hier geen vrienden mee maken, maar die GT4 door vind ik een draak van een auto. Dat dat goed rijdt daar twijfel ik niet aan, Jokke heeft kennis genoeg om te kunnen en mogen spreken over wat het best stuurt. Maar ik zou er een Panamera niet laten voor staan.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Niko80 zei:

Ik ga hier geen vrienden mee maken, maar die GT4 door vind ik een draak van een auto. Dat dat goed rijdt daar twijfel ik niet aan, Jokke heeft kennis genoeg om te kunnen en mogen spreken over wat het best stuurt. Maar ik zou er een Panamera niet laten voor staan.

Ik vind en vond dat op foto ook.............. is een auto waar je moet in groeien vind ik.  Alleen de kont zal ik nooit echt knap vinden. Dat zijn smaken want ik vind bv de kont van een gewone Pan ook niet zo super terwijl anderen de ST mottig vinden. 

Looks spelen zeker ook mee bij aankoop, naar je speelgoed (fiets, auto, motor, vrouw (kuch)) met liefde kunnen kijken maakt ook deel uit van je genot.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, Jokke_vlo said:

Ik vind en vond dat op foto ook.............. is een auto waar je moet in groeien vind ik.  Alleen de kont zal ik nooit echt knap vinden. Dat zijn smaken want ik vind bv de kont van een gewone Pan ook niet zo super terwijl anderen de ST mottig vinden. 

Looks spelen zeker ook mee bij aankoop, naar je speelgoed (fiets, auto, motor, vrouw (kuch)) met liefde kunnen kijken maakt ook deel uit van je genot.

Niet enkel op foto helaas, er rijdt langs ons kanten een satijn zwarte rond, maar ik die auto echt niet appreciëren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/8/2020 om 11:19, William Blake zei:

In eerste instantie voelt die aan als een E63 AMG, tot je ECHT gaat knallen, extra stijfheid en meesturende achteras maken mega veel verschil.

En er komt nog een versie boven, met 816 pk PHEV :lolz:

Waaat. :lolz:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, tuscani zei:

Waarom heeft de "tragere" 53 een vaste spoiler en de 63 niet?

Is dat gewoon een optioneel pack dat daar op staat.

Dat is een optioneel pak zoals je ook bij de A klasse hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Carlito zei:

73 AMG 🥰

Dat nummertje heeft toch wel wat pedigree ❤️

In vnl de SL, dacht ik, maar ook enkele S en enkele S coupé?
Nog zeldzamer is de 70, dacht ik?
En was er ook geen 63 AMG met atmo V12, met 444 pk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, gTa zei:

Dat nummertje heeft toch wel wat pedigree ❤️

In vnl de SL, dacht ik, maar ook enkele S en enkele S coupé?
Nog zeldzamer is de 70, dacht ik?
En was er ook geen 63 AMG met atmo V12, met 444 pk?

Yup, maar die 63 en 70 zijn inderdaad heel zeldzaam.

 

Alleen zal dat nu een klein blok zijn itt de V12

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, bt. zei:

Da’s ook het blok in de Zonda’s, neen?

Idd. Denk dat de Zonda's ook de normale 6-liter en de kleinere 7.0 V12 gehad hebben, niet enkel de 7.3.
Is - denk ik - wel de meest bekende toepassing van die motoren, ja. Klinken met open Pagani-uitlaat buitenaards. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/8/2020 om 19:31, gTa zei:

Dat nummertje heeft toch wel wat pedigree ❤️

In vnl de SL, dacht ik, maar ook enkele S en enkele S coupé?
Nog zeldzamer is de 70, dacht ik?
En was er ook geen 63 AMG met atmo V12, met 444 pk?

Indeed; zelfs in de G heeft die V12 ook gezeten

Wil je nu een V12 in de G, moet je naar Brabus, met 900 pk :lolz:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Geslaagde facelift:

AMG GT 4-Door update is goed nieuws voor eigenaren

Vorig jaar hadden ze al wat gesleuteld aan de ophanging (zowel de normale adaptieve dempers als de airmatic) maar nu gaan ze blijkbaar nog verder.

Straks het persberichtje eens doorlezen.

https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko.xhtml?oid=50201603&ls=L2VuL2luc3RhbmNlL2tvLnhodG1sP29pZD00ODM2MjU4JnJlbElkPTYwODI5JmZyb21PaWQ9NDgzNjI1OCZyZXN1bHRJbmZvVHlwZUlkPTQwNjI2JnZpZXdUeXBlPXRodW1icyZmcm9tSW5mb1R5cGVJZD00MTAxMg!!&rs=0

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid